Ga naar inhoud

GEZOCHT: binnenhoes E85/86


Aanbevolen berichten

  • Administrator

Zoals de titel al zegt: ik zoek een BINNEN hoes voor mijn E85, mag er ook één zijn die voor de E86 is bedoeld.

 

De (waterdichte) buitenhoes heb ik al, daar heb ik nu dus geen interesse in. Het gaat mij nu dus om een (zachte) binnenhoes.

 

Liefst OEM, aftermarket mag ook, maar dan wel met de juiste afmetingen en met uitsparingen voor de spiegels (ook op de juiste plaats 😉).

 

Prijs komen we wel uit.

 

 

Link naar reactie

Ik heb de binnenhoes voor mijn Z4 via ebay.de besteld. Heeft echter geen 'oortjes', maar dat was voor mij niet zo'n punt. Belangrijkste is dat hij in de periode van niet gebruiken redelijk stofvrij en enigszins beschermd is.

 

De hoes is opgebouwd uit meerdere dunne lagen, waarbij de binnenste laag duidelijk zachter is dan de buitenste.

 

De pasvorm is redelijk oké, maar het is natuurlijk geen OEM-hoes. Daar is de prijs dan ook naar...

 

Link naar reactie

Sure!

Dit is de hoes en verkoper: https://www.ebay.de/itm/Abdeckplane-BMW-Z4-E85-Bj-2003-2009-Cabrio/253134515930

Met verzendkosten voor plm. 6 tientjes in huis.

 

Overigens past hij op de E85 netter dan op de voorbeeldfoto. Je kunt natuurlijk ook voor zo'n echte showroomhoes kiezen zoals https://www.ebay.de/itm/Abdeckplane-BMW-Z4-E85-Bj-2003-2009-Cabrio/253134515930, maar los van het prijsverschil is hij daarmee een stuk minder beschermd dan met de eerste optie. Het oogt wel een stuk strakker, dat dan weer wel...

 

  • Thanks 1
Link naar reactie
  • Administrator

Veel dank allebei! Ik neig ook naar zo'n strech stof ding: ik heb eerder zo'n grijze hoes gehad (toen nog gewoon van de Halfords), maar die vond ik er wat te losjes opzitten (tenzij je iedere keer de bandjes onder de auto door gebruikte, maar dat was best veel gedoe). Als mijn nageslacht door de garage stuift heb ik liever dat de stof wat strakker tegen de auto aanzit ... De OEM buitenhoes biedt dat wel, maar die ademt dan weer te weinig voor binnen ...

 

Als ik een nieuwe niet OEM zou moeten kopen neig ik naar deze:

 

Vollgarage Mikrokontur® Rot mit Spiegeltaschen für BMW Z4 BMW E85

 

Die is wel ondertussen 2,5x zo duur als de grijze, maar valt wel mooi om de auto ...

Link naar reactie

^ heb deze sinds afgelopen najaar in gebruik: het ding houdt stof goed buiten en met een preventieve vochtvreter in de voetenruimte voor (doe ik met alles wat weinig rijdt) heb ik geen last van gehad van enig vochtgedoe...

Link naar reactie
  • Administrator
7 uren geleden, 2.5si zei:

 

Die is wel ondertussen 2,5x zo duur als de grijze, ...

 YOLO: besteld! Bam, jonguh!:punk:

  • Like 1
Link naar reactie
  • Administrator

Nog een keer BAM! Binnen 24 uur vanuit Duitsland in Nuland!

 

En de pasvorm is fantastisch! Nou zal ik toch de garagemuren en vloer moeten verven ... :headwall::cynical:

 

9D8F6B85-5367-44EC-BF40-0D71252157E6.jpeg

 

719E24F6-8C32-4FD9-8408-7C3532D8F8EE.jpeg

 

B532F597-8C61-4552-A86E-B2BE6C78427A.jpeg

 

8E281C6F-89A0-49EA-9AC4-59C55DA523C3.jpeg

  • Like 2
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.