Ga naar inhoud

Oranjetour Katwijk 11 mei 2019


HBmw3

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Ik rij dit jaar voor het eerst in jaren niet mee. Ik had wel rekening gehouden met iets rond Koningsdag, maar 11 mei ben ik op vakantie (nu het nog kan :-)).

Link naar reactie

Helaas, ik ben er niet bij dit jaar, heb verplichtingen in Medemblik. Veel plezier daar he is een leuke rit en voor een goed doel....

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Sluit me helemaal bij Leo aan. Catering is uitstekend met heerlijke broodjes haring!!!!! Jullie begrijpen ik ben er ook bij. Weer verzamelen bij de McDonalds? En dan gezamenlijk het laatste stukje naar het evenement terrein?

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Hoe laat verzamelen we weer bij de McDrive bij het Transferium aan de A44?

We worden om uiterlijk 11.30 uur op het feestterrein verwacht, dus 11 uur lijkt me een mooie tijd,

Het verleden heeft geleerd dat we altijd veel te vroeg waren., en het is 10 min rijden.

Ik zie jullie daar, tot zaterdag.

  • Like 1
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.