Ga naar inhoud

INSCHRIJFTOPIC Paasrit - zondag 21 april 2019


BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

Fender58 (Hans) en ik (Freek) hebben de avond voor de r4it een kamer geboekt in Hotel Marktzicht, Martinusplein 25, Losser.  Een gezellig familiehotel met een mooie Wild-kaart.  En voldoende parkeerruimte voor de deur.   https://www.marktzicht.nl/

Vorig najaar hebben we daar ook overnacht om op de dag van de rit niet in alle vroegte te moeten vertrekken. Mogelijk dat andere deelnemers hetzelfde idee hebben. Dan is dit een suggestie voor een overnachting of eventueel het restaurant om met elkaar te dineren op zaterdagavond.

aangepast door Zetter
  • Like 1
Link naar reactie

Helaas door het wedstrijdzeilseizoen gaat het ons dit jaar niet lukken, we mikken op de limborit.....

Link naar reactie

Slaapplekje weer geregeld! Weer in de Lutte! :biggrin2:

Link naar reactie
  • Administrator

Dinerlocatie is ook bekend... zelfde weer als waar we 's ochtends starten. Het eten was er erg goed en lekker geregeld vorig jaar en los daarvan komt het qua route ook zo uit :rolleyes:

 

We bevinden ons de gehele dag in Duitsland maar we gaan deze keer niet het Teutoburgerwald in. Met een beetje mooi weer, zien we het wel in de verte liggen trouwens... De route is inmiddels ook klaar, maar ik houd hem nog even voor me, anders is de verrassing er af :whistle:

 

Zowel in de ochtend als in de middag is de afstand ca. 110km, effectieve rijtijd 2.15-2.30u, 

 

Ik heb prachtig weer voorspeld, dus als de bezorger op tijd komt, hebben we een super dag!

 

 

  • Like 2
Link naar reactie
  • BMW-Z-CSi Niet in de spotlight en Losgeprikt dit topic

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.