Ga naar inhoud

! GECANCELD ! Europatour VIII 28 juni t/m 11 juli 2020 - Noorwegen


BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

  • Administrator
Op 7-10-2019 om 07:28, fender58 zei:

Rob&Richelle , lang over nagedacht maar ik ย trek me terug voor deze trip, komt mij niet goed uit helaas, groetjes Hans

Jammer Hans, volgende keer beter.

ย 

1 uur terug, JK-Z4-3.0i zei:

Wanneer moeten we het restant van de eerste 20% betalen? Het is bijna eind okt 2019.

We zitten nog niet eens op de helft joh ๐Ÿ˜„

Info volgt zeer spoedig, net terug van voorrijden, druk bezig met aanpassen routes omdat het nu nog vers in 't geheugen zit.

Link naar reactie
  • 1 maand later...
  • Administrator

Kleine update:

ย 

Ben inmiddels voor 99% klaar met de (na het voorrijdenย aangepaste) routes. Hotels vinden is nog even een dingetje, maar dat komt zoals iedere rit vast wel weer goed. Het is in elk geval een grotere uitdaging dan Schotlandย :rolleyes:

ย 

Helaas toch weer een afmelding gekregen, dus ik hoop dat diegene die nu nog op de lijst staan en hun voorinschrijving hebben voldaan ook daadwerkelijk meegaan, want 10 auto's is echt het minimum. Verzoek aan de mensen die nog onder interesse staan, hun deelname al dan niet op korte termijn ookย te bevestigen, of dat ik nog ovb rekening moet houden met mogelijke deelname. Mocht je ineens dit topic ontdekken en alsnog graag mee willen, dan kan dat uiteraard nog. Inschrijving sluit op 15 december.

ย 

Vriendelijk verzoek aan de deelnemers omย de aanbetaling van 20% van het totale deelnamebedragย (minusย de voorinschrijving ร  โ‚ฌ 100,00 pp) vรณรณr 15 december over te maken op genoemdย rekeningnummer in het openingstopic ovv Europatour VIII.

Link naar reactie
8 uren geleden, BMW-Z-CSi zei:

Kleine update:

........... Hotels vinden is nog even een dingetje,

Denk dat het een groot probleem is. Niet alle dorpen hebben een hotel of die zijn volgeboekt. Het is zinvol om allemaal een tentje en luchtbedden mee te nemen๐Ÿ˜‚

Link naar reactie
  • Administrator
9 uren geleden, mohikaan zei:

... Het is zinvol om allemaal een tentje en luchtbedden mee te nemen๐Ÿ˜‚

ย 

Dan moeten alle E89 rijders permanent met het dak dicht rijden ...ย :cynical:

Link naar reactie

Je kan daar ook hutten huren, vaak bij een camping of een hotel. Alleen โ€ฆโ€ฆโ€ฆ..het aantal, dat is wellicht een uitdaging. Anders weet ik nog wel een bimmer enthousiasteling die daar connecties heeft (heeft daar zelf een huis en zoon woont net N van Oslo). Voor het geval de link gelegd moet worden, dan hoor ik het wel.

Link naar reactie
20 uren geleden, Ruud_19 zei:

Echt wel...ga echt niet in een tentย ๐Ÿ™ˆ

zo'n klein tentje is juist heel romantisch.ย 

Probleem kan de toilet voorziening zijn.

Voor zo'n grote groep kunnen jullie het beste een put graven en er een afscheiding omheen zetten.

  • Haha 1
Link naar reactie
  • Administrator
1 uur geleden, mohikaan zei:

Voor zo'n grote groep kunnen jullie het beste een put graven en er een afscheiding omheen zetten.

Oud klapstoeltje, gat in maken, toiletbril met tiewraps aan vastmaken, plastic zak aan bevestigen en het inklapbaar toilet is een feit.

Link naar reactie

Voor het geval er toch serieuze problemen ontstaan daar op de wijde (hoog)vlaktes in het Noorse is dit een oplossing. 1 Ton en verder ieder zijn eigen zakjes is een optie; maar ook geen ton maar wel de speciale zakjes is m.i. ook een serieuze optie. En wat ik nu nog bedenk is, de bovenrand van een emmer (al dan niet met hengsel, voor betere grip) waar het speciale zakje in gehangen kan worden. De onderkant van de emmer er dus af gesneden. Dat past er toch wel in in de bak van een ZZZZ!?

https://www.ad.nl/zwolle/dankzij-dit-toilet-uit-zwolle-laat-militair-geen-spoor-na-voor-de-vijand~ad756b5c/160464328/

aangepast door Horus
  • Haha 1
Link naar reactie

Zodra hij volgend jaar juni met toegeknepen billen jullie probeert bij te houden dan denkt hij nog aan dit bericht terug. Nog een advies luidt: zodra er een tankstation in zicht komt, TANKEN! en. โ€ฆโ€ฆโ€ฆ jullie raden het dus al.

Zetters jullie gaan daar naar een prachtig land! Ik hoop jullie tegen die tijd langs de waterkant te zien raggen. Let op hollandse driekleur en "Horus" is raak!

aangepast door Horus
Link naar reactie
  • Administrator

Noorwegen 2020 is helaas vanwege een te laagย deelnemersaantal gecanceld.

ย 

Deelnemers zijn inmiddels persoonlijk op de hoogte gebracht. Alternatief met inschrijftopic volgt zsm!

  • Confused 1
  • Sad 1
Link naar reactie
  • BMW-Z-CSi Niet in de spotlight en Losgeprikt dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
ร—
ร—
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.