Ga naar inhoud

BMW Z3 "Enige in Nederland" aangeboden


RobC

Aanbevolen berichten

Op marktplaats.nl biedt Braat momenteel een witte Z3 aan. "BMW Z3 Enige in Nederland", aldus Braat (dit is tevens de heading van zijn advertentie). Hij doelt op de kleur wit.

Braat is zeker lang niet op het Forum geweest; heeft ons eigen witte Z3tje nog niet opgemerkt... Ja, Braat bakt ze weer bruin! :huh:

Link naar reactie
  • Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Op marktplaats.nl biedt Braat momenteel een witte Z3 aan. "BMW Z3 Enige in Nederland", aldus Braat (dit is tevens de heading van zijn advertentie). Hij doelt op de kleur wit.

Braat is zeker lang niet op het Forum geweest; heeft ons eigen witte Z3tje nog niet opgemerkt... Ja, Braat bakt ze weer bruin! ;)

Ik heb m al gemaild :huh: :D :D

Link naar reactie
Op marktplaats.nl biedt Braat momenteel een witte Z3 aan. "BMW Z3 Enige in Nederland", aldus Braat (dit is tevens de heading van zijn advertentie). Hij doelt op de kleur wit.

Braat is zeker lang niet op het Forum geweest; heeft ons eigen witte Z3tje nog niet opgemerkt... Ja, Braat bakt ze weer bruin! ;)

Ik heb m al gemaild :D :D :lol:

DOWN BOY! :schater: had ik ook gedaan. :D

Link naar reactie
Op marktplaats.nl biedt Braat momenteel een witte Z3 aan. "BMW Z3 Enige in Nederland", aldus Braat (dit is tevens de heading van zijn advertentie). Hij doelt op de kleur wit.

Braat is zeker lang niet op het Forum geweest; heeft ons eigen witte Z3tje nog niet opgemerkt... Ja, Braat bakt ze weer bruin! ;)

Ik heb m al gemaild :muur::lol::lol:

Zeker geen antwoord ontvangen?? De advertentie staat er nog steeds op, met dezelfde tekst. :rolleyes:

Link naar reactie
Op marktplaats.nl biedt Braat momenteel een witte Z3 aan. "BMW Z3 Enige in Nederland", aldus Braat (dit is tevens de heading van zijn advertentie). Hij doelt op de kleur wit.

Braat is zeker lang niet op het Forum geweest; heeft ons eigen witte Z3tje nog niet opgemerkt... Ja, Braat bakt ze weer bruin! ;)

Ik heb m al gemaild :muur::lol::lol:

Zeker geen antwoord ontvangen?? De advertentie staat er nog steeds op, met dezelfde tekst. :rolleyes:

Nee idd, hij blijft stug volhouden ;) :lol:

Link naar reactie

Mensen, we kennen de beste man niet, dus branden hem niet helemaal af, OK ;)

Iemand die wat geld probeert te verdienen is niet per definitie een sjaggeraar. Ik moet wel toegeven dat wat details tegen de beste man spreken, maar nogmaals, zolang niemand er echt ervaring mee heeft kunnen we niet oordelen, toch ?

:lol:

Link naar reactie
Mensen, we kennen de beste man niet, dus branden hem niet helemaal af, OK  ^_^

Iemand die wat geld probeert te verdienen is niet per definitie een sjaggeraar. Ik moet wel toegeven dat wat details tegen de beste man spreken, maar nogmaals, zolang niemand er echt ervaring mee heeft kunnen we niet oordelen, toch ?

:)

Ik heb ooit via Ebay die chromen ringen voor de verwarmingsknoppen gekocht, 3 setjes a 12 euro per stuk. Op marktplaats alle 3 uiteindelijk voor 120 verkocht...gaf me eigenlijk best een goed gevoel :D

Ik ben het met Ivo eens alleen is zijn aanpak discutabel: Crappy site, te beroerd zelf foto's te maken en sommige zaken zijn ronduit onwaar.

Link naar reactie

Dat is "gebruikelijk" in de autobranche hoor, ook bij Dealers. Bijvoorbeeld dure olie op de bon zetten en er Aldi Huismerk ingooien ofzo. Doen ze allemaal.

Link naar reactie

Iedereen hier heeft wel een punt denk ik.

Maar als ik bij de supermarkt een pak melk koop voor 1 euro. Ik loop naar buiten en ga het daar staan verkopen voor 2 euro....... :muur:

In essentie is dat wat hij doet. Toegegeven: hij maakt het pak even voor je open.

Link naar reactie

Iig voorziet hij waarschijnlijk wel in een behoefte. (geript te worden? :muur: )

Nee, maar voor de mensen die geen zin hebben om het internet af te struinen heeft hij wel allerlei onderdelen voor handen. Deze mensen zullen hier vast graag de bedragen voor willen betalen die gevraagd worden.

Indien BB hier zijn boterham mee verdient, niets dan respect ervoor. Alleen maak even zelf nieuwe foto's en vertel geen onwaarheden.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.