Ga naar inhoud

GEVRAAGD: 19" CSL reps


Aanbevolen berichten

  • Administrator
GEVRAAGD: 19" CSL reps

Onder het motto "ge wit oit noit nie": heeft er nog iemand een setje 19 inch Styling 163 / CSL reps in de aanbieding (dus bijvoorbeeld Avus AC-MB4, VMR VB3 / 703, RIVA DTM, etc.)?  Originele Styling 163 / CSLs durf ik niet aan vanwege de te zeer afwijkende ET waarde achter.

 

Mag met banden, hoeft niet.  Als het wel met banden is dan niet getrokken en geen Donkey Kong-achtigen (Ling Long, Achilles, Hifly, Goodride, etc.).  

 

Laat het me maar even weten per PM als je wat hebt, en wat je daarvoor wilt hebben, dan hebben we het erover! :default_thumbs_up:

Link naar reactie
  • Reacties 6
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Administrator

Dank voor de link! Maar als ik er op klik kom ik op heel veel CSL rep advertenties uit. Bedoelde je die allemaal, of één in het bijzonder?

Link naar reactie
  • Administrator
21 uren geleden, 330dM zei:

Allemaal eigenlijk,  ...


Aha oké! Dank voor de tip, ik had al allerlei alerts aan staan op Kleinanzeigen, MP en Ebay en hou allerlei fora in de gaten.

 

Maar tot nu toe levert Kleinanzeigen vooral zwart / gunmetal op. Dat is de trend (geweest) kennelijk, maar niet echt iets voor mij...

 

 

 

Link naar reactie
  • 3 maanden later...
  • Administrator

Inmiddels zelf opgelost met nieuwe Avus AC-MB4. Als iemand nog op zoek is naar het nu goedkoopste adres van Nl daarvoor, stuur maar even een PM.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.