Ga naar inhoud

Wat klopt hier niet?


Aanbevolen berichten

  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

vreemd, dacht dat alleen de 1.8 de accu voorin had. Blijkbaar vroege 1.9 modellen ook.

enne, ik denk niet dat een accu van een kilo of 10 zoveel invloed op de wegligging heeft.

ik heb een z3 1.9 van augustus 96 maar de accu zit achterin.

Link naar reactie
Ik heb me altijd wel afgevraagd waarvoor dat mooie vak voorin nog kon dienen...de handtas?

Haha, handtas... :muur: Het schijnt dat tot ergens medio 96 de accu voorin stond. Sommigen denken dat vanwege de komst van de 2.8 de accu naar achter is verhuisd, voor een betere gewichtsverdeling bij de zwaardere motor. Maar die motor kwam pas in 97. :rolleyes: Vooruitziend blik? :unsure:

Link naar reactie
BMW Z3 1.9 Roadster M44

Bouwjaar : juni 1996

bwp108hy.jpg

Precies, die accu, daar doel ik op. :blink: Hebben meer mensen de accu voorin? Scheelt wel flink in kofferruimte. BMW heeft meestal een 50:50 gewichtsverdeling dus dan zou dit niet echt het weggedrag ten goede komen.

Eh de oranje blinkers???????? :huh:

Gr.

Link naar reactie
De achtergebleven ruimte voorin is wel geweldig om je alarm in te bouwen.

Op zich wel, maar daar wordt het erg weinig voor gebruikt geloof ik...

Bij mij zit daar inderdaad het alarm :huh:

Bij mij zit daar het koffiezet apparaat :blink:

:schater: Monteer dan gelijk een compressor op je blok dan kan je ook expresso maken. :m:

Link naar reactie

Ja ik heb wel eens zitten denken of dat niet een mooie plek is voor een luchtinlaat met een beetje stijlvolle luchthapper d'r boven in de motorklep. Turbo op de plek van het huidige luchtfilterthuis en dan aanvoer vanuit die bak met een flex slang. Maar ik denk dat 't een beetje een omweg is :notok:

En dat alleen om die bak te benutten.. :D

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.