Ga naar inhoud

REACTIETOPIC Limborit XI - zondag 02 Juni 2019


Ruud-Z4

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Was een prachtige rit...althans de ochtend. We hadden de lunch achter de kiezen en zijn toen afgehaakt ๐Ÿ˜Œ๐Ÿ˜‚. Roger & Jacqueline bedankt voor het regelen van deze fantastische dag

0DFCE71A-B597-42AC-B00F-939014F6076C.jpeg

29276F91-A25C-4131-A2E5-7606183638F3.jpeg

F91F9B67-A5A8-4E27-ADA5-E8F6B660AA72.jpeg

C11904A1-313F-4B89-9E68-AD545FFF52ED.jpeg

C5C1A306-4C69-4F65-AF7D-53C5303D53B5.jpeg

E5576311-C3E9-4CC3-A8D6-FB88509E0BDB.jpeg

74116AA7-0C17-4A7E-AFC7-B3FE4EB871B8.jpeg

BD1CE191-4B16-4164-8D5D-060775EF1049.jpeg

9614ACA7-B79F-471B-911F-F718A1AE5C4A.jpeg

769A5CFB-4851-4C97-B6A3-13F49BBF9198.jpeg

92A4A770-9486-49D7-8AEC-00D637569736.jpeg

50A885AE-A991-413C-B253-BC2F5FB7797E.jpeg

B9ACAE6C-D860-4293-B31E-12B864D7CBC9.jpeg

74366FF4-FF45-4FDD-A5FB-B9876A75C721.jpeg

7C35A5DA-C131-4288-929E-3343E5541D47.jpeg

E51A2D84-8434-4AE2-A310-07D60EF15D4E.jpeg

692AEF99-5910-45FB-BCDA-AFF52C792245.jpeg

D76EFCB1-520A-44A2-A3C9-67466359B2C0.jpeg

63AEBD0A-3DF9-4009-9A3A-A050F14ECF31.jpeg

  • Thanks 1
Link naar reactie

Roger en Jacqueline;

Heel hartelijk dank voor alweer een fantastische Limborit!!!!:goodjob:

de mooiste binnen weggetjes en vergezichten "van os moju limbourg" passeerden weer de revue .

We hebben ervan genoten!!

Lunch was ook prima geregeld, lekkere en goed belegde broodjes, en heerlijk in de schaduwrijkeย tuin.

De dames zijn ook rijkelijk aan hun trekken gekomen met goede plaspauzes: CHAPEAU!

ย 

Ook lieve Forumvrienden, hartelijk dank voor jullie positieve bijdrage aan het verhogen van de pret en de vriendschappen die hierdoor ontstaan!

ย 

Mogen we de jongere garde eens uitnodigen om ook eens een duit in het zakje te doen en een leuke rit op poten te zetten?

Durf je het alleen niet aan, wend je tot de oudere garde; we willen best tips en trics aanreiken om jullie hiermee te helpen.

ย 

We willen ons hierbij ook even verontschuldigen dat we niet iedereen persoonlijk goede dag hebben gezegd; de latere groepen gingen gelijk de kelder in; dus bij deze nog; bedankt, tot een volgende keer en veilig weer thuis.

ย 

Lieve groet van Hans & Gillaine.:clapping:

  • Thanks 1
Link naar reactie

Ik ben ook weer thuis.

Roger en Jacqueline, ontzettend bedankt voor het organiseren van deze rit.

De voorspelde/gevreesde chaos met de wielerronde, daar heb ik helemaal niets van gemerkt.

Wel veel fietsers, maar ook daarbij viel de overlast wel mee. Waarschijnlijk doordat er in groepjes gereden werd.

Lunch en dinerlocatie waren ook top :thumbup: En de rit zelf was natuurlijk ook erg mooi. Even stoppen bij die WW2 begraafplaats was toch wel interessant/indrukwekkend om te zien (en natuurlijk fijn om even de benen te strekken en verkoeling te zoeken :wink:)

ย 

En als rasechte nederlander valt er dan alleen nog maar over het weer te klagen dat het nu te warm was. Het is ook noooooooooooiiiiiiiiiiiiiit goedย :default_171::default_schater2::laugh:

  • Thanks 1
Link naar reactie
9 uren geleden, GuidoK zei:

...valt er dan alleen nog maar over het weer te klagen dat het nu te warm was...

ย 

Het was inderdaad 'een beetje' warm...

Maar dat is dan ook het enige kritiekpunt dat ik kan verzinnen!ย ๐Ÿ˜‰

ย 

Het is Jacqueline en Roger gelukt deze heringetreden Limbo te verbazen: ik dacht mijn provincie goed te kennen, maar heb menig weggetje voor het eerst gereden.

Wรกt een mooie plekken hadden jullie voor ons uitgezocht!

ย 

Vijf uit vijf sterren voor de route, vijf uit vijf sterren voor de lunchplek en vijf uit vijf sterren voor de vlekkeloze organisatie!!!ย ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘

  • Thanks 1
Link naar reactie
  • Administrator

Het was ook ons weer een woest genoegen. R&J dank voor deze rit en jullie inspanningen. Goeie lokaties en eten, we hebben weer genoten!

  • Thanks 1
Link naar reactie

Zoals alle voorgaande edities, wederom uitstekend georganiseerd.ย 

En ja het was warm. Maar zoveel leuke mensen, mooie auto's en goede sfeer bij elkaar creรซert nu eenmaalย 

veel energie=warmte.ย 

  • Thanks 1
Link naar reactie

Zoals ook bij het diner gezegd : het was weer een fantastische dag met een prachtige route, mooie locaties en prachtige kastelen en overheerlijk eten, vooral het toetje! Bedankt R&J en op naar 2020 ๐Ÿ˜‰

ย 

In de loop van vanmiddag weer veilig thuis in het noorden na de 3 dagen Limburg met totaal een dikke 1000km maarย wel via alternatieve anti snelweg route wegens diverse files, ook eens leuk. Ook leuk was het weer vele oude en ook nieuwe gezichten gezien en gesproken te hebben, wat zijn het toch fijne menschen die Z rijders hehehe.

  • Thanks 1
Link naar reactie
23 uren geleden, Lady & Co zei:

Mogen we de jongere garde eens uitnodigen om ook eens een duit in het zakje te doen en een leuke rit op poten te zetten?

Durf je het alleen niet aan, wend je tot de oudere garde; we willen best tips en trics aanreiken om jullie hiermee te helpen.

Lieve groet van Hans & Gillaine.:clapping:

ย 

We zijnย al druk met de kleinkinderen aan het oefenen voor de Limborit editie 2037 dus met de jongere garde zit het wel snor hoor ๐Ÿ˜‰

20190525_182120.jpg

  • Haha 4
Link naar reactie

Roger en Jacqueline

bedankt voor weer het organiseren van een echte Limborit. Want het ging grotendeels door jullie provincie Limburg. Ook nog eens onderstreept op het bordje met de Limburgse leeuw. Geweldige lunchlocatie en fijne groep 3.

Op naar editie 2020

ย 

gr. Freek & Irene

  • Thanks 1
Link naar reactie

Roger en Jacqueline nogmaals dank voor de rit in het MOOIE Limburg.

Weer een heel mooi schildje bij de verzameling en ze worden nog steeds elk jaar mooier, ga zo door ๐Ÿ‘

De kastelenroute vonden wij echt fantastisch en gaan hem nog een keertje overdoen om overal ook een bezoekje aan te brengen.

Locaties voor ontbijt ( Koffie met Vlaai) , lunch en diner waren ook super.

Alleen het weer ( moet toch wat te zeiken hebben) was prima maar je kunt overdrijven ๐Ÿคก

  • Thanks 1
Link naar reactie

Roger enย  Jacqueline,

ย 

wederom ontzettend bedankt voor het organiseren van een prachtige rit, weliswaar door een andere dan de gebruikelijke omgeving, maar minstens net zo leuk !ย :default_thumbs_up:

ย 

Een mooie rit door een prachtige omgeving met leuke stops, een heel mooie lunchlocatie met dito lunch, onverwacht weinig last van wielerkoersen en als slot een heerlijk diner in een heerlijk koel en mooi kasteel.

ย 

Dit alles in het gezelschap van de oude en nieuwe bekenden in een bijna tropische omgeving!ย :default_gathering:

ย 

We hebben weer genoten en zien nu al uit naar de volgende editie, waar die ook verreden mag worden.ย 

ย 

Nogmaals bedankt, het was weer top!ย ย :default_kisstogether:

  • Thanks 1
Link naar reactie

Jacqueline, Roger, dank voor het wederom organiseren van een prachtige rit.ย :clapping:

ย 

De hitte en het zijn van de laatste groep heeft ons doen besluiten om in de middag rechtstreeks van de tussenstop naar het eindpunt te rijden. Het terras lonkte... Het laatste kwart van de route heb ik dus niet gereden, maar wie weet doe ik dat binnenkort nog een keer solo. ik moet voor m'n werk toch af en toe in Maastricht zijn, dus als ik ergens een uurtje over heb...ย :jockey:

ย 

Dat we als inmiddels laatste groep tegen de grenzen van de planning aan kwamen, is ook een compliment. Naar mijn idee had ik over de ochtendroute al wel de hele dag kunnen doen, als we gestopt waren op alle mooie plekken.ย :wub:

ย 

Mijn foto's van het weekend staan hier, maar ik heb tijdens de rit vrijwel geen foto's gemaakt. Alleen twee bij de lunchlocatie. Ik probeer de rit altijd te combineren met wat andere dingen,om er echt een weekendje Limburg van te maken. Dit keer was dat een bezoek aan kasteel Wijlre, waar nu een expositie van Peter Struycken is. Langs die foto's moet je maar snel naar beneden scrollen...ย :tongue:

ย 

ย 

  • Thanks 1
Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • Administrator

Wat was het 2 weken geleden een topdag! Iedereen bedankt voor jullie aanwezigheid, jullie bedankjes, mooie woorden en de gulle gift.ย 

ย 

We vinden het nog steeds leuk om te doen en er zullenย nog wel wat edities komenโ˜บ๏ธ, 2020 gaan we weer een jaartjeย de Eifel inย ๐Ÿคฉ

65D0DF47-567B-4799-86EC-997DF5252CE6.png

  • Like 3
  • Thanks 1
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
ร—
ร—
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.