Ga naar inhoud

Met wat voor pet rijd jij in je Z3/Z4?


offshore

Aanbevolen berichten

  • Administrator

@HaroldV: natuurlijk mag dat!  Hoop ik ... anders ben ik ook zwaar in overtreding. Dat wil zeggen: bij normaal tot mooi weer nooit een pet op.

 

Als het echt koud is (dus zeg onder de 8 graden), dan heb ik wel eens een "beanie" op van Specialized. Dit werk:

Image result for beanie specialized

BEAA605A-B46F-4E26-9729-6DAA3C0A6FB3.jpeg

 

Maar ja, dat is dan weer geen pet.

 

Ik vind het wel een geinig topic trouwens; ik ben benieuwd wat er zoal voorbij komt.

 

@ Metalazo: toch een pet dus: de zogeheten vleespet!

Link naar reactie
3 minuten geleden, offshore zei:

Mooi merk alleen jammer dat er geen BMW logos voor zijn 

Ach dat auto merk gerelateerde kleding wat de dealer verkoopt vind ik al snel ordinair over de top, zeker bij bmw met al die M badges.

Heb er zelf niets mee.

 

Link naar reactie
10 uren geleden, bofkont zei:

Ach dat auto merk gerelateerde kleding wat de dealer verkoopt vind ik al snel ordinair over de top, zeker bij bmw met al die M badges.

Heb er zelf niets mee.

 

 

O, ik dacht dat bij jou het toch wel OEM moest zijn.....

Link naar reactie
12 uren geleden, bofkont zei:

Ach dat auto merk gerelateerde kleding wat de dealer verkoopt vind ik al snel ordinair over de top, zeker bij bmw met al die M badges.

Heb er zelf niets mee.

 

Smaken verschillen.

Heb verleden jaar tijdens de forumrit naar Schotland mn petten collectie uitgebreid met 3 stijlvolle caps in verschillende kleuren (passend bij truien/jassen).

 

Aangezien de meeste cabriorijders grijs haar hebben, zou het wenselijk zijn dat meer mensen tijdens een forumrit een pet dragen. dit om het jeugdige imago wat op te krikken, ook kan het jongeren over de streep trekken om een Z3 te kopen.

Een andere, wat meer rigoureuze, oplossing is wat Rob bedacht heeft

  • Like 1
  • Haha 2
Link naar reactie
  • Administrator

 

15 minuten geleden, mohikaan zei:

... 3 stijlvolle caps in verschillende kleuren (passend bij truien/jassen). ...

 

Toe maar Henk, ton-sur-ton!  Maar dat vraagt natuurlijk wel om één of meerdere plaatjes bij het praatje!

Link naar reactie

Geinig topic!, Ik heb deze dus van de New York Yankees... en inderdaad zelf opgehaald in "The Big Apple" :punk:

Helaas geen foto voorhanden met de Z4 erbij.

NYC Brooklyn Bridge IMG_20190503_120527.jpg

Link naar reactie
3 uren geleden, mohikaan zei:

Smaken verschillen.

Heb verleden jaar tijdens de forumrit naar Schotland mn petten collectie uitgebreid met 3 stijlvolle caps in verschillende kleuren (passend bij truien/jassen).

 

Aangezien de meeste cabriorijders grijs haar hebben, zou het wenselijk zijn dat meer mensen tijdens een forumrit een pet dragen. dit om het jeugdige imago wat op te krikken, ook kan het jongeren over de streep trekken om een Z3 te kopen.

Een andere, wat meer rigoureuze, oplossing is wat Rob bedacht heeft

Zelf heb ik veel kleding van State of art en dan specifiek de racing collectie, jasjes/shirts/truien.

Vind ik zelf erg mooi, maar ook lang niet alles hoor, de huidige collectie is mij wat te flitsend.

Maar idd smaken verschillen.

Link naar reactie

Ca. 10 jaar geleden zijn er vanuit dit forum een aantal "Z3 Forum" petten besteld. Heb hem zelf vaak gedragen , maar is nu "weg"". 

Wie heeft hem nog?

Overigens is er op dit forum ook een topic over de horloges van de Z rijders.   (Het klokkies topic). 

aangepast door mohikaan
Link naar reactie
19 minuten geleden, mohikaan zei:

Ca. 10 jaar geleden zijn er vanuit dit forum een aantal "Z3 Forum" petten besteld. Heb hem zelf vaak gedragen , maar is nu "weg"". 

Wie heeft hem nog?

Overigens is er op dit forum ook een topic over de horloges van de Z rijders.   (Het klokkies topic). 

Is weer actief !!! 

Ik heb mijn klokkie er op gezet.

aangepast door offshore
Link naar reactie
Op 26-8-2019 om 15:41, 2.5si zei:

@HaroldV: natuurlijk mag dat!  Hoop ik ... anders ben ik ook zwaar in overtreding. Dat wil zeggen: bij normaal tot mooi weer nooit een pet op.

 

Als het echt koud is (dus zeg onder de 8 graden), dan heb ik wel eens een "beanie" op van Specialized. Dit werk:

Image result for beanie specialized

 

 

Maar ja, dat is dan weer geen pet.

 

Ik vind het wel een geinig topic trouwens; ik ben benieuwd wat er zoal voorbij komt.

 

@ Metalazo: toch een pet dus: de zogeheten vleespet!


y4m_Q6K054y5rGOkeoR4nDkcrCzJZHVOLlsRDKbI

Er is bewijs dat ik een tijgertjes muts hebt met de Cabrio ;)

  • Haha 1
Link naar reactie

Liever geen petje, dan heb ik alsnog het idee dat je onder een dak zit. Maar ik ben mijn zonnebril kwijt dus m’n petje maar opgezet, want ik heb er wel een natuurlijk. De zon kan serieus te hard schijnen idd. Zwart petje met subtiel het logo van m’n vorige (die ik nog steeds heb) auto.

66314F83-3672-4936-B1A5-6BD515DFF919.jpeg

Link naar reactie
Op 27-8-2019 om 09:44, 2.5si zei:

Toe maar Henk, ton-sur-ton!  Maar dat vraagt natuurlijk wel om één of meerdere plaatjes bij het praatje!

Hier geen cap, maar een echte BUFF. (let op het logo).     

Verkrijgbaar in de betere sportzaken en uiteraard  Online.

Ook het "holle" sjaaltje dat tot muts gevouwen kan worden is van Buff (je KEN niet zonder).

Fotos genomen tijdens het lopen van een deel van de Camino del France in Spanje.  500km in 3 weken.

De stokken (Pietons) zijn handig in heuvelig terrein met gladde afdalingen.

IMG_5764.JPG

IMG_5528.JPG

aangepast door mohikaan
  • Like 1
Link naar reactie

Heb meestal wel iets op m'n knar, in elk geval als het hoogzomer is. Zou niet de eerste keer zijn dat de vellen aan die kale schedel hangen!

 

In tegenstelling tot @Ewout vind ik het met kap open wel prettig met een petje op, alleen al doordat ik dan minder verblind word door het zonlicht van boven.

 

Mijn huidige favorietje is het exemplaar linksonder, maar ik wissel nog wel eens af. Heb op een stoffige plaats nog meer van die dingen liggen, maar nu ik er over nadenk kan ik die misschien beter weggooien... 🤔😁

 

 

 

IMG_20190830_165616_resize_7.jpg

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.