Ga naar inhoud

Zijn er nog wagens waar je verliefd op bent?


Mjamjam

Aanbevolen berichten

In de categorie haalbaar - maar wel NAAST de Z3 - new beetle cabrio. Donkerblauw, full options en chromen rand rondom. Ben er helemaal weg van sinds we twee weken door andalucia (Zuid Spanje) hebben gereden B)

In de categorie bijna haalbaar: Porsche Boxter. Bestaan hier verschillende uitvoeringen van? Sommige zie ik rijden en dan denk ik: mmjjaaa gaat wel, maar als ik anderen zie: hebben, hebben, hebben! Als het zo is, dan wil ik natuurlijk die dikke - de goeie dus :-)

In de categorie (nog :huh: ) niet haalbaar: bentley GT :blink: (aangezien dit geen cabrio is, ook deze NAAST de Z3)

In de categorie: hebbikal - een zwarte z3 2.8 roadster. Elke keer als ik erin rij, denk ik: meer wil ik niet B)

Pieter

ps ik heb plaatjes van de bovenstaande auto's, maar op de een of andere manier mis ik de optie om ze te uploaden. Ik zal wel weer met m'n neus kijken. :huh:

Link naar reactie
  • Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Jongens we dwalen weer af richting minder betaalbaar voor de meesten van ons :huh:

conclusie: voor de prijs van een z3 heb je gewoon niets beters! :blink:

Link naar reactie
In de categorie haalbaar - maar wel NAAST de Z3 - new beetle cabrio. Donkerblauw, full options en chromen rand rondom. Ben er helemaal weg van sinds we twee weken door andalucia (Zuid Spanje) hebben gereden B)

In de categorie bijna haalbaar: Porsche Boxter. Bestaan hier verschillende uitvoeringen van? Sommige zie ik rijden en dan denk ik: mmjjaaa gaat wel, maar als ik anderen zie: hebben, hebben, hebben! Als het zo is, dan wil ik natuurlijk die dikke - de goeie dus :-)

In de categorie (nog B) ) niet haalbaar: bentley GT :huh: (aangezien dit geen cabrio is, ook deze NAAST de Z3)

In de categorie: hebbikal - een zwarte z3 2.8 roadster. Elke keer als ik erin rij, denk ik: meer wil ik niet B)

Pieter

ps ik heb plaatjes van de bovenstaande auto's, maar op de een of andere manier mis ik de optie om ze te uploaden. Ik zal wel weer met m'n neus kijken. :huh:

Beetle met de 1.8 turbo, chippen tot 200pk, lager en grote wielen dan wordt ie al aardig ;)

Boxter is IMHO alleen mooi als "s" met witte knippers niet van die oranje spiegeleieren en met volleer van binnen.

Vooral de eerste versies hadden een interieur dat slechter is dan de meeste ami's vol hard glimmend plastic :blink:

Continental GT is aardig maar rijd er al eentje rond bij mij in het dorp, ook niet meer apart dus :D

Link naar reactie

Helaas hou ik helemaal niet zo van porches... Nogal conservatief ontwerp. Blijven maar eeuwig voortborduren op hetzelfde ontwerp. Boxter kan misschien nog net maar het blijft een platgedrukte kever. Ze zouden eens wat gedurfter moeten zijn. Die cayenne vind ik trouwens helemaal naadje...

Link naar reactie

Vind de TT toch meer een platgedrukte kever maar je hebt wel gelijk, heb je 1 porsche gezien dan heb je ze allemaal wel gehad, t'is hoe dan ook een afgeleide van de 911

Is de cayenne niet een beetje een vrouwenauto geworden?!

Link naar reactie
De cayenne turbo is zó stoer. ;) Zou ik wel graag willen inruilen hoor. -_- Ik zie hem daartegen wel heel vaak rondrijden, dus zo uniek is hij niet.

mensen met teveel geld wiens "jongensdroom icon8.gif" het is om aaaaltijd al een porsche te rijden. maar dat mocht niet van hun vrouw vanwege de kinderen. nu kan dat wel... helaas :lmao:

Link naar reactie
Vind de TT toch meer een platgedrukte kever maar je hebt wel gelijk, heb je 1 porsche gezien dan heb je ze allemaal wel gehad, t'is hoe dan ook een afgeleide van de 911

Is de cayenne niet een beetje een vrouwenauto geworden?!

koop je ook een mooie M6 voor voor zo'n 911. geen moeilijke keuze hoor.

Link naar reactie
eigenlijk best fout maar stiekem ook weer leuk en o zoveel gaver dan een corvette...

800x600chryslerviper2.jpg

1996-Dodge-Viper-GTS-rearside_hre-sm.jpg

Hier is niet veel fout aan hoor........ieder keer weer een lekker 'eargasm' gegarandeerd. :rolleyes:

Link naar reactie
Wat vinden jullie van de nieuwe Porsche Cayman S?

Op de pic's vind ik hem wel geslaagd, maar moet je toch even echt Zien hé?

Ze hadden hem ook Boxter Coupé kunnen noemen, is het toch ook? Maar wel geupgraded.

Okay, Cayman heeft wel wat.

Link naar reactie
eigenlijk best fout maar stiekem ook weer leuk en o zoveel gaver dan een corvette...

nee maar met uit vermogen halen europese wagens veel meer. wel een fijne amerikaanse "musclecar".

Link naar reactie
Hyundai Coupé vind ik ook wel iets hebben  ;)

Ben je nou helemaal verOOSTERD?

Mazda

Hyundai...

straks zien we je nog in een Deawoo Kalos ofzo :lol::lol::schater:

Ivo is ook al de weg kwijt met z'n Daihatsjoe.... :muur:

M'n eerste wagen was zo'n Hyundai Coupé :rolleyes:

Vond het echt een leuke auto... Tot ik hem tegen een betonnen muur parkeerde.. Erg veilig ook wel :lol:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.