Ga naar inhoud

Power bulbs


DJLeonardo

Aanbevolen berichten

  • Reacties 16
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Dat is inderdaad vrij prijzig, €14,- omgerekend. Maar wanneer ik bijvoorbeeld die silvervision lampjes pak, die vallen kwa prijs best wel mee.

Maar ga mij niet vertellen dat je visionplus in de rem/indicator lampen gaat doen. -_- Beetje over the top naar mijn mening. (lees: geldklopperij)

Link naar reactie
brengt Halfords het ook gratis bij je thuis  ;)

Volgens mij niet...ik zal het eens vragen :muur:

En ja, ik wil gewoon de juiste lampjes. Ik kan in de handleiding alleen niet vinden welke types ik nu moet hebben.

Kan iemand niet even een linkje maken voor ieder lampje op de Powerbulbs site? please? :m:

Ik zie b.v. nergens die chroomgecoate oranje steek fittinglampjes die in je zijknippers moeten.

En die chromenknippers voor voor en achter?

beetje hulp gevraagd hier :blush:

Link naar reactie
PY21W = chrome indicator

W5W = Zij-knipperlicht/stadslicht

HB4/HB3/H7 = Grootlicht/Dimlicht

Ik geloof niet dat ze de chrome zij-knippers verkopen.

De Z3 heeft die lampjes met steek fitting in de zijknipper he (W5W) maar die hebben ze ook niet in normaal oranje.

Ivo, jij had laatst toch van die chrome zijblinkers in de aanbieding? Waar had je die toen vandaan?

En klopt het dat het dimlicht H4, en het grootlicht H3 is? (volgens de manual)

H7 hebben we niet toch?

en die PY21W gaan dus als oranje in de voor en achter knippers. en als blank in de rem lichten. Maar wat gaat er dan in de gewone rode achterlichten? :D

Of stel ik nu een domme vraag....

Link naar reactie
PY21W = chrome indicator

W5W = Zij-knipperlicht/stadslicht

HB4/HB3/H7 = Grootlicht/Dimlicht

Ik geloof niet dat ze de chrome zij-knippers verkopen.

De Z3 heeft die lampjes met steek fitting in de zijknipper he (W5W) maar die hebben ze ook niet in normaal oranje.

Ivo, jij had laatst toch van die chrome zijblinkers in de aanbieding? Waar had je die toen vandaan?

En klopt het dat het dimlicht H4, en het grootlicht H3 is? (volgens de manual)

H7 hebben we niet toch?

en die PY21W gaan dus als oranje in de voor en achter knippers. en als blank in de rem lichten. Maar wat gaat er dan in de gewone rode achterlichten? :D

Of stel ik nu een domme vraag....

Let op met je dim/grootlicht codes!! Mijn advies: even kijken wat voor lamp erin zit, en niet de manual of de codes op het lampenhuis geloven. Die kloppen bij mij beide niet.

Van wanneer is je Z3? Na 2001 is het bij de auto's die ik gezien heb Dimlicht H7 en groot licht HB3. H4 zit er zeker niet in (of misschien je mistlampen).

Link naar reactie

Oppassen: standaard HB4 en HB3. Soms anders. wel ff checken in je eigen auto.

(oeps iemand was me al voor)

aangepast door napoje
Link naar reactie
2.8 uit aug '97...

Dan is het heel waarschijnlijk HB4 en HB3, want zo'n auto had ik ook. Dan heb ik nog wel diverse setjes voor je liggen geloof ik. Xenonlook ultrawhite. B)

hmm B) da's een idee :D

Was nog niet direct met hoofdverlichting bezig, maar een beetje meer licht is natuurlijk mooi meegenomen. :lol:

Moet verder vooral die chromgecoate dingen hebben voor als de achterlichten binnen zijn. Dan gaan gelijk ook de voorglaasjes d'r uit. :muur:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.