Ga naar inhoud

Alternatief stoelen

haroldv

Aanbevolen berichten

• Administrator
Geplaatst:

Ik zou sowieso de gordelspanners van je oude stoelen overzetten (en de codes resetten). Er zijn best wat varianten E46 stoelen met dito gordelspanners, beter gewoon je oude blijven gebruiken. 

• 2 weken later...
Geplaatst:

Dank je nog Maurits. Mijn eigen oude gordelspanners overgezet was idd nodig. Twee aansluitkabels ipv eentje ook.

• Thanks 1
  • 3 weken later...
Geplaatst:
Op 09/07/2024 om 20:30, Pete000 zei:

Beste mensen, ik heb deze week ook mijn standaard stoelen door E46 sportstoelen. Super fijn. Ik krijg wel twee foutcodes die tw maken lijken te hebben met de gordelspanners: 009911 en 009891.

is dit een compatibiliteitsprobleem of zijn 1 of beide gordelspanners van de ‘nieuwe’ stoelen defect en moet ik de gordelspanners van mijn oude z4 stoelen overzetten naar de E46 stoelen. Wie heeft hier kijk op?

thanks vast!

gr

Pieter

Zie mijn post hierboven, ja dus.

• 1 jaar later...
Geplaatst:

Hoi, ik ben nieuw op het forum dus ik stel mij eerst even voor. Ik ben Michel en rij in een Z4 2.5i m54. En zeer tevreden 😊 

ook ik moest enorm wennen aan de originele stoelen en kreeg snel rugpijn. Ben 1.73m dus kabouterstand endus niet de oorzaak. De stoel aan bestuurderskant was te zacht. Ik heb het opgelost door zowel in de rug als onder de stoel een plaat Foam van 40x40 35 firm extra te plaatsen en deze extra te ondersteunen met metaalstrips die iets meeveren. Deze zorgen ook dat de foam op zijn plek blijft. Stoelen voelen als nieuw en geven waanzinnig ondersteuning. Geen rugpijn meer en fris na wen lange rit! 

IMG_9305.jpeg

• Administrator
Geplaatst:

Klinkt goed!

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen