Ga naar inhoud

! GECANCELD ! Europatour VIII 28 juni t/m 11 juli 2020 - Noorwegen


BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

  • Administrator

^ Ed wilde vast even checken of je nog een beetje alert bent 🀣

Β 

Autocorrect, pas het aan. Shoveltje wordt altijd automatisch Duiveltje, ook zoiets...

Β 

1 uur geleden zei Z-ttree:

2x, maar onder voorbehoud of Carla dan vrij kan nemen, zelfde reden als RogerΒ melde.

Β 

Tof Ed! En geen probleem, anders had ik het niet vermeld πŸ˜‰

Β 

Ed wordt automatisch Er... πŸ˜„

Link naar reactie
  • BMW-Z-CSi vastgeprikt en In de kijker dit topic
  • 2 weken later...

1e aflossing gedaan, ook hier onder voorbehoud van de flexibiliteit van de werkgever van Jacqueline. Voor mij is het overigens geen probleem, ik kan al jaren gemist worden (dan is het voor die jongens ook een beetje vakantie).

Cees gezien de bestemming nemen we zelf de drank mee πŸ˜‰

Link naar reactie

Waar het bij de wintersport vaak gaat om de après-ski, gaat het evenzo bij de Europatoer om de après-toer na de dagelijkse rit oftewel het gezellig samenzijn in het hotel. Rijden onder invloed is dus nicht im Frage!  :default_nono:  

Link naar reactie
9 uur geleden zei BMW-Z-CSi:

Je weet dat de boetesΒ voor rijden onder invloed daar oο»Ώok evenredig duur zijn? πŸ˜‡

Kunnen we geen asiel aanvragen en dan zeggen dat we voor 1.500 euro wel weer op eigen gelegenheid vertrekken?

  • Haha 2
Link naar reactie
  • Administrator
52 minuten geleden zei Shoveltje:

Rijden onder invloed is dus nicht im Frage!Β Β :default_nono:Β Β 

Wanneer je 'm 's avonds flink doorhaalt, zit je de volgende ochtend met nog genoeg promillage voor een EMA in de auto 😁

Link naar reactie
  • 4 weken later...

Haha verdomme, jij bent ook een mooie Roberto. Die 100e cash die ik je gaf is dus blijkbaar de aanbetaling voor Amanda haha. Had het kunnen weten.Β 

Β 

Nou goed, misschien heb ik voorjaar 2020 dus even twee weken lekker rust thuis danΒ πŸ˜‚

  • Haha 1
Link naar reactie
  • Administrator

Β 

4 minuten geleden zei Enzo Sebastian:

Die 100e cash die ik je gaf is dus blijkbaar de aanbetaling voor Amanda haha.Β 

Tuulk! Jij alleen mee is geen optie. Er is iemand nodig om jou in het gareel te houden en Jurgen wil ik dat niet aan doenΒ :default_sHa_biggrin2:

Link naar reactie

Ben net nieuw bij het forum en doe graag mee met de Noorwegen toerit en schrijf mij bij deze in.Β 

Β 

Hans en Enje Hessing

  • Like 1
  • Haha 1
Link naar reactie
  • Administrator

Wat leuk Hans en Enje en welkom op het forum!Β Ik zet jullie op de lijst.

Β 

Gr. Rob

Link naar reactie
Op 1-5-2019 om 21:30, Hessing zei:

Ben net nieuw bij het forum en doe graag mee met de Noorwegen toerit en schrijf mij bij deze in.Β 

Β 

Hans en Enje Hessing

Β 

Kijk. 1e bericht op het forum gelijk inschrijven voor de Rit der Ritten :thumbup:

  • Like 1
Link naar reactie
  • Administrator

Gezellig Hans...πŸ‘πŸ½ Heeft Jurgen je overgehaald πŸ™ˆπŸ˜‚

Link naar reactie
Op 4-5-2019 om 09:03, Ruud_19 zei:

Gezellig Hans...πŸ‘πŸ½ Heeft Jurgen je overgehaald πŸ™ˆπŸ˜‚

Zeker en vast. Goed plan H&E!

  • Like 1
Link naar reactie
  • 4 weken later...
Op 20-1-2019 om 00:55, Shoveltje zei:

Β 

en daar zit dan zelfs nog een grond van waarheid in....😈

Β 

Op 22-2-2019 om 18:45, Shoveltje zei:

....... gaat het evenzo bij de Europatoer om de après-toer na de dagelijkse rit oftewel het gezellig samenzijn in het hotel.  :default_nono:  

Sommige mensen worden duveltje genoemd omdat ze vaak achter een glas Duvel zitten. 😎

Link naar reactie
  • BMW-Z-CSi gesloten, Niet in de spotlight en Losgeprikt dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
Γ—
Γ—
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.