Ga naar inhoud

! GECANCELD ! Paasrit - zondag 12 april 2020


BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

11 uren geleden, Scorpion zei:

👍okido. Gaan we eens een slaapplekje zoeken voor zaterdag op zondag. Al een idee waar we ongeveer gaan eindigen?

 

Alternatief: Van der Valk Hengelo? Ligt maximaal 20 minuten van Markelo.

  • Like 1
Link naar reactie
Zojuist, Scorpion zei:

Morgen effe kijken

 

Ik kijk wel online, zes uur om even op en neer te rijden is mij iets te veel. haha

Even serieus, ik heb net geboekt, kan altijd nog kosteloos annuleren maar dit leek mij een goede locatie. 

Link naar reactie
  • Administrator
Op 21-2-2020 om 17:54, BMW-Z-CSi zei:

Startlocatie Paasrit is in Markelo. Nadere info volgt zodra ik thuis ben... 😁

 

Even een korte update.....
Door een zeer treurig gebeuren laat de eindlocatie, lunch en verdere info even op zich wachten.

Zoals bij velen al bekend, Rob's vader is overleden (condoleances  s.v.p. via PM) daar heeft hij nu al zijn aandacht voor nodig.

 

Wel gaf hij te kennen dat de rit doorgaat en dat aanmelden nog steeds mogelijk is maar hou even rekening met enige vertragingen
voor je erbij staat.

 

Mocht je dringende vragen hebben over de rit graag even via mij (PM)

 

 

 

  • Thanks 4
Link naar reactie
  • Administrator

Even een kleine update van mijn kant. Doordat mijn planning de afgelopen week helaas volledig anders liep dan verwacht, heb ik besloten om de route die ik voor ogen had, volledig te gaan wijzigen, aangezien ik de komende tijd het voorrijden tussen de afhandelingen na mijn vader's overlijden door zal moeten gaan plannen en de oorspronkelijke route voor een groot gedeelte weer diep Duitsland in zou gaan. Dat was simpelweg niet meer haalbaar.

 

De startlocatie blijft zoals die is (Markelo), de eindlocatie heb ik inmiddels ook vastgelegd en wordt weer Restaurant Keet 'n Zwart in de Lutte. Ook vwb de lunchlocatie hoop ik vandaag uitsluitsel te krijgen, de verwachting is wel dat dit gaat lukken en zou weer bij Hotel Paping in Ommen zijn, maar hier kom ik dus later nog even op terug.

 

Ik ga proberen eea zo  te plannen dat we ergens tussen 16.30 en 17.00u eindigen in de Lutte. Kan iedereen de route volledig uitrijden en zijn de eters ook niet al te laat thuis ☺️

  • Like 3
Link naar reactie

Helemaal goed Rob, alle begrip voor. Inmiddels betaald, kom met mijn broer en heb ook een kamer in de Valk Hengelo geboekt. Zal wel niet de enige zijn, gezellig!

aangepast door Frenkie
  • Thanks 1
Link naar reactie

Hoi! Is er ook nog een plaatsje vrij voor ons? 2x Y N (Laurens & Jochem)

aangepast door Firstz4
Link naar reactie

Wij zouden in het Paasweekend naar Dublin gaan, maar de kans dat dit door gaat is inmiddels wel erg klein geworden.

Hoe staat het met het wel/niet doorgaan van de Paasrit?

Link naar reactie
  • Administrator

Ik heb eind deze week overleg met de lunchlocatie. Ze laten mij weten hoe zij eventueel om zullen gaan met een last minute annulerijg agv Corona. Als zij daar niet soepel mee kunnen omgaan, cancel ik de rit. Vwb vertrek en diner zijn er geen annuleringsrestricties, het is dus puur de lunchlocatie die dat wel hanteert. Het is nog ver weg, dus mocht er na 31 maart wel weer horeca zijn toegestaan, is er weinig aan de hand. Even afwachten nog...

Link naar reactie

Pas heel goed hier mee op inderdaad, met de New MINI club zit iemand met de gebakken peren nu de horeca een vette rekening voor het annuleren heeft neergelegd.

 

Als je het canceled is daar alle begrip voor. 

  • Thanks 1
Link naar reactie

Dat wordt dus nog spannend aangezien Pasen vroeg valt dit jaar, zou zonde zijn als de crisis zolang aan zou houden en voor ons weer een ritje minder 😭

Link naar reactie
  • BMW-Z-CSi sloot dit topic
  • BMW-Z-CSi Niet in de spotlight en Losgeprikt dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.