Ga naar inhoud

Defect klepje in bmw z4


YouriH

Aanbevolen berichten

Defect klepje in bmw z4

Hallo, ik heb nu een tijdje een bmw z4 en heb er heel veel plezier van. Echter gaat het klepje waar ook de navigatie in zit niet meer open. Het gaat om het klepje tussen de stoelen. Het is een e85 bmw. Weet iemand hoe dit kan en hoe ik het kan oplossen. Alvast bedankt

Link naar reactie
  • Reacties 5
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Kan je wat beter aangeven, wat er dan mis gaat bij je poging dat klepje te openen; geen beweging in het hendeltje? Of gaat het hendeltje wel, maar haakt het klepje?

Bij mijn E85 gaat bij het vergrendelen met de a.b. ook dat klepje op slot. Vraag me dus af of de wagen ontgrendeld is? Of gaat ie niet open omdat ie onder bij het scharnier geblokkeerd wordt, door iets wat er onder geschoven is? Werkt je a.b. naar behoren? Accuspanning? In TIS is wel wat te vinden over demontage van dat klepje; ben echter wel bang dat ie dan ook eerst eerst open moet. Zit er wellicht zoveel in gepropt, dat de Electrische vergrendeling hangen blijft? Zekering(en) stuk?. Laat ons s.v.p. weten hoe dit verder gaat; succes!

Link naar reactie

Hallo, ik kan het klepje helemaal niet indrukken. Dit geld ook voor het bovenste soort van klepje die zit ook vast. Verder zit er niks in het vakje. Ik kan hem wel openmaken met een pasje als ik dat ertussen duw. Verder heb ik geen idee wat stuk kan zijn. De auto is gewoon open als ik het probeer

4 uren geleden, Horus zei:

 

4 uren geleden, Horus zei:

Kan je wat beter aangeven, wat er dan mis gaat bij je poging dat klepje te openen; geen beweging in het hendeltje? Of gaat het hendeltje wel, maar haakt het klepje?

Bij mijn E85 gaat bij het vergrendelen met de a.b. ook dat klepje op slot. Vraag me dus af of de wagen ontgrendeld is? Of gaat ie niet open omdat ie onder bij het scharnier geblokkeerd wordt, door iets wat er onder geschoven is? Werkt je a.b. naar behoren? Accuspanning? In TIS is wel wat te vinden over demontage van dat klepje; ben echter wel bang dat ie dan ook eerst eerst open moet. Zit er wellicht zoveel in gepropt, dat de Electrische vergrendeling hangen blijft? Zekering(en) stuk?. Laat ons s.v.p. weten hoe dit verder gaat; succes!

Hallo, ik kan het klepje helemaal niet indrukken. Dit geld ook voor het bovenste soort van klepje die zit ook vast. Verder zit er niks in het vakje. Ik kan hem wel openmaken met een pasje als ik dat ertussen duw. Verder heb ik geen idee wat stuk kan zijn. De auto is gewoon open als ik het probeer

aangepast door YouriH
Link naar reactie

Ik heb dat eens gehad met de schakelaar om de ramen te bedienen; en er maar op drukken, steeds gebeurde er niets. Raam bleef open. Toen ik door had dat ik niet moest drukken maar het knopje omhoog tillen...….

Je schrijft ik kan er niet op drukken; maar je moet er aan trekken om hem te openen! Als je dat geprobeerd hebt lijkt mijn reactie wat flauw, dus neem me dan maar niet kwalijk.

aangepast door Horus
Link naar reactie
12 uren geleden, Horus zei:

Ik heb dat eens gehad met de schakelaar om de ramen te bedienen; en er maar op drukken, steeds gebeurde er niets. Raam bleef open. Toen ik door had dat ik niet moest drukken maar het knopje omhoog tillen...….

Je schrijft ik kan er niet op drukken; maar je moet er aan trekken om hem te openen! Als je dat geprobeerd hebt lijkt mijn reactie wat flauw, dus neem me dan maar niet kwalijk.

Nee het is een e85 op dat ding moet je duwen. Hij deed het eerst gewoon maar hij ging gewoon ineens niet meer open. 

Link naar reactie
  • Administrator

Dan zou ik als je hem open hebt eerst eens kijken of je slot en sluiting goed schoon kunt maken en of daar alles naar behoren werkt. Eventueel even smeren. Als dat niet werkt zou ik de boel daar eens helemaal uit elkaar halen en kijken wat er de goede werking van de sluiting blokkeert. Hoe te demonteren vind je als één van de eerste stappen in handleidingen voor complete uitbouw van de middentunnel (wat mensen doen als ze hun interieurlijsten willen vervangen). Dat is voor alle duidelijkheid dus niet nodig, maar voor die com plete uitbouw begin je ook in de buurt van het klepje.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.