Ga naar inhoud

Wat heb JIJ vandaag met je Z gedaan?


Aanbevolen berichten

  • Administrator

Een groot succes bij zowel onze Duitse (zroadster.com) als onze Engelse (z4-forum.com) forumvrienden: een topic, waarin je (kort) kunt laten weten wat jij vandaag met je Z hebt gedaan. Dat kan werkelijk waar alles zijn: een ritje mee gemaakt, een onderdeel vervangen, een goede poetsbeurt gegeven, er over gedroomd, noem het maar op.

 

Bij onze Duitse vrienden hebben ze er al 628 pagina's (282 voor de E85 + 50  voor de E86 + 296 voor de E89)mee gevuld. (. Bij onze Engelse vrienden 420 pagina's (één topic voor alle modellen Z4 samen.) Dus kom maar op!

 

Omdat wij een wat kleiner forum zijn als begin maar even voor de hele Z-serie in één topic en niet gesplitst per modelserie....

Link naar reactie
  • Administrator

Ik doe voor: ik heb vandaag mijn interieur facelift weer wat verder doorgevoerd:

 

4715063F-159C-4231-8FBD-2C33B8623C3E.jpeg

 

114A063A-4AC4-4FFE-8367-A57BA4128D15.jpeg

 

FDA34191-C738-492E-82FC-5F03A50CE5DF.jpeg

 

Ik ga binnenkort ook nog wat bekraste plastics in het interieur vervangen ... En blijf zoeken naar de resterende facelift deeltjes (dat worden er steeds minder).

Link naar reactie

auto klaar gemaakt, voor een 3 weken durende trip in Italie! Morgen gaan we ervoor! Wel benieuwd hoe mijn huis erbij staat, als ik terug kom...met zoons alleen thuis (18+) 😉

aangepast door haroldv
Link naar reactie

APK, probleemloos, olie plus filter, en na negen jaar geen risico genomen en nieuwe Bosch accu erin.

En nee, dit zijn niet mijn kuiten!

 

image.jpeg

Link naar reactie
  • Administrator

^ Dat valt me nog mee. Ik had met de mijne niet gereden tussen 28 feb en 11 juli ... :blink: #garagequeen 

  • Sad 1
Link naar reactie

Afgelopen maandagmorgen net voor de zon aan de Z een grondige wasbeurt gegeven na de Italië vakantie, van binnen moet nog....

en vandaag er nog naar gekeken telkens als ik via de garage naar buiten loop....de stofzuiger staat al 5 dagen klaar maar heb er de kracht niet voor met die 28 graden in de garage. Volgende week maar, ja toch, nee dan 😉

Link naar reactie

Dit weekend het raamrubber van de Z4 vervangen. Het brokkelde aan de bovenkant af. Nieuw rubber bij de Bmw dealer besteld, kosten 32 euro. Vervolgens het oude rubber verwijderd (dat gaat simpel), de boel goed gereinigd en toen het nieuwe rubber erin ‘geschoven’. Eenvoudig en goedkoop klusje waar de boel goed van opfrist.

E3A69006-3D90-4CBC-A672-59115FA7B559.jpeg

aangepast door Boris
  • Like 1
Link naar reactie

Inclusief leenstuur... Dat vind ik wel heel netjes, servicegericht. :smile:

 

Misschien ook maar een keer laten doen. Mijn stuur vertoont het rare fenomeen dat het plakkerig kan worden als de lucht vochtig is (dus geen probleem met de airco aan) en het ziet er een beetje smoezelig uit.

Link naar reactie

Velgen besteld voor de ZZZZ!

 

Gelet op het prijsverschil overigens wel gekozen voor replica's. Dit is waarschijnlijk vloeken in de kerk voor de OEM-fetisjisten, maar vind het verschil wel heel erg groot!

 

 

437rep.jpg

Link naar reactie

8..5" ET35 en 9.5" ET40, 19 inch.

 

Zou dus kunnen dat ik achter (smalle) spacers wil inzetten, maar wil eerst de auto uit laten lijnen en vers rubber er op. Dan weet ik hoe het er definitief uit gaat zien. 😎

 

Link naar reactie
18 uren geleden, Individual zei:

Mijn stuur vertoont het rare fenomeen dat het plakkerig kan worden als de lucht vochtig is

 

Duidelijk een geval van rijden met zweet in je handen.......misschien ietsjes rustiger rijden Jeroen? :default_gayfight:

ën je moet in de zomer ook niet je stuurverwarming aan hebben staan hè :default_schater2:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.