Ga naar inhoud

*Geannuleerd* Inschrijftopic najaarZrit 19/20 september 2020


Flipje

Aanbevolen berichten

Inschrijftopic najaarZrit 19/20 september 2020

Komende najaarZrit is alweer de 5e editie en wij nodigen je/jullie graag uit om in het weekend van 19/20 september 2020 dit lustrum mee te maken.
Dit jaar gaan we een nieuw gebied in Duitsland verkennen en het eindpunt ligt in Sauerland.

 

Na enige moeite hebben we een aantrekkelijk hotel kunnen vinden met uitgebreide parkeermogelijkheden op eigen terrein, onze liefdes staan dus veilig!

We hebben een optie op 15 kamers tot woensdag 19-2-20, daarna is het op basis van beschikbaarheid echter gezien de hotels in deze omgeving nu al volgeboekt zijn is snel reageren van belang.

 

De kosten bedragen € 120 per persoon en daarmee is het volgende geregeld:

-          Koffie bij ontvangst

-          Lunch zaterdag

-          Hotelovernachting met diner en ontbijt

-          Lunch zondag

Verdere details worden nog ingevuld en ik zal de deelnemers hierover later informeren.

 

Opgeven kan door e-mail te sturen naar ahg.kerkhof@gmail.com o.v.v. naam deelnemer(s), forumnaam, 1 of 2 persoonskamer, mobiele telefoonnummer en type auto.

 

Grt.
Freek & Sander

 

Foto ter illustratie en genomen tijdens najaarZrit rit 2019

IMG_8787.jpg

Link naar reactie
  • 5 maanden later...

Z4.thumb.jpeg.46399b239aea6bdb46106712056415ec.jpeg

Ha, mooi om te zien dat onze oude Z4 (57-lt-dg) nog goed wordt gebruikt.

Jaren plezier van gehad en door heel Europa mee gereden, genietend van de 6 cilinder... soms mis ik m nog wel eens.

Uiteindelijk na 8 jaar ingeruild voor een 335i, die heeft ook een fijne motor maar ook een achterbank zodat de hond ook mee kan touren....

Voor de nieuwe eigenaar: nog veel plezier er mee, het is een heerlijke auto!

aangepast door 335iZwolle
  • Haha 1
Link naar reactie
  • 4 weken later...
  • 4 weken later...

Door de recente Covid-19 maatregelen door Duitsland hebben we helaas moeten besluiten de rit voor 19/20 september te annuleren.
Indien de lichten weer op groen staan gaan we een nieuw weekend plannen, wordt vervolgd!

Link naar reactie
17 minuten geleden, Individual zei:

Wat is er mis met Duitsland dan? Ik ben nu in Berlijn. Kein Problem!

Met Duitslands is niks mis mee, maar wel met Nederland.

Belgie en Duitsland hebben Noord en Zuid Holland tot code Rood verklaard wat inhoud dat inwoners van noord en zuid holland daar niet meer welkom zijn. 😡

Inwoners van de andere provincies zijn nog wel welkom.

Link naar reactie
Op 18-9-2020 om 20:45, Individual zei:

Aha! Dass ist auch so! Las ik inderdaad. Gelukkig kom ik uit een relatief onbezoedeld deel van het land. 

Dan ga je je toch af vragen welk deel dat dan betreft........ Maar in het profiel van @Individual ontbreekt de locatie 😏

Link naar reactie
  • Flipje wijzigde de titel naar *Geannuleerd* Inschrijftopic najaarZrit 19/20 september 2020
  • BMW-Z-CSi sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.