Ga naar inhoud

BMW Z3


Aanbevolen berichten

voor 28k koop je een B) roadster, daar kan geen Z4 tegenop ;)

Plus: denk eens in afschrijving, niet in aanschaf .... en dan valt een Z4 (weer) af :D

Link naar reactie
  • Reacties 134
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Gast Gast_ferryboers

Ja maar een z4 is wel weer een nieuwer model ( opvolger z3?). Inderdaad schroef ik mijn budget dan op met 10.000 euro dat is een hoop geld, maar mijn hart ligt toch meer bij een z4 dan een z3 maar de prijs :D dat ben ik met jullie eens.

De meeste auto´s die ik heb gereden hou ik max 2 jaar. Wat zou bijvoorbeeld de sterlinggrau z3 opleveren en wat de zilveren z4?

Zou een z3 niet sterk gaan dalen , hij is nu van 2003 maar het model bestaat natuurlijk al een tijd.

Nogmaals een oudere z3 B) of dergelijke is voor mij totaal niet relevant, als eerste vind ik hem niet mooi ( smaken verschillen nu eenmaal ) ten tweede hoef ik die snelheid niet aangezien er puur cabrio km mee gereden gaan worden. Ten derde is een auto van 98 gewoon te oud voor mij..

een m valt dus zowieso af, ik kan voor die 38.000 euro idd ook een z3 3.0 kopen maar voor een paar duizend euro een nieuwer model kopen....

Ik wilk toch graag een uiterste prijs weten van de bmw dealer in groenlo voor de z3, mocht daar wat leuks uit komen dan gaat mijn voorkeur prijstechnisch daar naar uit. Het is voor mij de mooiste kleur die er is voor een z3 en de uitvoering is ook mijn smaak.

Link naar reactie

Ik bedoelde

quote:

De meeste auto´s die ik heb gereden hou ik max 2 jaar. Wat zou bijvoorbeeld de sterlinggrau z3 opleveren en wat de zilveren z4?

Ik bedoelde te zeggen wat de beide auto´s op zullen leveren na 2 jaar rijden en ongeveer 20.000km.

Ik heb Alpina 2 velgen gevonden bij een bandenhandel, deze kostten in de maat 18 inch 1450 euro incl btw en dunlop sp banden.. is dit een acceptabel+ bedrag?

De velgen zijn nieuw in doos... in 17 inch zijn ze te bestellen voor hetzelfde geld, de velg is in 17 duurder, de band goedkoper dus maakt het voor de prijs niet uit.. wat qua rijcomfort? ik heb zelf een bmw 530i uit 2002 gehad met 19 inch, dit was goed te doen geld dit ook voor een z3? ( 18 inch dan )

Kortom vragen zat nog :notworthy:

Link naar reactie

Hoi Ferry,

Ik zit je hele verhaal te lezen en ik wil je toch even laten weten dat ik dan wel zelf mijn Z3 uit Duitsland heb gehaald en via een dealer Kaltenbach uit Remscheid slechts 11.500 heb betaald voor een facelit 2.0 (150 pk lijn-6) het vermogen zou van mij uiteraard over de 200 mogen zijn maar mijn vriendin gaat ermee naar haar werk en rijdt gemiddeld 1 op 10.5 niet slecht vind ik zelf, nu rijdt je zelf weinig km las ik, ik zou gewoon eens een ritje maken in een 6 cillinder als het mooi weer is en dan spreken we je hier op het forum wel weer.

Voor het bedrag wat je kwijt wilt is als je de tijd hebt, zeker nu je Alfa is verkocht zou ik zeker de moeite nemen en ik denk dat iedereen dat hier kan beamen, niet overhaast een mooie kopen maar goed vergelijken je betaald snel teveel denk ik.

In ieder geval suc6 en het is altijd leuk om te zien wat hieruit gaat komen, dat is het leuke van het forum.

André

Link naar reactie
Heb bij de dealer waar de silvergrau z3 staat ook een z4 gezien met 21000 km op de klok. Het is een 2.5 S, zilvergrijs met knalrood leer, normaliter gaat mijn voorkeur uit naar zwart leer maar dit zag er wel heel net uit. Voor deze auto werd 38.000 euro gevraagd.

1400707052901200x150x1x0.jpg

1400707052901320x240x2x0.jpg

Link naar reactie
Gast Gast_ferryboers

Wat eeb plaatjes he :) ;)

Ja een auto uit duitsland is voor mij geen optie.. ten eerste heb ik de tijd niet om er een te gaan zoeken, ten tweede heb ik in het verleden minder goede ervaringen hiermee gehad.

Ik ben inderdaad bezig met andere alternatieven. Ik trek toch veel naar bmw, het enige alternatief zou voor mij een audi TT roadster zijn ( bij de plaatselijke dealer staat een 225 pk quattro voor 32000 euro) . Vaak zie ik hogere km standen bij die modellen. Enige pluspunt is wel dat het model nog steeds nieuw verkocht wordt.

Morgen hoor ik een uiterste prijs van de silvergrau z3 en dan gaat de knoop erdoor of die het wel of niet gaat worden, de blauwe zit ook nog steeds in mijn gedachten alleen moet de dealer wel zakken met zijn prijs, volgens mij is hij dat niet van plan en dan trek ik wat betreft die auto mijn conclusie..

Link naar reactie

Neeeee geen lelijke TT en dan ook nog van die lelijke zwembadtrapleuningen(3x woordwaarde) achterop :)

Ga voor een BMW z3(6) de z4 is ook mooi maar schrijf je nog erg veel op af nmi

Link naar reactie
Ga voor een BMW z3(6)

Een 2.8 op Marktplaats voor € 15.000, uit 97 met 86 K op de teller. In Apeldoorn.

Maar ja, wat doe je dan met de 20 mille die je overhoudt? ;)

120707.jpg

Link naar reactie
Gast Gast_ferryboers

Ja ik had hem al gezien ja die bij van hemmen... weet je wat ik dan met de andere 20 mille moet doen: uitgeven aan onkostten :schater::schater: ... Ik kom zelf uit apeldoorn oorspronkelijk en ben kan ik zeggen aardig bekend met een aantal handelaren uit apeldoorn en het is echt niet altijd een vooroordeel dat auto´s uit apeldoorn altijd slecht zijn.. tuurlijk zijn er uitzonderingen en de meeste zijn dat waarschijnlijk wel maar ik durf het absoluut niet aan, ik kan wel een heel topic vullen met ervaringen die ik jullie overigens zal onthouden...

Ten tweede is een auto uit ´97 veel en veel te oud voor mij, nogmaals het budget wat ik opgeef wil ik ook echt kwijt aan een auto. Puur omdat ik dan een vrij recente heb. Die z3 2.8 spreekt mij zowieso totaal niet aan, het dashboard vind ik niks aan en zogezegd de leeftijd.

Ik zoek dus echt een auto van 2002 en nog jonger , dat is dus minimaal de eerste facelift die ik zoek, ouder wil ik absloluut niet.

Jullie mening over de TT deel ik absloluut niet, het interieur is gewoonweg af

( smaken verschillen maar de meeste z3 interieurs van voor 2001 vind ik gewoonweg lelijk ). En het model is nog steeds leverbaar wat dus ook een pluspunt is voor mij...

Neemt niet weg dat een z3 bij mij nog steeds heel hoog op het verlanglijstje staat, mocht ik een goede prijs krijgen word het gewoon een z3.

Link naar reactie
Gast Gast_ferryboers

Als ik over een cabrio praat die achteraf bij een anwb keuring van achter rood was en van voor zilvergrijs.... is een van de verhalen.

Verder ooit wezen kijken voor een jaar oude clio RS die op de teller 25000 km had staan terwijl hij op de distributiekap had staan: ´´ distributieriem vervangen bji 70.000 km ;)

Neej sorry mijn ervaringen zijn ronduit slecht, daarom zei ik ook dat de meeste waarschijnlijk goed zijn maar dat het voor mij niet aan de orde is om een auto in apeldoorn aan te schaffen.

Ik prefereer de dealer

Link naar reactie
Als ik over een cabrio praat die achteraf bij een anwb keuring van achter rood was en van voor zilvergrijs.... is een van de verhalen.

Walter Maurer! :schater:

117476.jpg

Link naar reactie
Als ik over een cabrio praat die achteraf bij een anwb keuring van achter rood was en van voor zilvergrijs.... is een van de verhalen.

Walter Maurer! :schater:

117476.jpg

Is dat een 'vaste' paintjob, of zo'n mica laklaag, die in het zonlicht veranderd. Vind ik absoluut schitterend, maar is erg prijzig...

26.jpg22.jpg

BAD%20ASS%20TVR%20TUSCAN.jpg

Link naar reactie
Gast Gast_ferryboers

Idd het had de maurer kunnen zijn B) neej sorry dit was toch echt met lasnaden gedaan :lol:

De maurer heeft volgens mij gewoon een vaste laklaag...

Iemand een idee waar de velgen van de z3 vanaf 2002 nieuw te koop zijn? of wie de imitatie doet? ik doel op die spaakjes

Link naar reactie
Iemand een idee waar de velgen van de z3 vanaf 2002 nieuw te koop zijn? of wie de imitatie doet? ik doel op die spaakjes

ik vond hier nog een vaag linkje.

Link naar reactie
Iemand een idee waar de velgen van de z3 vanaf 2002 nieuw te koop zijn? of wie de imitatie doet? ik doel op die spaakjes

ik vond hier nog een vaag linkje.

Had jij ook niet zo'n link waar alle BMW types mooi op een rijtje stonden? Ik heb er naar gezocht maar kon je post niet meer vinden.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.