Ga naar inhoud

INSCHRIJFTOPIC Rotterdam-Lek-Reeuwijk rit - zondag 6 oktober 2019


pampus

Aanbevolen berichten

De eerste betalingen komen nu binnen en zijn aangepast in de deelnemers lijst. Graag betalen voor 1 oktober 2019. De rit is inmiddels tot en met de lunch in kaart gebracht en beschreven, we modderen dus lekker door. We houden jullie op de hoogte van de ontwikkelingen.

Link naar reactie

Gisteren de rit vrijwel in zijn geheel gereden, ik denk dat het leuk wordt mits je van dijkjes houdt. Je kan al betalen en daarmee is je inschrijving definitief....

C57B4003-762C-472B-A378-73C5F279451A.jpeg

  • Like 1
Link naar reactie

Sjaco Dhondt toegevoegd aan de deelnemers lijst.

 

Hieronder de geplande route na de lunch richting AVVR (Roodkapje)...

routemiddag.PNG

Link naar reactie
  • Administrator

 

19 uren geleden, pampus zei:

Je kan al betalen en daarmee is je inschrijving definitief....

 

Done! Voor alle duidelijkheid: voor mij zonder diner (kan ik hopelijk nog net het kleine grut in bed leggen).

Link naar reactie

Ziet er leuk uit , maar door al de heisa ivm bepaalde toerrit wil ik u toch laten weten dat wij niet zeker zijn dat we kunnen deelnemen (jammergenoeg). Gevelwerken blijven maar aanslepen en gaan ons weekends goed kunnen gebruiken om af te werken. Dus wij hangen af v derden 🥴

Heb u ook pb gestuurd.

Hou u op de hoogte over ons al dan niet deelnemen.

aangepast door bojan
Link naar reactie

Hallo Gilliane, morgen ben je de eerste, ook ik heb een leven en zit ergens waar ik geen flap top heb, sorry.......

Link naar reactie
29 minuten geleden, pampus zei:

Hallo GillAIne, morgen ben je de eerste, ook ik heb een leven en zit ergens waar ik geen flap top heb, sorry.......

Theo; zoiets heet toch humor? dacht dat je mij wel een beetje kende.

ga jij mij lekker flaptoploos door met je leven😜

Link naar reactie
  • Administrator
54 minuten geleden, pampus zei:

zit ergens waar ik geen flap top heb, sorry.......

Topic bewerken en kleurtje geven kan ook op/met de mobiel Theo 😁

  • Confused 1
Link naar reactie

Betalingen zijn weer bijgewerkt. We hebben tot op heden 6 reserveringen voor La Baraque. Wil je mee dineren doe me dan even een PM zodat ik dat lijstje ook aanvullen.

 

 

Voor alle duidelijkheid als je op 1 oktober niet betaald hebt word je automatisch verwijderd en is het niet meer mogelijk om opnieuw in te schrijven. Dit in het kader van de reservering van de start locatie en lunch locatie.

 

In middels hebben er 12 van de 33 betaald.

  • Like 1
Link naar reactie

30, want ik heb je bijna 2 maanden geleden al een pbtje gestuurd met mijn afmelding.

Ik weet niet hoe traag de flessenpost van dit forum is, maar het zal nu toch wel aangekomen zijn? :schater:

  • Haha 2
Link naar reactie

Betalingen weer bijgewerkt, route toegevoegd. Inmiddels 14 ztjes en 25 personen die definitief mee gaan. Houd de uiterste betalingsdatum in de gaten, voor 1 oktober moet eea geregeld zijn. Zie start topic voor de betalings gegevens.

Link naar reactie

^^ Fernando je bent toegevoegd en ^Dakloos je bent verwijderd, betalingen bijgewerkt …..

Link naar reactie
  • BMW-Z-CSi gesloten en geopend dit topic
  • BMW-Z-CSi Losgeprikt, vastgeprikt, gesloten, Losgeprikt en Niet in de spotlight dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.