Ga naar inhoud

Ride4Fun, 7 september 2019


pimgmx

Aanbevolen berichten

Begin september is het tijd voor een van de benefietklassiekers voor dit forum...

De 15e editie van de Ride4Fun vindt plaats in het diepe zuiden van het land (Limburgs heuvelland, startplaats Vaals) en biedt gehandicapten en chronisch zieken uit de regio een onvergetelijke dag uit.

 

Net zoals de Oranjetoer in het voorjaar is dit een benefietrit waar dit forum zich zonder gêne hofleverancier mag noemen.

Vaak was iedere 4e of 5e deelnemer aan dit spektakel een Z3 of Z4! 

 

Iedereen die zich heeft aangemeld wordt geacht tussen 09:00 en 10:00 te verzamelen op het Von Clermontplein in Vaals. Ik heb nog geen verdere details gezien, maar vermoed dat het programma vergelijkbaar is met vorig jaar: start van de rit om 11:00-11:30, en weer terug ergens tussen 13-14:00. 

 

Traditiegetrouw kunnen we verzamelen bij Tankstation Het Anker (die langs de westzijde van de A2, ter hoogte van Roosteren, Ivo, niet die in Valkenburg... 🙄) rond 09:15 en dan in kolonne naar de startplek.

 

Om een nieuwe traditie te starten: net als vorig jaar kan ik einde middag de BBQ aantrappen zodat niemand met een leeg gevoel naar huis moet, maar je toch op een redelijke tijd thuis kan zijn... Plek des onheils is in midden Limburg; 'n klein uurtje rijden van Vaals, met snelwegen als A2/A73 dicht in de buurt.  Wil je mee-eten, laat het me dan even per PM weten, dan zorgen we dat het nodige op voorraad is...

(sinds de vorige rit hebben we nu zélfs een inpandige keuken, dus ook aan een slechtweerprogramma is gedacht 👨‍🍳)

 

Meer over vorige edities op dit forum:

2018: https://www.bmwzforum.nl/forums/topic/17147-ride4fun-zaterdag-8-september-2018/

2017: https://www.bmwzforum.nl/forums/topic/16576-ride4fun-9-september-2017/

aangepast door pimgmx
Link naar reactie
56 minuten geleden, Zetter zei:

Nog steeds zaterdag verzamelen bij het Esso Tankstation rond 09:15 uur?

 

We zijn dit jaar met een kleinere delegatie geloof ik...

De respons hier op 't forum suggereert drie auto's, plus eentje op de reservelijst?

 

Ik vind het prima om rond 09:15 te verzamelen bij dat tankstation.

Als jij het prettiger vindt om in 1 keer naar Kerkrade te rijden zien we je daar!

Link naar reactie
Op 25-8-2019 om 18:14, pimgmx zei:

Begin september is het tijd voor een van de benefietklassiekers voor dit forum...

De 15e editie van de Ride4Fun vindt plaats in het diepe zuiden van het land (Limburgs heuvelland, startplaats Vaals) en biedt gehandicapten en chronisch zieken uit de regio een onvergetelijke dag uit.

 

Net zoals de Oranjetoer in het voorjaar is dit een benefietrit waar dit forum zich zonder gêne hofleverancier mag noemen.

Vaak was iedere 4e of 5e deelnemer aan dit spektakel een Z3 of Z4! 

 

Iedereen die zich heeft aangemeld wordt geacht tussen 09:00 en 10:00 te verzamelen op het Von Clermontplein in Vaals. Ik heb nog geen verdere details gezien, maar vermoed dat het programma vergelijkbaar is met vorig jaar: start van de rit om 11:00-11:30, en weer terug ergens tussen 13-14:00. 

 

Traditiegetrouw kunnen we verzamelen bij Tankstation Het Anker (die langs de westzijde van de A2, ter hoogte van Roosteren, Ivo, niet die in Valkenburg... 🙄) rond 09:15 en dan in kolonne naar de startplek.

 

Om een nieuwe traditie te starten: net als vorig jaar kan ik einde middag de BBQ aantrappen zodat niemand met een leeg gevoel naar huis moet, maar je toch op een redelijke tijd thuis kan zijn... Plek des onheils is in midden Limburg; 'n klein uurtje rijden van Vaals, met snelwegen als A2/A73 dicht in de buurt.  Wil je mee-eten, laat het me dan even per PM weten, dan zorgen we dat het nodige op voorraad is...

(sinds de vorige rit hebben we nu zélfs een inpandige keuken, dus ook aan een slechtweerprogramma is gedacht 👨‍🍳)

 

Meer over vorige edities op dit forum:

2018: https://www.bmwzforum.nl/forums/topic/17147-ride4fun-zaterdag-8-september-2018/

2017: https://www.bmwzforum.nl/forums/topic/16576-ride4fun-9-september-2017/

Pim ,ik rijd wel mee maar kan helaas niet gebruik maken van je gastvrijheid , ik organiseer de straat bbq dus moet optijd terug zijn 

Hoi toppers , ik doe ook mee met de ride dus zie jullie 9:15 bij de bekende tankstation het anker 

Link naar reactie
  • Administrator

We hebben het super gehad zelfs 21,5graden met zon gehad dis heel de dag open gereden 😁. En de BBQ was vervangen voor een....

A4BB8B8E-30C4-49E0-A72E-3206A97F3657.jpeg

F0631060-3DBD-4D39-9526-FB9490CDA8F7.jpeg

608D4707-16DC-48C2-8DD6-628CE86579B8.jpeg

2FE50C6B-3078-49E2-A17E-D1B0530D1336.jpeg

2AADCE1D-8400-49E4-9CA4-B8D40DD69AB9.jpeg

93428E8C-9678-4A53-9E38-9B2C42260DEE.jpeg

  • Like 2
Link naar reactie

't Was weer een mooie dag...

Dik 60 auto's, van een Opel Corsa cabrio tot een roedel Ferrari's, punten vlaai zover het oog reikte én 't belangrijkste: 60 passagiers die een fantastische middag hadden!

 

48704335832_11c9da3c7c_z.jpg

 

Voorbereiding...

48703837373_0631279f39_z.jpg

 

Een afgesloten snelweg resulteerde in een mini-forumrit, waarna we aanhaakten bij andere Ride4Fun-deelnemers:

48703837233_32feddf2fb_z.jpg

 

Bij aankomst zagen de wolken er zó dreigend uit dat de kapjes dicht gingen. 

Gelukkig werd het weer daarna alleen maar beter!

48704335927_acc29203c5_z.jpg

 

Mijn passagiere was in het begin een beetje nerveus, maar ontdooide gelukkig snel...

48704172121_3d3caed22c_z.jpg

 

De aankomst: genieten van de zon die zich bijna de hele rit liet zien!

48704334917_a8f8c57d2b_z.jpg

 

De route was mooier dan ooit: een soort gecondenseerde alle-heuvels-en-panorama's versie van de Limborit!

Misschien was-ie mooier voor de chauffeurs (bochten!) dan voor de passagiers, daarvoor had ik misschien liever wat meer dorpjes (met zwaaiende bewoners) gezien. Maar ja, zo is er altijd wel iets... 😉

 

  • Like 3
Link naar reactie
  • Administrator
8 uren geleden, pimgmx zei:

Mijn passagiere was in het begin een beetje nerveus, maar ontdooide gelukkig snel...

Had Ruud haar stiekem dat filmpje van jou in de Jag laten zien? 😁

  • Like 1
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.