Ga naar inhoud

BMW Z3


Aanbevolen berichten

2000 is volgens mij het jaar van de 2.0 als ik mij niet vergis.

Ik zou dus naar een 1.9 aan het kijken zijn maar de rdw geeft 1.8 aan, neem aan dat zij wel goed zitten....

De mijne is toch écht een 1.8 van augustus 2000.

Een 1895cc 8V dus, volgens mij.

aangepast door Rob
Link naar reactie
  • Reacties 134
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

2000 is volgens mij het jaar van de 2.0 als ik mij niet vergis.

Ik zou dus naar een 1.9 aan het kijken zijn maar de rdw geeft 1.8 aan, neem aan dat zij wel goed zitten....

De mijne is toch écht een 1.8 van augustus 2000.

Een 1895cc 8V dus, volgens mij.

Rob, is dat je productie jaar of verkoopjaar? (en hij is toch niet geimporteerd?). Bij mij staat het productiejaar rechts tegen het motorschild. Dit zal dan 1999 zijn , en hij is dat in 2000 verkocht. Maar je hebt dan inderdaad de 1900 cc motor.

Link naar reactie
2000 is volgens mij het jaar van de 2.0 als ik mij niet vergis.

Ik zou dus naar een 1.9 aan het kijken zijn maar de rdw geeft 1.8 aan, neem aan dat zij wel goed zitten....

De mijne is toch écht een 1.8 van augustus 2000.

Een 1895cc 8V dus, volgens mij.

Rob, is dat je productie jaar of verkoopjaar? (en hij is toch niet geimporteerd?). Bij mij staat het productiejaar rechts tegen het motorschild. Dit zal dan 1999 zijn , en hij is dat in 2000 verkocht. Maar je hebt dan inderdaad de 1900 cc motor.

Het is een Nederlandse auto, in augustus 2000 op kenteken gezet.

Uit de nummers onder de motorkap kan ik geen wijs worden, maar ik vond een label om een paar kabels van een of andere controle bij BMW gedateerd 5 juni 2000.

Dat lijkt mij correct, juni uit de fabriek, verkocht in augustus.

Link naar reactie
Gast Gast_ferryboers

Wat zijn de kenmerken van een S dan?

Ik meende dat het de stoelen , rolbeugels enzo betrof of zit ik nu verkeerd?

Misschien dat we er zo achter kunnen komen wat het is.

Link naar reactie

ik bedoel de blauwe van mij dan he :lmao:

Als nieuwtje heb ik dan mede te delen dat ik hem net gekocht heb :P:o , de man heeft mij gewoon een super prijs gegeven incl gloednieuwe alpina wielen, rolbeugels van de originele z3 en een grote beurt.

Ook al is het een 1.8, ik ben er super tevreden mee!!

morgen krijg ik hem voor 2 dagen, aangezien het mooi weer wordt :D en dinsdag gaat hij en dag terug voor zijn beurt en de rest.

Nu nog zien te ontrafelen of het een 1.8 i S betreft of niet.

Link naar reactie
gefeliciteerd met de aankoop! ben beniewd hoe het eruit ziet met 18" Alpina's ben bang dat er wel verlagingsveren onder kunnen  :lmao:

Gefeliciteerd, Ferry! Geniet van je Z3.

En op Marc moet je maar niet letten, die brengt nooit iets zinnigs in en komt niet verder dan het iedereen aansmeren van verlaging, verbreding, chroom-accenten, M-kieuwen, M-spiegels, M-bumpers, velgen, sport-uitlaten en weet-ik-het wat je allemaal nog kunt toevoegen aan een Z3. De anderen zijn niet zo, hoor. :P:o:schater:

Link naar reactie
Gast Gast_ferryboers

Thnx allemaal

Ja ik ben zelf persoonlijk alleen van de velgen en verlaging. Vind het gauw overdone bij een auto. Verlagen doe ik zowieso niet aangezien ik niet de enige ben die er in gaat sturen..

Ik heb zelf ervaring met een mg-f icm met schoefveren en een megane cabrio die beide 4,5 tot 5 cm richtig asfalt gezakt waren en beide met 17 inch . Ik moet zeggen dat het het comfort toch enigzins aantast en daar wil ik nu echt vanaf. Vandaar dat ik 18 inch overweeg zodat het verlagen dan helemaal niet meer hoeft mijninziens. Er komen maandag 2 sets velgen 1 in de maat 17 en de andere 18 inch, als 17 goed staat kan het zo zijn dat ik voor 17 ga. we´ll see..

Niemand die weet wat de S inhoud van 1.8 S??

Link naar reactie
en heb mijn gegevens veranderd, er stond 1.9 member en dat moet 1.8 member zijn uiteraard.

Als alles erop en eraan zit zal ik een paar foto´s plaatsen.

Maar hoe krijg je je status weer terug in 1.8?? :lmao:

Link naar reactie

idd, ik heb het wel veranderd in mijn gegevens maar er is niets veranderd in mijn avatar zie ik :lmao:

Naja leugentje voor bestwil dan :o ik ben een 1.9 member :P

Dit is idd een beging, bedankt voor de foto.. ik wil niet al te lastig doen maar weet iemand toevallig een foto met 17 a 18 inch alpina 2 en dan dat de hele auto te zien is... zal wel niet maar nee heb je...

Link naar reactie
Gast Gast_ferryboers

Ja die had ik gezien idd , goede keuze marc! mooie z3..

Ik ben zelf op zoek naar een fototje met de nieuwste alpina wielen, ik heb jou auto al wel als voorbeeld meegenomen naar de bandenleverancier ( hoop dat je geen copyright hebt :lmao: )

Ik ben echt reuze benieuwd naar het resultaat!

Ben nu weer helemaal in de bmw sferen, heb nu een uitstapje naar een mercedes E klasse ( nieuw model ) maar in november komt er gewoon weer een nieuwe 5 voor de deur , dat weet ik nu al.

Link naar reactie
Ben nu weer helemaal in de bmw sferen, heb nu een uitstapje naar een mercedes E klasse ( nieuw model ) maar in november komt er gewoon weer een nieuwe 5 voor de deur , dat weet ik nu al.

Fouten maken we allemaal ZZZ :lmao:

Link naar reactie
Als nieuwtje heb ik dan mede te delen dat ik hem net gekocht heb :P  :o , de man heeft mij gewoon een super prijs gegeven incl gloednieuwe alpina wielen, rolbeugels van de originele z3 en een grote beurt.

636.JPG

:lmao: Congratulations!

Link naar reactie

Gefeliciteer met je aankoop. Mooie kleur en goeie wielen. Toffe actie dat je hem al meekrijgt voor het weekend. Kan je een boel lol mee beleven dan.

Enne, je ondertitel in je avatar hangt samen met het aantal berichtjes wat je hebt neergezet. Ook wel de onzinmeter genoemd.. :lmao:

Link naar reactie
Gast Gast_ferryboers

Thnx voor de leuke reacties ! top

Ja de kleur is een keer wat anders, de mercedes die we nu hebben is zwart, de clio zilvergrijs, dit zijn eigenlijk mijn favo kleuren. Deze auto´s zijn echter nieuw aangeschaft en dan heb je de keus. Ik had zelf het liefst een andere kleur ( silvergrau ) maar het prijsverschil werd uiteindelijk zo groot dat het gewoonweg een interessante aanbieding was die ik niet voorbij kon laten gaan.

Topas blauw is geen verkeerde kleur vind ik, de wielen vind ik echter afschuwelijk en die worden maandag dus omgewisseld ( sorry superduper :D )

inderdaad een toffe actie van de garagist dat ik er dit weekeind al van kan genieten! morgen ochtend 11.00 uur staat ie klaar :rolleyes:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.