Ga naar inhoud

Mooie Z3 in Dld


Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Mooie Z3 in Dld

Mijn XKR staat in de winterstalling. Heb een andere, goedkope, auto gekocht om in de wintermaanden vervoer te hebben.

Zie nu pas dat deze te koop stond/staat. 

Had ik mss beter kunnen kopen.              Weing km.  Eerste eigenaar (dus eerlijke km!!)

https://www.autoscout24.de/angebote/bmw-z3-roadster-2-2i-benzin-blau-4d450a33-8bfb-4173-84e4-16c1c9d4685a?cldtidx=13

  • Reacties 10
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Geplaatst:

Mij ontgaat eerlijk gezegd het interessante aan deze auto? De kleur is wel mooi en er zit een 6-cil in.

Geplaatst:

Staat al maaaanden te koop, zal wel een reden hebben. Zo te lezen ook aardig wat roestige plekken aanwezig, banden bijna af en ja 1e eigenaar in Duitsland , maar in GB? Positief is de kleur 😉 

Geplaatst:

Yep. Stuur aan de verkeerde kant. Verklaart de lage prijs. Had wellicht anders wel interesse voor zo’n bedrag. 

Geplaatst:

Sorry, sorry, RHD niet gezien. De eigenaar moet hem gewoon even naar G.B rijden en aan een autohandelaar verkopen.

Geplaatst:
3 uren geleden, mohikaan zei:

Sorry, sorry, RHD niet gezien. De eigenaar moet hem gewoon even naar G.B rijden en aan een autohandelaar verkopen.

Kan gebeuren Henk, net weer jarig geweest meen ik.....dus ja de jaren gaan tellen he 😉

  • Like 1
  • Haha 1
Geplaatst:
4 uren geleden, mohikaan zei:

Sorry, sorry, RHD niet gezien. De eigenaar moet hem gewoon even naar G.B rijden en aan een autohandelaar verkopen.

 

Denk dat een Schlachtfest meer oplevert.

Geplaatst:
4 uren geleden, mohikaan zei:

Sorry, sorry, RHD niet gezien. De eigenaar moet hem gewoon even naar G.B rijden en aan een autohandelaar verkopen.

In Engeland worden ze al massaal naar de sloop gebracht, zeker de mindere exemplaren zijn daar geen klap waard ivm moeilijke regelgeving en verzekering.  Waarschijnlijk dacht deze Duitse eigenaar dat ie voor weinig geld een buitenkansje had maar RHD exemplaren zijn aan deze kant van de plas ook niet gewild. Leuke auto voor onderdelen, meer niet.

Geplaatst:

echt waar: had nog nooit een RHD gereden maar was binnen 1.5 dag gewend met mijn Z4.

ik begrijp het anti-RHD sentiment niet echt (meer)...

 

 

Geplaatst:

Het zal heus wennen, als ik in de UK op vakantie ben lukt het ook met m’n LHD, maar ik vind het vooral “goedkoop”. Kwa Engelse klassiekers (waar ik dol op ben) ben ik dezelfde mening toegedaan. Dan baal ik echt als ik een fotoserie doorscroll en het stuur zit verkeerd. Er is bijna  geen model dat niet om te bouwen is. Het is vooral een smaak ding.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.