Ga naar inhoud

TwentZe Toppen Rally GEANNULEERD!!!!


Driez

Aanbevolen berichten

Ik heb de volgende dag een rit in Rotterdam. Ik vroeg me af waarom wordt er pas zo laat gestart gaat worden?

Hoe laat is de eindtijd? Wij moeten uit utrecht komen en kunnen niet blijven slapen. Groet Pim

 

Link naar reactie
  • Administrator

Pim, ik lees:

 

15 uren geleden, Pim zei:

Ik. Ik.  Waarom? Wij moeten ... en kunnen niet ... . Groet Pim

 

 

Omdat je relatief nieuw bent op het forum misschien goed om voor jou en andere nieuwkomers even wat te zeggen over het concept forumrit. Wat hieronder staat over Willem, geldt in algemene zin voor alle forumritten. 

 

Zie de openingspost, waarvan Willem je hierboven ook uitnodigt die te lezen: Willem heeft deze rit zelf al een keer gereden (als ik Willem zeg bedoel ik Willem als samenstellend deel van Anja en Willem). Hij kent hem dus al.  Voor zichzelf hoeft hij hem dus niet nog een keer te rijden. Hij organiseert deze rit speciaal voor dit forum, in zijn vrije tijd. Niet om zichzelf een dienst te bewijzen, maar ons. En daarmee ook jou. Willem verdient daar niks aan, wat je Willem betaalt is hooguit kostendekkend. Het kost Willem, zoals dat in die regio heet, onmeunig veel vrije tijd om dat allemaal voor ons te regelen. Zoals ik in een post hierboven al schreef: allemaal liefdewerk oud papier. Allemaal voor ons, en dus ook voor jou.

 

Anders dan in situaties waarin jij als consument bij een professional iets afneemt geldt hier dus ook niet: "wie betaalt, bepaalt".

 

Willem organiseert en maakt de keuzes zoals hij wil . Als Willem laat wil beginnen omdat hij daar een mooi concept bij heeft bedacht, begint Willem dus laat. Jij zit niet in de organisatie, dus jij maakt de keuzes niet. Zo simpel is het. Hoe dat vervolgens in jouw agenda past moet je zelf beoordelen, maar daar moet je Willem niet mee lastig vallen. 

 

En nu even los van het normoverdragende deel: ik baal als een reiger dat ik niet mee kan met Willem's rit. Dat wordt namelijk dikke pret en ook anders dan de standaard forumrit. Als ik jou was, Pim, zou ik als het even kan dus gewoon ruimte maken in je agenda, desnoods door een paar uur minder te slapen van zaterdag op zondag. Wil je liever een bak plezier, of dat beetje slaap?  

  • Like 1
Link naar reactie
1 uur terug, 2.5si zei:

Pim, ik lees:

 

 

Omdat je relatief nieuw bent op het forum misschien goed om voor jou en andere nieuwkomers even wat te zeggen over het concept forumrit. Wat hieronder staat over Willem, geldt in algemene zin voor alle forumritten. 

 

Zie de openingspost, waarvan Willem je hierboven ook uitnodigt die te lezen: Willem heeft deze rit zelf al een keer gereden (als ik Willem zeg bedoel ik Willem als samenstellend deel van Anja en Willem). Hij kent hem dus al.  Voor zichzelf hoeft hij hem dus niet nog een keer te rijden. Hij organiseert deze rit speciaal voor dit forum, in zijn vrije tijd. Niet om zichzelf een dienst te bewijzen, maar ons. En daarmee ook jou. Willem verdient daar niks aan, wat je Willem betaalt is hooguit kostendekkend. Het kost Willem, zoals dat in die regio heet, onmeunig veel vrije tijd om dat allemaal voor ons te regelen. Zoals ik in een post hierboven al schreef: allemaal liefdewerk oud papier. Allemaal voor ons, en dus ook voor jou.

 

Anders dan in situaties waarin jij als consument bij een professional iets afneemt geldt hier dus ook niet: "wie betaalt, bepaalt".

 

Willem organiseert en maakt de keuzes zoals hij wil . Als Willem laat wil beginnen omdat hij daar een mooi concept bij heeft bedacht, begint Willem dus laat. Jij zit niet in de organisatie, dus jij maakt de keuzes niet. Zo simpel is het. Hoe dat vervolgens in jouw agenda past moet je zelf beoordelen, maar daar moet je Willem niet mee lastig vallen. 

 

En nu even los van het normoverdragende deel: ik baal als een reiger dat ik niet mee kan met Willem's rit. Dat wordt namelijk dikke pret en ook anders dan de standaard forumrit. Als ik jou was, Pim, zou ik als het even kan dus gewoon ruimte maken in je agenda, desnoods door een paar uur minder te slapen van zaterdag op zondag. Wil je liever een bak plezier, of dat beetje slaap?  

Bedankt voor je les... 

 

Link naar reactie
3 uren geleden, Driez zei:

Als je de openingstopic doorleest begrijp je waarom er zo laat wordt gestart.

De eindtijd is aangepast en ook vermeld.

Je hoeft niet perse te blijven slapen.

Hoi Willem, ik had al eerder persoonlijk gereageerd naar je. Maar maak t nu ook niet zichtbaar. Fijn dat de tijden zijn aangepast en dank voor het nieuwe inzicht. We zijn er graag bij en tof dat je t organiseert. Dit had n ellenlange reactie van iemand met schuilnaam voorkomen😊. Nogmaals dank .

Hartelijke groeten Pim en voor iedereen een fijne zonnige dag!

Link naar reactie
  • Administrator
2 uren geleden, Pim zei:

Fijn dat de tijden zijn aangepast en dank voor het nieuwe inzicht. 

Sow dat scheelt weer een uur,

Maar met een beetje pech ben je op de terug weg een uurtje of anderhalf meer kwijt i.v.m. werkzaamheden 😐...weg je extra uurtje slaap 😭

Link naar reactie
6 uren geleden, 2.5si zei:

Pim, ik lees:

 

 

Omdat je relatief nieuw bent op het forum misschien goed om voor jou en andere nieuwkomers even wat te zeggen over het concept forumrit. Wat hieronder staat over Willem, geldt in algemene zin voor alle forumritten. 

 

Zie de openingspost, waarvan Willem je hierboven ook uitnodigt die te lezen: Willem heeft deze rit zelf al een keer gereden (als ik Willem zeg bedoel ik Willem als samenstellend deel van Anja en Willem). Hij kent hem dus al.  Voor zichzelf hoeft hij hem dus niet nog een keer te rijden. Hij organiseert deze rit speciaal voor dit forum, in zijn vrije tijd. Niet om zichzelf een dienst te bewijzen, maar ons. En daarmee ook jou. Willem verdient daar niks aan, wat je Willem betaalt is hooguit kostendekkend. Het kost Willem, zoals dat in die regio heet, onmeunig veel vrije tijd om dat allemaal voor ons te regelen. Zoals ik in een post hierboven al schreef: allemaal liefdewerk oud papier. Allemaal voor ons, en dus ook voor jou.

 

Anders dan in situaties waarin jij als consument bij een professional iets afneemt geldt hier dus ook niet: "wie betaalt, bepaalt".

 

Willem organiseert en maakt de keuzes zoals hij wil . Als Willem laat wil beginnen omdat hij daar een mooi concept bij heeft bedacht, begint Willem dus laat. Jij zit niet in de organisatie, dus jij maakt de keuzes niet. Zo simpel is het. Hoe dat vervolgens in jouw agenda past moet je zelf beoordelen, maar daar moet je Willem niet mee lastig vallen. 

 

En nu even los van het normoverdragende deel: ik baal als een reiger dat ik niet mee kan met Willem's rit. Dat wordt namelijk dikke pret en ook anders dan de standaard forumrit. Als ik jou was, Pim, zou ik als het even kan dus gewoon ruimte maken in je agenda, desnoods door een paar uur minder te slapen van zaterdag op zondag. Wil je liever een bak plezier, of dat beetje slaap?  

Je zou mijn broer kunnen zijn.

Bedankt voor je steun.

  • Thanks 1
Link naar reactie
  • Administrator
20 uren geleden, Pim zei:

Dit had n ellenlange reactie van iemand met schuilnaam voorkomen😊

 

Nou, nou, poeh, poeh, daar heb je me toch maar mooi te pakken!

 

Mijn naam, gezinssamenstelling en foto’s van mij, mijn vrouw, mijn kinderen, mijn Z4, mijn dailies, mijn horloges, mijn muts, etc.  kun je hier zo terugvinden. Het is net Facebook zullen we dan maar zeggen.

 

En als dat nog niet genoeg voor je is dan mag je in Nuland kennis komen maken bij een potje bier ...

  • Like 1
Link naar reactie

Ik wil het toch even kwijt;

Toen ik 15 januari mijn rit bekend maakte waren er aardig wat mensen enthousiast.

Er werd zelf gevraagd of er een route kon worden gemaakt voor personen die niet volgens het bolletje pijltje systeem wilden rijden.

Daar heb ik op een avond 3 a4jes voor uitgeprint maar deze hebben zich toch afgemeld.

13 April vond iemand het nodig om een dag na mijn rally ook een rit te plaatsen.
Tja, dan wordt het natuurlijk lastig om te kiezen, of toch niet?!?Ik heb ruimte gehouden met de tijd en het zou een ieder sieren om rekening te houden met de data's.

Misschien is het beter om dit in de toekomst te voorkomen.

Neemt niet weg dat ik alle deelnemers zondag 6 oktober heel veel plezier te wensen.

We hebben toch nog steeds een leuk aantal deelnemers en ik zal er een paar leuke extra elementen in gooien.

Ik heb er zin in!

Tot 5 oktober.

 

  • Like 2
Link naar reactie
5 uren geleden, Driez zei:

Tja, dan wordt het natuurlijk lastig om te kiezen, of toch niet?!?

 

Voor mij persoonlijk niet. Twente en Limburg zijn natuurlijk prachtig, maar als Randstedeling was ik blij met “dat andere toertje” eens lekker dichtbij.

 

En er zijn maar zoveel bruikbare weekenden in een jaar. 

 

Op het andere forum van mijn vorige automerk was het motto “vrijheid, blijheid”. We vertrekken om 11 uur en die dan meerijd is erbij en heeft een leuke dag. Nooit verwijten aan hen die niet op komen dagen. Tuurlijk heeft iemand die de toer uitzet er kosten aan. Maar ook lol hopelijk. Je hoeft het ook niet te doen. Je moet dat ook leuk vinden. Desalniettemin waren het steeds dezelfden die ondanks de kosten steeds weer toertjes uitzetten. Kennelijk vervult dat ook in een behoefte. 

 

Ik hoop vooral dat beide toertjes lekker weer hebben en voor alle deelnemers een geslaagde dag opleveren. 

aangepast door Ewout
  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar reactie

Beste forum leden,

In verband met de vele afzeggingen, ovbtjes en vooral het niet op tijd voldaan hebben van de financiële verplichtingen, moeten wij de TwenZe Toppen Rally helaas annuleren.

Excuus naar die enkeling maar de rally is gebaseerd en berekend voor een minimaal aantal deelnemers om zo de kosten laag te houden.

De enkeling die wel op tijd heeft voldaan zal zijn financiële bijdrage zsm terug zien op zijn bank rek. nr.

Wij hopen dat wij u op tijd hebben geïnformeerd zodat u iets anders kunt plannen.

Rest ons een ieder heel veel plezier te wensen met de overige ritten.

Met vriendelijke groet,

Anja en Willem.

Link naar reactie
  • Administrator

Ook al kon ik er zelf niet bij zijn, vind ik  het heel jammer om te horen, Anja en Willem. 

 

Ik snap de keuze natuurlijk goed, er moet geen geld op worden toegelegd. Toch bedankt voor het nemen van het initiatief, echt jammer dat het zo is afgelopen!

Link naar reactie
  • Administrator

Willem, super dat jij een rit wilde organiseren maar ik vind het (bijna) nog superder dat je hem ook annuleerde.

 

De reden voor de vele afmeldingen okay, ovb blijft altijd een twijfel maar de beste reden (en daar mogen van mij meer organisators een voorbeeld aan nemen) het niet tijdig betalen van degene die wel meegaan (en bijna staat dan tussen haakjes omdat ze voor de 14de moeten betalen en tja het is vandaag tot 00:00uur de 13de 😌). Helaas weten of willen ze niet weten dat als je ergens met een grote groep komt dat ze een voorschot willen hebben en ja dat wordt dan weer betaald van het inschrijfgeld. Dus ik zeg aan alle organisators neem hier een voorbeeld aan, maar dan pas de rit annuleren op of een dag na de betalingsdatum 

 

  • Like 1
Link naar reactie

Ik had de betaling ook voor vandaag ingepland en ben verbaasd over deze plotselinge annulering zonder nog een korte reminder.  Uitermate jammer dat de rit op deze manier geannuleerd is.

Maar als ik de belerende reacties van sommige lees en daarop weer de reactie van de organisatie verbaasd het mij ook weer niet. 

Link naar reactie

Hoi Anja en Willem,

 

Jammer dat de rit wordt geannuleerd. Ik heb het verzoek omtrent de betaling langs zien komen in mijn vakantie.

Ben de afgelopen week net terug en had me voorgenomen om dit het weekeinde in orde te gaan make (en nog even met m'n Navigator af te stemmen).  Zit nu vanavond voor het eerst sinds mijn vakantie weer op het Forum.

 

Ben vanaf het begin enthousiast geweest over jullie idee en het staat al vanaf dag 1 in de agenda.

Begrijp heel goed dat jullie op een bepaald moment wel geld binnen willen zien komen, ook voor eventuele verplichtingen die jullie aangaan.

 

Maar wat ik niet helemaal begrijp is waarom er niet op zijn minst even een reminder is gestuurd, voor diegenen die het vergeten is, op vakantie is of niet zo vaak op het forum inlogt? Wat je ook vaak ziet is dat de naam van diegene die betaald heeft wordt aangepast. Dit dient meerdere doelen..., voor diegene die betaald heeft, ziet zijn bevestiging, voor diegene die nog moet betalen, die ziet dat hij als een van de weinige niet betaald heeft...

 

Heel jammer als de rit niet doorgaat, maar respecteer jullie beslissing.

Groet,

Edwin

 

Link naar reactie
Op 13-9-2019 om 18:33, Pim zei:

Ik had de betaling ook voor vandaag ingepland en ben verbaasd over deze plotselinge annulering zonder nog een korte reminder.  Uitermate jammer dat de rit op deze manier geannuleerd is.

Maar als ik de belerende reacties van sommige lees en daarop weer de reactie van de organisatie verbaasd het mij ook weer niet. 

Je had de betaling vandaag in gedachten schrijf je om 18.33 uur, denk je dat het dan zaterdag op onze rekening had gestaan? 

Voor de 14e!!!!!!!!!!!

Korte reminder................... is er ook geweest met daarop de betaling gegevens en data.

Je bent verbaasd? ik moest 3 weken van te voren de horeca informeren, drukwerk, bekers prijzen, schildjes etc.

Ik ga toch niet voor 60 personen voorschieten terwijl er nog maar 3 hebben betaald!!!!!!

Als je wat beter had gelezen en eerder betaald had je geen belering nodig gehad en dat geldt ook voor de andere niet betalers die zich wel hebben opgegeven.

Fijne dag nog.

Link naar reactie

Ja hoor. Staat er direct bijgeschreven. Maar weet je , dit is oa de reden dat ik niet op het forum wil. Veel "gedoe". Eigenlijk ben ik wel blij dat de rit niet doorgaat. 

Jij ook nog een hele fijne dag.

aangepast door 2.5si
Full quote niet nodig, zeker als je op het bericht direct boven je reageert ...
Link naar reactie
  • Administrator

Nou Pim, weet je neem even afscheid van de members. Dan zullen we je van al dit gedoe verlossen in 3,2,1....

  • Thanks 1
Link naar reactie
  • Administrator

En slotje er op, voordat de boel helemaal escaleert...

 

Mocht iemand nog wat in dit topic kwijt willen, dan kan hij/zij mij een PM'tje doen.

 

Noot vwb 'gedoe' hier op het forum:

Het hangt er maar net vanaf wat er onder gedoe wordt verstaan. Als het teveel werk is om een herinnering in te stellen om het topic via email te volgen, of af en toe even te kijken wat de stand van zaken is bij een rit (of ieder ander topic) als die herinnering niet wordt ingesteld, dan kan ik me voorstellen dat dat een 'gedoe' is.

 

Het staat een ieder vrij om zijn/haar rit te organiseren op de manier zoals iemand dat zelf goeddunkt. Hetzij alleen via hier, hetzij via Facebook, Instagram, Twitter of voor mij part via Tinder, Second Love of welk ander platform dan ook. Je kunt alleen niet van die persoon verwachten dat hij/zij het doet zoals een ander dat goeddunkt. In het openingstopic is in dit geval telkens iedere wijziging vermeld, dus een ieder had exact kunnen weten hoe of wat.

 

Noot vwb het op tijd betalen:

Zoals Maurits ook al aangaf, is het verdomd vervelend als wordt aangegeven dat uiterlijk op een bepaalde datum moet zijn betaald (en er zijn nog steeds banken die overschrijvingen van bepaalde andere banken over het weekend vasthouden!) en niet alle betalingen zijn ontvangen. Het is ook niet aan de organisatie om die personen achter de kont aan te moeten zitten. Zodra je weet dat je wilt deelnemen aan een rit, kan de betaling al worden voldaan. Kan dat echt pas op het laatste moment, geef het dan op z'n minst even aan de organisatie via een PM door. 'Wij' (en dan spreek ik even namens mijzelf en het kleine aantal andere organisatoren) zijn echt de moeilijkste niet...

 

Slechts een klein aantal personen kan hier op het forum 'zomaar' een rit organiseren. Dat zijn mensen die het al eerder hebben gedaan en waarvan de kwaliteit en serieusheid bekend is en waar ik zelf mijn handen voor in het vuur durf te steken dat het e.e.a. ook als zodanig wordt georganiseerd. Ieder ander persoon die nog niet eerder een rit heeft georganiseerd en dit wil doen, kan hier via een PM naar mij de mogelijkheid toe krijgen.

  • Like 4
Link naar reactie
  • BMW-Z-CSi Losgeprikt en Niet in de spotlight dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.