Ga naar inhoud

Velgen style 108


ZwarteZ

Aanbevolen berichten

Velgen style 108

Hallo,

 

Vandaag te horen gekregen dat er een scheurtje in mijn velg zit waardoor de band langzaam leegloopt. 

Ben dus op zoek naar een nieuwe of goede gebruikte velg type style 108 breedset. Het gaat om een velg voor de achterkant.

Iemand een tip of adres?

 

Alvast bedankt, Bruno

Link naar reactie
  • Reacties 9
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Had ik gevraagd bij de banden man die het had geconstateerd. Deze adviseerde mijn dat niet te laten doen. Zou niet veilig meer zijn. Scheurtje zit trouwens aan de binnenkant. 

Link naar reactie

Ik heb ook al wel eens incomplete velgensets (3 stuks) met eBay kleinanzeichen compleet gemaakt. Opsturen is het goedkoopste. Als ze niet willen versturen dan bestaan er pakketdienst die voor 50 euro een doos met velg ophaalt en bij jou thuis aflevert. 

Het mooiste is een reservewiel maar voor style 108 lijkt me die kans heel klein. 

Link naar reactie

Ik heb nog wel het buitenste deel van zo'n velg liggen maar die moet wel gericht en gespoten worden. Het richten kost ong. 75 euro bij wheeltrim in Nijkerk. Spuiten doen ze ook maar geen idee wat je dan kwijt bent. 

aangepast door Spuiter
Link naar reactie
23 uren geleden, Spuiter zei:

Ik heb nog wel het buitenste deel van zo'n velg liggen maar die moet wel gericht en gespoten worden. Het richten kost ong. 75 euro bij wheeltrim in Nijkerk. Spuiten doen ze ook maar geen idee wat je dan kwijt bent. 

Heb je een pb gestuurd.

 

Groet Bruno

Link naar reactie
  • 2 jaren later...
Op 23-3-2020 om 10:55, Spuiter zei:

pb

Hi,

 

ik zag dat je een set 108 style velgen vers gespoten paar jaar terug te koop had staan, waar had je dit laten spuiten? Heb zelf zo’n set en die moet nodig een nieuw likje verf, maar moet ook het hart eruit en weer in en dat wil ik niet zomaar zelf doen:) hoor graag 

Link naar reactie
  • Administrator

^ Waarom steek je je licht niet eens op bij zoiets als de Velgendokter in Uden? Die halen de hele dag door velgen uit elkaar om ze op te knappen. 

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.