Ga naar inhoud

Gezocht nieuwe “coupe” deurstrips

Barendkol

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Gezocht nieuwe “coupe” deurstrips

Hallo! 
ik heb sinds gisteren niet meer alleen een roadster, maar ook een coupé! Auto ziet er super uit, maar de deurstrips hebben paar kleine deukjes.. weet iemand waar ik nieuwe kan krijgen??

• Reacties 10
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Ik heb slechte ervaringen met de webshop van Ekris. Daar was het soms duurder dan gewoon bij een andere dealer.

Geplaatst:

Waarom had je verwacht dat het minder duur zou zijn?

Geplaatst:

Waarom zou een webshop van een dealer duurder moeten zijn dan het magazijn van een andere Bmw-dealer?

• Administrator
Geplaatst:
2 uren geleden, Ka4 zei:

Barend heeft denk ik een Z3 qp (als zijn profielfoto nog actueel is). Dan kun je volgens mij niet meer terecht bij de Ekris webshop.  Misschien nog wel met een specifiek onderdeelnummer, maar je kunt volgens mij niet meer door de onderdelencatalogus bladeren voor de z3.

@HAL2001Hoewel dus niet relevant voor deze vraag: Ik heb voor Z4 (E85 en E86) prima ervaringen met de Ekris webshop. Er wordt keurig aangegeven wanneer er bezorgd wordt, ook als iets niet op voorraad is. Toen er een keer iets niet paste (schroeven van de gordergeleiders van de M stoelen) is iemand van Ekris daar helemaal in gedoken en heeft me 3x (!) gratis nieuwe schroeven toegestuurd. Ik vind het niet erg als het dan net iets duurder is en daarvoor bovendien tot op mijn deurmat komt.

Geplaatst:

Onderdeelnummers zijn van QP. gezocht op BMW Z4 3.0SI DU51 N52 04 2006 E86....

• Administrator
Geplaatst:

Dat zag ik Karin, maar jij zocht op een E86 Z4 qp (met N52 motor). Barend heeft volgens mij een E36/37 Z3 qp (zonder N52). 😉

Geplaatst:

gevonden idd gewoon bij BMW Amsterdam. Ik heb inderdaad een Z3 Coupe van 2000 die op de foto! Zal zo nog even een aantal extra foto's toevoegen.

IMG_5347.JPG

IMG_5333.JPG

IMG_5336.JPG

IMG_5338.JPG

IMG_5339.JPG

IMG_5340.JPG

IMG_5341.JPG

IMG_5343.JPG

IMG_5349.JPG

IMG_5350.JPG

IMG_5351.JPG

IMG_5352.JPG

IMG_5353.JPG

Geplaatst: (aangepast)
23 uren geleden, HAL2001 zei:

Ik heb slechte ervaringen met de webshop van Ekris. Daar was het soms duurder dan gewoon bij een andere dealer.

Hoeveel duurder praat je dan over?? en is dat dan gelijk een slechte ervaring?

Ik bestel er praktisch alles, meest makkelijke is nog dat je er niet heen hoeft, alles thuis per post.

Ik zeg ideaal.

Hele mooie coupe !!

aangepast door bofkont

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen