Ga naar inhoud

Paasrit 2020 - 1e of 2e Paasdag


BMW-Z-CSi

Paasrit 2020 - 1e of 2e Paasdag?  

30 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke datum heeft jullie voorkeur?

    • Zondag 12 april
      24
    • Maandag 13 april
      10

Deze poll is gesloten voor nieuwe stemmen

  • Log in of registreer om te stemmen op deze poll.
  • Poll gesloten op 31/12/19 om 22:59

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Omdat ik in het verleden nog wel eens de vraag kreeg waarom de Paasrit nooit op 2e Paasdag is, hebben jullie voor komend jaar de mogelijkheid om te stemmen. Geef je voorkeur aan (1e, 2e of allebei als het je niet uitmaakt). De datum met de meeste stemmen op 31 december zal het gaan worden. Bij een gelijk aantal, maak ik alsnog zelf de keuze 😊.

Link naar reactie
  • BMW-Z-CSi vastgeprikt en In de kijker dit topic

Uitgaande van 60 auto's,  is er al een CO2 berekening gemaakt en hoe ben je van plan om dat te neutraliseren?

Het zou leuk zijn als wij zelfs een hogere, positieve bijdrage leveren, dan zijn we als Forum pas echt goed bezig met het milieu👌

 

 

 

Link naar reactie
  • Administrator
2 uren geleden, mohikaan zei:

Uitgaande van 60 auto's,  is er al een CO2 berekening gemaakt en hoe ben je van plan om dat te neutraliseren?

Het zou leuk zijn als wij zelfs een hogere, positieve bijdrage leveren, dan zijn we als Forum pas echt goed bezig met het milieu👌

 

 

 

Je zit volgens mij in het verkeerde topic 😄

  • Haha 1
Link naar reactie
3 uren geleden, mohikaan zei:

Uitgaande van 60 auto's,  is er al een CO2 berekening gemaakt en hoe ben je van plan om dat te neutraliseren?

Het zou leuk zijn als wij zelfs een hogere, positieve bijdrage leveren, dan zijn we als Forum pas echt goed bezig met het milieu👌

 

 

 

60 BMW,s stoten evenveel CO2 uit als 1 Jaguar Henk, dus we rijden CO2 neutraal als je dat tegenover elkaar wegstreept.

  • Haha 1
Link naar reactie

Bomen nemen CO2 tot zich, de routes gaan gewoonlijk door bosrijke gebieden dus zorgen we door flink te gassen goed voor het geboomte, voor de boomknuffelaars zou Rob een extra stop kunnen inlassen...;)

  • Like 1
Link naar reactie
  • Administrator

En door dat we al dat oude blik rijdend houden hoeven er veel minder elektrische auto's met intens vervuilende accu's (geassembleerd door Indiaase kinderhandjes, in enorm veel schadelijke stoffen uitstotende fabrieken) te worden gemaakt en getransporteerd (met enorme hoeveelheden schadelijke stoffen uitbrakende zeeschepen) . Dat is pas milieuwinst!

 

Maar @mohikaan heb jij er al over nagedacht hoe jij het milieueffect van die nieuwe houten inleg in het dashboard van je Jag gaat compenseren? Dat zijn toch weer wat boompjes minder, en is dus niet echt goed voor de CO2 opname ... 

Link naar reactie

Benieuwd wanneer de Media/Politiek het F1 gebeuren op Zandvoort zich gaan roeren over de CO2 belasting die de aanpassingen aan het Circuit, de Races en de bezoekers aantallen met zich mee gaan brengen. Denk dat de nieuwe eigenaar (die met die grote bril) wel ontheffing zal krijgen van zijn neef en niet de paleistuinen v/h Loo vol met kerstbomen hoeft te zetten.

Link naar reactie
  • Administrator
2 uren geleden, Sjonnie Kroket zei:

Als het op de 13e is en ik de Z...? van mijn eega mag lenen 

En jij denkt dat jouw eega op de 13e jou haar auto uitleent? :default_sHa_biggrin2: 

 

Dat gezegd hebbende... is er eindelijk een Zafira gekomen?

Link naar reactie
  • Administrator

🤔.....zou niet verkeerd zijn.

maar of is het dat iedereen de 1ste Paasdag kiest omdat Kroketje en ik er op de 2de bij zouden zijn 🙈🤪😂

  • Sad 1
Link naar reactie
  • BMW-Z-CSi gesloten, Losgeprikt en Niet in de spotlight dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.