Ga naar inhoud

TwentZe Toppen Rally GEANNULEERD!!!!


Driez

Aanbevolen berichten

Op 17-1-2019 om 16:28 zei timewa:

Ik zet het in de agenda, ben voornemens om te komen. Alvast bedankt voor de organisatie. Wanneer is de definitieve inschrijving?

Met 2 personen trouwens...

  • Thanks 1
Link naar reactie
Op 10-2-2019 om 23:53 zei timewa:

Met 2 personen trouwens...

Ik heb overlegd met het hotel dat ik voorlopig een optie heb voor 10 kamers.

Je kunt de reservering bij mij boeken en hoor het liefst zsm of het doorgang heeft.

Het is een top hotel overigens.

 

19 uur geleden zei Driez:

Ik heb om info gevraagd.

Je hoort van me.

k heb overlegd met het hotel dat ik voorlopig een optie heb voor 10 kamers.

Je kunt de reservering bij mij boeken en hoor het liefst zsm of het doorgang heeft.

Je begrijpt dat ik de naam en adres van het hotel niet kan noemen omdat je dan de eindbestemming weet.

Het is een top hotel overigens.

Op 10-2-2019 om 21:41 zei Menko:

Kan je ook al een 2p. hotelkamer op t eindpunt reserveren?

Ik heb overlegd met het hotel dat ik voorlopig een optie heb voor 10 kamers.

Je kunt de reservering bij mij boeken en hoor het liefst zsm of het doorgang heeft.

Je begrijpt dat ik de naam en adres van het hotel niet kan noemen omdat je dan de eindbestemming weet.

Het is een top hotel overigens.

Link naar reactie
3 uur geleden zei Driez:

 heb overlegd met het hotel dat ik voorlopig een optie heb voor 10 kamers.

Je kunt de reservering bij mij boeken en hoor het liefst zsm of het doorgang heeft.

Je begrijpt dat ik de naam en adres van het hotel niet kan noemen omdat je dan de eindbestemming weet.

Het is een top hotel overigens.

 

Mooi, 1 kamer voor 2 personen graag.

  • Like 1
Link naar reactie
  • 3 maanden later...
Op 6-2-2019 om 16:40, Ferry76 zei:

Alleen al voor het schildje willen wij mee ( nog wel ovb want het is nog ver weg ) 😄

 

Helaas zijn wij 5 oktober in de avond verhinderd en redden het anders dus niet om op tijd terug te zijn. Het vermoeden was er al vandaar ook de vermelding ovb. ( wel jammer weer niet het Twente schildje 😭).

Link naar reactie
  • Administrator
Op 16-1-2019 om 12:30, Ruud_19 zei:

Wij gewoon o.v.b. Ruud en Monique

🤔.... wist niet dat ik me hier ovb had aangemeld🙈 Sorry Willem maar een bolletjes pijltjes route is echt niks voor ons. Krijg dan de grootste ruzie in de auto.

 

uiteraard wensen we iedereen een hele fijne en mooie route toe

Link naar reactie
22 uren geleden, Ruud_19 zei:

🤔.... wist niet dat ik me hier ovb had aangemeld🙈 Sorry Willem maar een bolletjes pijltjes route is echt niks voor ons. Krijg dan de grootste ruzie in de auto.

 

uiteraard wensen we iedereen een hele fijne en mooie route toe

Prima.

Begin volgende week zal ik de gegevens plaatsen waar jullie het inschrijfgeld kunnen overmaken.

 

Link naar reactie

Ik ga ervan uit dat de huidige namen, ook de ovbtjes, op de lijst deelnemen.

Mocht je niet kunnen deelnemen, geef dat dan de komende week door.

Begin volgende week maak ik het iban nr bekend en wil ik een definitieve deelnemerslijst ivm de planning en organisatie.

 

 

 

 

 

 

 

Op 20-8-2019 om 19:11, RubenM zei:

Helaas, helaas, ook ik moet mij afmelden. Er zijn andere verplichtingen tussendoor gekomen. 

oke

Op 24-8-2019 om 02:13, Menko zei:

Zo ontzettend jammer want had me er erg op verheugt...moet afzeggen; kinderen komen dat weekend bij ons en de boot moet in de stalling die dag.

prima

Op 24-8-2019 om 02:13, Menko zei:

Zo ontzettend jammer want had me er erg op verheugt...moet afzeggen; kinderen komen dat weekend bij ons en de boot moet in de stalling die dag.

oke

Link naar reactie
  • Administrator

Nou, het zit je hier niet mee qua aanmeldingen Willem!

 

Voor iedereen die daar zelf geen ervaring mee heeft: een rit organiseren is enorm veel werk (allemaal liefdewerk oud papier). Afspraken maken met horeca en andere activiteiten tussendoor is vaak al moeilijk genoeg en daarbij zijn de deelnemersaantallen belangrijk. Dat doe je vaak niet op één, maar op twee tot vijf locaties (ontvangst, lunch, eventuele tussenstops / -activiteiten en eindpunt / diner).

 

Als er minder gasten komen dan waarvoor jij de zaak of een deel daarvan wilde reserveren, dan is dat nogal een tegenvaller voor een horecaexploitant. Als de organisator pech heeft, wordt er toch gewoon het gereserveerde aantal in rekening gebracht. Dat is zuur voor de organisatie (en voor de mensen die uiteindelijk wel komen).

 

Kortom; als je je hier aanmeldt voor een rit is het idee dat je ook komt. Ontwikkelingen kun je volgen door het topic van de rit te volgen (zodat je per mail een herinnering krijgt als er een update / nieuwe reactie is). Er is dus geen reden om niet op de hoogte te blijven. Je kunt de rit natuurlijk ook al in je eigen agenda zetten, zodat je geen conflicterende afspraken maakt. Als je vervolgens toch niet kunt siert het je om dat in een PM aan te geven aan de organisator met vermelding van de reden. Wil je begrip van de organisator, dan is het wel fijn als dat ook een goede reden is.

 

Nou weet ik wel dat je je voor deze rit ovb mocht aanmelden en dat het definitieve programma toen nog niet bekend was. Bovendien zijn er natuurlijk ook dingen die belangrijker zijn in het leven. Daarom ziet mijn post ook niet op één of meerdere mensen die zich hebben afgemeld voor de rit van Willem. Het is een algemene herinnering / verduidelijking voor mensen die zich er misschien niet bewust van zijn dat de organisator van een rit toch rekent met de aanmeldingen, ook al zijn die voorlopig of ovb.

  • Like 1
Link naar reactie
17 minuten geleden, 2.5si zei:

Nou, het zit je hier niet mee qua aanmeldingen Willem!

 

Voor iedereen die daar zelf geen ervaring mee heeft: een rit organiseren is enorm veel werk (allemaal liefdewerk oud papier). Afspraken maken met horeca en andere activiteiten tussendoor is vaak al moeilijk genoeg en daarbij zijn de deelnemersaantallen belangrijk. Dat doe je vaak niet op één, maar op twee tot vijf locaties (ontvangst, lunch, eventuele tussenstops / -activiteiten en eindpunt / diner).

 

Als er minder gasten komen dan waarvoor jij je zaak of een deel daarvan wilde reserveren, dan is dat nogal een tegenvaller voor een horecaexploitant. Als de organisator pech heeft, wordt er toch gewoon het gereserveerde aantal in rekening gebracht. Dat is zuur voor de organisatie (en voor de mensen die uiteindelijk wel komen).

 

Kortom; als je je hier aanmeldt voor een rit is het idee dat je ook komt. Ontwikkelingen kun je volgen door het topic van de rit te volgen (zodat je per mail een herinnering krijgt als er een update / nieuwe reactie is). Er is dus geeen reden om niet op de hoogte te blijven. Je kunt de rit natuurlijk ook al in je eigen agenda zetten, zodat je geen conflicterende afspraken maakt. Als je vervolgens toch niet kunt siert het je om dat in een PM aan te geven aan de organisator met vermelding van de reden. Wil je begrip van de organisator, dan is het wel fijn als dat ook een goede reden is.

 

Nou weet ik wel dat je je voor deze rit ovb mocht aanmelden en dat het definitieve programma toen nog niet bekend was. Bovendien zijn er natuurlijk ook dingen die belangrijker zijn in het leven. Daarom ziet mijn post ook niet op één of meerdere mensen die zich hebben afgemeld voor de rit van Willem. Het is een algemene herinnering / verduidelijking voor mensen die zich er misschien niet bewust van zijn dat de organisator van een rit toch rekent met de aanmeldingen, ook al zijn die voorlopig of ovb.

Hallo Maurits,

Bedankt voor jouw goede uitleg.

Ik had het niet beter kunnen omschrijven en samenvatten.

Topper!

 

  • Like 1
Link naar reactie
  • Administrator
Op 20-1-2019 om 12:46, Scorpion zei:

Roger & Jacqueline , voorlopig nog OVB

 

Ik zie nu dat ik me idd destijds ovb heb opgegeven. Wist dit niet eens meer, excuses Willem maar inmiddels is het een No geworden. Iets met zeilen op de Waddenzee, bedrijfsuitje werk Jacqueline. Nogmaals excuses !

Link naar reactie
  • BMW-Z-CSi sloot dit topic
  • BMW-Z-CSi Losgeprikt en Niet in de spotlight dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.