Ga naar inhoud

Afdekkappen naast softtop als deze open is


ReBe

Aanbevolen berichten

1 uur terug, ericvanb zei:

Zou zeker interessant kunnen zijn/worden!

 

Wie of wat is Skyer?

Vind er op Facebook en Instagram wel wat van terug, maar zijn er hier ook mensen die ervaring hebben met dit bedrijf en hun spullen?

 

 

Zelf geen ervaring ermee. 

 

Maar heb de naam skyer vaker voorbij zien komen met carbon fibre spoilers/side skirts. Geloof wel goed spul

Link naar reactie
1 uur geleden, Sgub zei:

Skyer werkt momenteel aan een prototype aftermarket side covers.

 

Foto toegevoegd. Voor zover ik weet nog niks bekend over eventuele prijs en of/wanneer het daadwerkelijk op de markt komt. 

 

Maar kan wellicht in de toekomst interessant zijn, als het voor een degelijke prijs verkocht wordt. 

Screenshot_2019-07-10-13-34-36-1-1.png

 

Ik zat toevallig pas te denken om een setje te 3D scannen (van een behulpzaam mede forumlid) en ze dan te 3D printen. Maar zal eerst eens afwachten wat dit is.

Link naar reactie
  • Administrator
Op 8-7-2019 om 20:27, haroldv zei:

Ik snap die behoefte niet, ik heb ze, nooit gebruikt. Verkoop ze niet overigens, wil ze bij de auto houden.
Die dingen zouden bij mij na 1 a 2 dagen al stuk gaan. Het hele comfort van 'op afstand openen / sluiten' is weg.
Iederen zijn ding, voor dat geld, echt overrated, mijn inziens.

Zie het als met een persenning... korte afstanden hebben ze weinig nut, lange afstanden daarentegen.. 

  • Like 1
Link naar reactie
21 uren geleden, Sgub zei:

Skyer werkt momenteel aan een prototype aftermarket side covers.

 

Foto toegevoegd. Voor zover ik weet nog niks bekend over eventuele prijs en of/wanneer het daadwerkelijk op de markt komt. 

 

Maar kan wellicht in de toekomst interessant zijn, als het voor een degelijke prijs verkocht wordt. 

Screenshot_2019-07-10-13-34-36-1-1.png

Ook wel heel erg benieuwd naar deze vorderingen, voor een normale prijs heb ik zeer zeker belangstelling, tot een bedrag van 150 euro is voor mij zeer acceptabel,

Iemand meer info over Skyer??


Vriendelijke groet

Link naar reactie
  • Administrator

^ Wat wil je weten? Het is een klein bedrijfje dat zelf plastic en carbonproducten voor verschillende auto’s ontwikkelt. Daaronder dus de E85 (en E86). Zoek op het UK forum of het USA forum maar eens op “carbon spoiler”, dan vind je zowel de roadster als coupe variant (beide carbon). 

 

Overigens is de status van die softtop covers al een hele tijd ongewijzigd. Ik heb er een tijdje geleden ook al eens een link naar gepost, dat is toch wel een paar maand geleden volgens mij ...

  • Like 1
Link naar reactie
  • Administrator

Nog maar eens wat beeld van de OEM versie in gemonteerde toestand. Als benchmark voor aftermarket versies zoals die van Skyer zullen we maar zeggen:

 

44B4B20A-D5DA-4A79-B354-7D4D96E55ACA.jpeg

 

F7FA856F-FD1E-4A80-BF9E-C60FE4451025.jpeg

  • Like 1
Link naar reactie
  • 4 weken later...
  • Administrator

Ik zie hier nog geen product dat gelijkwaardig aan of beter is aan het origineel. Ik sluit me - vooralsnog - helemaal aan bij de woorden van srhutch in het topic waarnaar jij linkt::

 

Two things.

1. those in the first picture look shite.

2. The catch is meant to separate if you put the roof up with the covers in place. If they are making the catch out of aluminium as the other picture suggests and with the fixings used then I could see potential roof damage.

 

Maar goed: misschien knappen ze nog flink op van een laagje mat in plaats van glanzend. En zoals onze Engelse vrienden ook al aangeven: de prijs die Skyer gaat vragen zal eigenlijk allesbepalend zijn. 

Link naar reactie

Er komen 2 versies van de Skyer, ook een in het standaard Mat

21 uren geleden, 2.5si zei:

Ik zie hier nog geen product dat gelijkwaardig aan of beter is aan het origineel. Ik sluit me - vooralsnog - helemaal aan bij de woorden van srhutch in het topic waarnaar jij linkt::

 

Two things.

1. those in the first picture look shite.

2. The catch is meant to separate if you put the roof up with the covers in place. If they are making the catch out of aluminium as the other picture suggests and with the fixings used then I could see potential roof damage.

 

Maar goed: misschien knappen ze nog flink op van een laagje mat in plaats van glanzend. En zoals onze Engelse vrienden ook al aangeven: de prijs die Skyer gaat vragen zal eigenlijk allesbepalend zijn. 

Hoogstwaarschijnlijk gaat het Mat zwart worden.

 

BMW Z4 Side Cover. Test Fit SUCCESS! 🔥
We will do one color. Gloss or Matte BlackMatte Black matches the top much better! 😊 
👉Follow Us To Get Updates On Pre-Order. 
👉Comments Welcome💪

 

Link naar reactie
  • 1 maand later...

250 euro heb ik er ook niet voor over, max 150.

Gemiste kans van Skyer denk ik, voor 150 euro heb je een veel groter koperspubliek en kun je een grote batch bestellen waardoor er uiteindelijk wel eens meer winst van kan komen.

Maar goed dat zijn mijn gedachten.

Link naar reactie
  • Administrator
17 uren geleden, bofkont zei:

...

Maar goed dat zijn mijn gedachten.

 

Op zich zijn die gedachten heel logisch, maar ik snap de angst bij Skyer wel. Skyer is een heel kleine partij. Het is eigenlijk meer een uit de hand gelopen hobby en ik kan me niet voorstellen dat er iemand (alleen) met de omzet van Skyer zijn brood verdient. Financiele slagkracht heeft Skyer volgens mij niet, en die heb je wel nodig om op zo'n grote schaal te werken dat de prijs met 40% omlaag kan. 

 

Bovendien is een nadeel van "forumverkopen" dat je uiteindelijke afzet heel lastig in te schatten is. In eerste instantie zijn heel veel mensen enthousiast, maar uiteindelijk is er maar een klein deel daarvan dat ook daadwerkelijk afneemt. Mensen vergeten dat ze toegezegd hebben, of zien dat gewoon niet als bindend (ik heb bij diverse groupbuys al gezien dat mensen nadat ze zichzelf op een lijst zetten komen met verhalen als: "Sorry ik liep toch tegen velgen aan die ik niet kon laten staan, dus nu is  mijn geld op."). 

 

Kortom: ik zou voor deze prijs ook niet toeslaan als koper, maar ik snap de keuze van Skyer om niet meteen op grote schaal te gaan produceren ook wel weer. 

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.