Ga naar inhoud

! GEANNULEERD ! Limborit - zondag 14 Juni 2020


Scorpion

Aanbevolen berichten

  • 4 weken later...
  • Administrator
4 minuten geleden, Ferry76 zei:

Gaat erom spannen Roger deze datum, durf je dat aan om te wachten of er na 1 juni misschien nog maatregelen verlengd worden o.i.d.?


Zal waarschijnlijk uitstel of annuleren worden. Zal komende week knoop doorhakken.

  • Like 2
Link naar reactie

Hallo Lieve ZZZ/ZZZZ vrienden en bekenden

Helaas hierbij onze officiële cancelling voor deze heerlijke rit😢😢.
Misschien kan de rit toch doorgaan, maar tot dusver ben ik, door gezondheidsrisico's, te onzeker om deel te nemen.

 

We hopen allemaal voor iedereen het beste, keep up the spirit👍
 

Link naar reactie
  • Administrator

Beste Z-vrienden,

 

Helaas mensen, ik kom er niet onderuit om ook onze Limborit te annuleren. Er is na 1 Juni nog teveel onzekerheid voor mij om vóór die tijd al financiële verplichtingen aan te gaan met de lunch en diner locatie.

Ik zal de mensen die reeds betaald hebben deze week hun inschrijving terugstorten. Hopelijk kan een ieder die (hotel)overnachtingen hebben geboekt deze nog annuleren. 

Misschien dat we later dit jaar nog iets last-minute kunnen regelen maar een grote georganiseerde Limborit word dus helaas 2021. Het is niet anders.

 

Voor nu wensen Jacqueline en mijzelf jullie allemaal heel veel gezondheid toe in deze moeilijke tijd.

 

R & J 

  • Sad 1
Link naar reactie
  • Scorpion wijzigde de titel naar GEANNULEERD ! Limborit - zondag 14 Juni 2020
  • Scorpion sloot dit topic
  • BMW-Z-CSi Losgeprikt en Niet in de spotlight dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.