Ga naar inhoud

Zijn er nog wagens waar je verliefd op bent?


Mjamjam

Aanbevolen berichten

  • Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Bij mij is dat zonder twijfel de RX-8... Lekker :lmao:

RX-8

Maar dan wel de sportversie met de andere bumper & spiegels...

met zo'n gekke rotatiemotor... zie me al bij de garage komen

Link naar reactie
Porsche 911/968

BMW Z8

Maserati Shamal

MG A

Chevrolet Corvette uit de fifties

Ford Mustang 2005

Ford Mustang uit de sixties

slechts een kleine greep... ;)

DJ,

Goede smaak, behalve de MGA staan ze allen ook op mijn lijstje, hoewel de (oude)mustangs een beestachtig slechte wegligging hebben. Ipv de MGA ga ik liever voor de TR5 of TR250. Helaas is de Z8 nog niet echt betaalbaar, gebruikt in D toch nog altijd rond de 80000 euroontjes :D

RX8 vind ik niks, veel toeren maar weinig draaimoment dus weinig sensatie, verder is Mazda de japanse opel :lmao: , dan bevalt de 350Z me beter zag ik vandaag weer rijden erg dikke auto en met zijn 280pk ook veel fun en brute kracht.

Wat ik ook nog steeds leuk vind is de Porsche Speedster (brede versie) en de Opel Speedster in turbo uitvoering. :m:

Kortom: apart gevormde auto, breed en laag met veel power zijn de recepten voor mijn auto's :D

Link naar reactie
Porsche 911/968

BMW Z8

Maserati Shamal

MG A

Chevrolet Corvette uit de fifties

Ford Mustang 2005

Ford Mustang uit de sixties

slechts een kleine greep... :D

DJ,

Goede smaak, behalve de MGA staan ze allen ook op mijn lijstje, hoewel de (oude)mustangs een beestachtig slechte wegligging hebben. Ipv de MGA ga ik liever voor de TR5 of TR250. Helaas is de Z8 nog niet echt betaalbaar, gebruikt in D toch nog altijd rond de 80000 euroontjes :D

RX8 vind ik niks, veel toeren maar weinig draaimoment dus weinig sensatie, verder is Mazda de japanse opel :D , dan bevalt de 350Z me beter zag ik vandaag weer rijden erg dikke auto en met zijn 280pk ook veel fun en brute kracht.

Wat ik ook nog steeds leuk vind is de Porsche Speedster (brede versie) en de Opel Speedster in turbo uitvoering. ;)

Kortom: apart gevormde auto, breed en laag met veel power zijn de recepten voor mijn auto's :D

Tja, ik heb Ze Zo'n beetje allemaal............. ;)

XBOX ForZa Motorsport..... :huh:

Link naar reactie
Kortom: apart gevormde auto, breed en laag met veel power zijn de recepten voor mijn auto's :D

deze dan? niks geen comfort, niks geen gezin... ragge met die bak!

donkervoort.jpg

Link naar reactie
Kortom: apart gevormde auto, breed en laag met veel power zijn de recepten voor mijn auto's :D

deze dan? niks geen comfort, niks geen gezin... ragge met die bak!

donkervoort.jpg

Kijk nu gaan we auto's zien :huh:

donkie.jpg

Link naar reactie

eigenlijk best fout maar stiekem ook weer leuk en o zoveel gaver dan een corvette...

800x600chryslerviper2.jpg

1996-Dodge-Viper-GTS-rearside_hre-sm.jpg

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.