Ga naar inhoud

E85 Lederen dashboard en tunnel, iemand info?


haroldv

Aanbevolen berichten

E85 Lederen dashboard en tunnel, iemand info?

Hi,

 

Ben dol op mijn Z4 al 6 jaar, wat een absoluut record voor me is. Toch begint het te jeuken.
Van buiten vind ik hem nog elke dag prachtig, maar van binnen vind ik hem wel oud worden.

Dat kan mooi zijn, maar blijkbaar..vind ik dit mooi (foto).
Iemand tips, ervaringen of waar dit te verkrijgen is?

 

Vind dat stuur wel lelijk en dat rode hoeft van mij ook niet specifiek, maar verder wel mooi afgewerkt.
Geeft toch een hele andere beleving, denk ik.

 

Ben benieuwd!

water.php.jpeg

Link naar reactie
  • Reacties 8
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Geplaatste afbeeldingen

  • Administrator

Dit is het interieur van eeen Alpina Roadster S. Je ziet een Alpina stuur, Alpina pook, blauwe tellerplaten èn met leer beklede interieurlijsten op het dashboard en de middenconsole.

 

Er zijn allerlei partijen die voor jou de interieurlijsten met leer  kunnen bekleden. Je kunt ook voorgeknipte en gestikte stukken leer kopen via Ebay, dan moet je zelf spannen en lijmen. Je kunt tot slot nog de carbonleren lijsten van de Z4M op de kop proberen te tikken, maar die zijn tweedehands vrij duur. 

 

In alle gevallen moeten de interieurlijsten in- en uitgebouwd worden om er iets aan te doen. Dat is zelf wel te doen, maar je moet er wel je halve interieur voor uit elkaar halen ... :ph34r:

Link naar reactie

https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/original-bmw-z4-e85-e86-interieurleisten-leder-carbonstruktur/1287114408-223-8496

 

Komt van een Z4M 🙂  even als voorbeeld, wellicht nog wat goedkoper te vinden na goed speurwerk.

In Germany zijn ook bedrijven te vinden waarbij je jouw delen opstuurt en ze bekleed weer retour krijgt.

Link naar reactie
  • Administrator
1 minuut geleden, Menko zei:

... wellicht nog wat goedkoper te vinden na goed speurwerk.

 

Misschien, maar ik heb ze recent niet voorbij zien komen voor minder dan EUR 650,- En dat was met een aantal beschadigingen (schuurplekjes). 

 

EDIT: ik zie nu dat deze ook een paar beschadigingetjes hebben. En een airbag deactivatie knop lampje dat je nu maar net al moet hebben ... Kortom: ik denk toch dat het niet heel veel goedkoper zal gaan worden, misschien wel in nog betere toestand. Laten bekleden kan in ieder geval goedkoper,

Link naar reactie
  • Administrator

Dat is relatief goedkoop. Er moeten volgens mij nog een paar Duitse aanbieders zijn die het voor ongeveer dat bedrag doen.

 

Wat ik net met "voorgeknipt en gestikt" bedoelde is deze aanbieder: https://www.ebay.co.uk/itm/231826577686?ul_noapp=true Je moet dan even drie delen bij elkaar zoeken (dashboard groot, dashboard klein en middenconsole). Dat kost samen zo'n 100 a 120 GBP, maar dan moet je dus wel zelf aan de slag (niet alleen met in- en uitbouw van je interieurlijsten, maar ook met de bevestiging van het leer op de lijsten).

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.