Ga naar inhoud

Geen Oranjetour in Katwijk in 2020


Aanbevolen berichten

Geen Oranjetour in Katwijk in 2020

Tot nu toe deed er elk jaar een flinke groep Forumleden mee aan de Oranjetour voor gehandicapte jongeren en jong volwassenen in Katwijk.

Op de website van de Oranjevereniging is echter te lezen dat ze dit jaar op 16 mei een toertocht met een treintje organiseren als afsluiting van hun feestweek.

Hier kun je e.e.a. nalezen : https://www.ovkatwijkaanzee.nl/programma-2020

 

Blijkbaar is het teruglopende aantal deelnemende auto's de oorzaak.

Jammer want ik vond het altijd ook voor ons een leuke dag.

Oranjetour1-1.jpg

aangepast door JK-Z4-3.0i
Link naar reactie
  • Administrator

Is idd jammer, echter was het voor mij dit jaar zo wie zo niet doorgegaan omdat we de 16de al wat hebben. Ik zie wel dat jij (Jurgen) 6 mei wel mag komen 🤪😂

  • Haha 1
Link naar reactie
  • Administrator

Wel een domper na precies tien jaar forum delegaties. Ik heb ook het idee dat er dit jaar meer leden dan ooit met meerdere auto’s zouden kunnen meedoen. Erg jammer dat het dan zonder verdere toelichting zo gaat ...

 

Maar ja, het staat er echt: “De traditionele afsluitende rondrit gaat dit jaar voor het eerst met een drietal Boulevardtreintjes die in de plaats komen van de gebruikelijke mix van oldtimers. 

Link naar reactie
  • Administrator
1 uur terug, JK-Z4-3.0i zei:

Wel leuk dat we inmiddels onder de categorie 'mix van oldtimers' vallen met onze Zetjes.

Ik denk eerder dat ze naar de categorie bestuurders kijken...

  • Haha 2
Link naar reactie
  • Administrator
10 uren geleden, JK-Z4-3.0i zei:

Gezien de huidige crisis lijkt het me geen goed plan een mini meeting in Katwijk te organiseren voor de Z Forum leden.

 

Die datum lijkt me idd nog wat te vroeg.

Hopelijk kunnen we in Juni weer cabrio rijden in groepsverband

Link naar reactie
  • Administrator
2 uren geleden, Scorpion zei:

rijden in groepsverband

 

Kan nu ook al, je mag alleen niet bumperkleven 🤣

Link naar reactie
  • Administrator

Ik zou zeggen: laten we van dag tot dag kijken. Het is nog lang geen eind april en we hebben dus nog geen idee hoe de wereld er dan uit ziet. Een ad hoc toertje langs de bollenvelden hebben we zo in elkaar gezet, dat hoeft dan ook niet helemaal gelikt te zijn qua voorbereiding. Als het eerder kan dan in juni is dat dus zo geregeld.

 

Maarrrrr, helaas ziet het er nu zo uit dat we nog wel even tegen deze situatie aankijken .... De RvB van het bedrijf waar ik werk gaat er in ieder geval vanuit dat we nu in week 2 van in ieder geval  12 weken zitten ... Dan zouden we inderdaad zo ongeveer in juni uitkomen voor het weer kan. En we  moeten een toertje ook niet eerder willen dan dat het weer echt kan natuurlijk (incl. horeca). 

 

Tot dan: 

 

Image result for 1 5 meter afstand  

Link naar reactie
3 uren geleden, 2.5si zei:

Als het eerder kan dan in juni is dat dus zo geregeld.

 

Met toeren in juni doelt Roger uiteraard op de dan geplande, wereldberoemde Limborit.

 

Overigens begrijp ik zojuist dat bijeenkomsten voor 1 juni geheel verboden worden, ook voor minder dan 100 personen.

 

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.