Ga naar inhoud

M Coupe te koop bij Vriesendijk


Gast Gast_Dennis

Aanbevolen berichten

Gast Gast_Dennis

Hallo allemaal,

al een tijdje kijk ik met een schuin oog naar de M coupe. Nu een interessante gezien op www.vriesendijk.nl. Juni 1999 met 64500 op de teller en vraagprijs 26950 EUR. Kleur Boston gruen. BMW onderhouden, VANOS terugroep-actie uitgevoerd. Klinkt dit als een goede deal voor een origineel nederlandse auto?

Ik hoor het wel

Groet

Dennis

Link naar reactie
  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Het is zeker gedistengeerd stijlvol maar zeker niet oudbollig,maar mijn voorkeur is zwart B)

*lijkt mij niet een rare prijs voor een dealer auto*als ik het zeker vergelijk met een ander topic waar het om een 2001 roadster gaat met een 1.8 voor bijna de zelfde prijs dan koop je met deze :m: QPE wel een collectersitem(laten we hopen :D )

Link naar reactie
Heb die gezien IRL.... Is wel vreselijk strak, geen bobbeltje of hobbeltje te zien. ( mag ook wel voor die prijs).

tja, zo hoort dat

Die groene :m: Coupe is net aan de prijs, zeker geen gekke deal voor een NL dealer B)

Kleur is waarschijnlijk de reden hiervoor. Als je hiermee kunt leven, ga ervoor :D

Link naar reactie
Ik vind het niks, te engels, dus niet sportief. :D 

Maar smaken verschillen. ;)

Voor dat geld kun je bij de Duitse dealer ook je favoriete kleur scoren als je een beetje zoekt!

groet,

Pierre

Es heisst noch Boston-grün -_- , mein Freund! Nicht Oxford-.........

Wie wär's eigentlich mit gelb? :schater::schater:

Michiel.

Link naar reactie

Die zwarte bij Revona, daar heb ik ook naar gekeken. Deze auto is al geheel overgespoten, zo werd mij door de verkoper verteld. Het leer van de bestuurdersstoel is gescheurd en de velgen zijn niet netjes. Bij het overspuiten hebben ze niet de moeite genomen om de steenslag weg te werken, hier is gewoon overheen gespoten. Is dus niet goed gebeurd en wel een wereldprijs. Recentelijk stond er ook nog een te koop bij BMW Den Haag. Ook een zwarte. De binnenkant was zeer netjes, de buitenkant was net een postzegel, wat een deukjes in de portieren links en rechts. Moest ook volledig worden overgespoten.

Over het topic: Ik vind de groen kleur mooi. Welke kleur heeft het interieur?

Succes met je keuze,

Link naar reactie
Ik wou dat ik een coupe had...................ik zit met een roadster, was wel een verassing voor mijn honden.

En mijn versterker moet ook al thuisblijven..........getver, altyd met de variant naar een optreden.

Groen is goed

Zwart is uit (behalve voor kleurlingen)

Eeeh, inruilen dan maar? Ik heb al een hele lijst van 'aanmerkingen' voorbij zien komen en maar weinig enthousiasme (shoot me if I'm wrong). Huub hier heeft ervaringen met een coupe en een hond en dat gaat prima.

Link naar reactie

Heb je wel eens een Z3 proberen in te ruilen, en begrijp me niet fout.......de auto heeft veel kwaliteiten, daar ben ik in tweede instantie ook voor gevallen, oorspronkelijk wilde ik graag een engelse klassieker, helaas moet ik er wel op kunnen vertrouwen, en met een veertig jaar oude auto is dat wat moeilijk, dus na een proefrit in

een lotus elise (te veel kraakjes en te onrustig),

porsche 911 (te grote onkosten risico)

audi tt (meer lawaai.........ook fijn rijden 2e keus)

opel speedster (veel lawaai)

donkervoort (mijn vrouw.......he)

ac cobra repli (namaak...en plastic)

toyota mr2 (zonnebril nodig door chroom interieur)

mercedes clk (oude mannenauto),

dus.............eu eu zoveel concurrenten zijn er eigenlijk niet, en de andere dingen zijn irritaties die nu beginnen (de auto rijd verbazend comfortabel, en vreselijk zuinig 1 op 13 is heel goed mogelijk), dus...................

mijn bezwaren..........

verommelen van orginaliteit..............onze lieve heer heeft jou witte tanden gegeven (hoop ik voor jou),..........waarom alles laten trekken en mondje vol "goud" nemen, waarom zou je in godsnaam zilveren plastig knoppen in je auto zetten (vrije keus goed, maar je moet sommigen tgen zichzelf in bescherming nemen en leiden naar inzicht, reflectie innerlijke schoonheid en een beter en gelukkig leven).

B)

Link naar reactie

Trouwens hoe krijg je hier een foto erop (effe zoeken) wedden dat huub ook niet mijn hond in zijn karretje kan krijgen (zal proberen een foto van "guussie" te laden),

guus is trouwens 93kg en heeft een schofthoogte van 94cm, waar woont die huub zodat we kunnen passen? :fez:

Link naar reactie
Trouwens hoe krijg je hier een foto erop (effe zoeken) wedden dat huub ook niet mijn hond in zijn karretje kan krijgen (zal proberen een foto van "guussie" te laden),

guus is trouwens 93kg en heeft een schofthoogte van 94cm, waar woont die huub zodat we kunnen passen? :fez:

Weet waar jij om vraagt. Wat Huub al niet in zijn coupe krijgt krijgt NIEMAND anders in de wereld erin. Ik denk aan bierkratjes overal. Maar dat kon je niet weten. Ik laat de eer aan Huub om je met de betreffende foto's om de oren te aaien. B)

Moraal van dit verhaal: een coupe is RUIM. (maar ik rij liever open).

Link naar reactie
Eeeh, inruilen dan maar? Ik heb al een hele lijst van 'aanmerkingen' voorbij zien komen en maar weinig enthousiasme (shoot me if I'm wrong).

Tja, daar kan ik me bij aansluiten; een Z3 kopen en dan zoveel aanmerkingen rondstrooien in plaats van enthousiasme.

Je hoeft jezelf natuurlijk niet te vereenzelvigen met "plastig knoppen"of "glimmende plastic rommeltjes", koop ze gewoon niet. Als je bang bent dat je Z3 "de derde kerstboom aan het worden is van de vmbo-ers", koop dan een auto in een andere prijsklasse......, of geniet gewoon van wat je hebt en let niet op een ander .........................

Enjoy your car!!!! Hans

mijn bezwaren..........

verommelen van orginaliteit..............onze lieve heer heeft jou witte tanden gegeven (hoop ik voor jou),..........waarom alles laten trekken en mondje vol "goud" nemen, waarom zou je in godsnaam zilveren plastig knoppen in je auto zetten (vrije keus goed, maar je moet sommigen tgen zichzelf in bescherming nemen en leiden naar inzicht, reflectie innerlijke schoonheid en een beter en gelukkig leven) ====> tijd voor supra-orbitaal onderzoek???

Link naar reactie
Droevig wordt ik ervan hans.............voetsstoots zonder mogelijk tot critiek, laat ik nou denken dat dit een forum is en geen gebedshuis

Kijk nog eens naar de definering van een forum (ouwe dieselryder), heeft U wel een goed roetfilter?

Kritiek geven prima, heer Lobotommie, vind het echter apart dat u zoveel op- en/of aanmerkingen heeft op iets waar u zelf in rijdt. Als ik in uw schoenen stond zou ik overwegen de Z3 bijzonder snel te verkopen, weg met die ergernissen............. .

(ouwe dieselrijder); ik kan niet anders zeggen dat mijn 330d bijzonder goed bevalt, rijd er 50000 km pj mee, fantastische reiswagen,niet vergelijkbaar met Z3M.

Ik hoop dat uw droevigheid snel overgaat in enthousiasme voor de Z3 ( of iets anders.......) :schater::schater::schater:

Hans

By the way, ik ben 29, dus dat ouwe valt nog wel mee............. B) :muur::lol:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.