Ga naar inhoud

Rijjijofrijik?


Frenkie

Aanbevolen berichten

Rijjijofrijik?

Ik gooi maar eens een balletje op, ben benieuwd naar jullie reacties.

We zitten midden in een ongekende Corona crisis, het advies is afstand houden en thuis blijven.

Nu wordt het komende dagen mooi cabrioweer, en bij iedereen kriebelt het dan.

 

Wie haalt zijn Z tevoorschijn en gaat een stuk toeren of ben je solidair met bijvoorbeeld het zorgpersoneel en blijf je thuis?

Link naar reactie

Ik ben van mening dat het kan.

Zolang je maar niet afspreekt met anderen en bij uitstappen ook uit de buurt blijft van anderen.

Dan is het in mijn optiek onschuldiger dan ergens wandelen waar je anderen moet passeren.

Link naar reactie

Ik ben hartstikke solidair met onze zorghelden (m'n dochter is ook verpleegkundige), maar kan tegelijkertijd toch best een rondje in de cabrio gaan doen?

 

Qua effect zie ik weinig verschil of ik achter in de tuin ga zitten of in de ZZZZ. Zolang je tijdens het stoppen/uitstappen inderdaad gewoon de regels in acht neemt.

 

 

Link naar reactie
  • Administrator

Ik was afgelopen zaterdag ook eeen flink stuk onderweg (Den Bosch-Rotterdam-Reeuwijk-Den Bosch). Alles met het dak open want heerlijk zonnig. In mijn geval strikt noodzakelijke verplaatsingen :cynical:(Bestelde velgen afhalen + wat noodzakelijk onderhoud bij Ruud). De hele tijd alleen in de auto. Op de terugweg volgens de voorschriften alleen boodschappen gedaan om mijn behoeftige gezin te voeden.

 

Maar, nou heb ik nog nooit enige vorm van agressie heb meegemaakt met de Z, -wordt toch meestal een sympathiek autootje gevonden heb ik het idee - maar afgelopen zaterdag was er helemaal aaan het einde van mijn tripje opeens een wielrenner (ja, het zal ook weer eens niet) die iets riep over "virus". Verder onverstaanbaar, maar hij keek er nogal bozig bij.