Ga naar inhoud

BMW DAYS


Gast Michel

Aanbevolen berichten

  • Reacties 17
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Gast Gast_navigator

Ik heb al verschillende keren op Zolder gereden (tijdens Eran circuit days) en was al een tijdje een gelegenheid aan 't zoeken om Francorchamps te ontdekken.

Jammer genoeg zit ik dan in 't buitenland...

Als circuit is Francorchamps zeker een grotere uitdaging dan Zolder. ' t Zal voor een volgende keer zijn.

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 3 weken later...
PS. 8 juli ben ik ook op Zolder. Ben jij er dan ook?

PS2. 17 juni ben ik ook op Zolder. Doe dan een try-out voor de Drift School die ze opstarten.

See you in Zolder  :rolleyes:

Witten Drifter

Op 8 juli vertrek ik naar de Eifel voor een weekendje met mijn madam, wat cruisen en ook eens langs de Nordschleife. Heb er al gereden met allerhande (diesel) auto's, nu de eerste maal met mijn Z3QP. Moest er eens van komen...

Op 17 juni ben ik effe komen kijken. Was jij dat met die zwarte Z3M ?

Via de thread "drifttraining" heb ik het hierover al gehad en gevraagd of er nog kandidaten waren om er aan mee te doen.

In augustus ga ik nog proberen een Eran Day mee te pikken...

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Mooi die pic's Berre, vooral in 'volledig beeld'.

Wat Zou die witte moeten kosten? :D

Link naar reactie

Lueke pics Bert. Spijtig dat je er zondag nie was...toen was ik er... in de pletsede regen. Ben nog meegeweest in de M5... subliem!!!

PS. Indien iemand pics vind van zondag mag hij hier altijd de link posten. Ben aan het zoeken maar vind zo niks direct. Pics van mezelf en een donkergrijze M3E46 zijn altijd welkom.

M QP Drifter

Link naar reactie

Hoi,

Net terug van vakantie (Gardameer Italie) en er heelwat Z3 roadsters gezien.

Met een QP rijden in de zon heeft blijkbaar geen charme...

Zodoende alweer de BMW days in Francorchamps gemist en zit nu naar al dat moois te kijken op foto. Weet al wel dat ik volgend jaar mijn vakantie zo regel dat ik er zal zijn...

En BTW : valt het jullie niet op dat heelwat (belgische) Z3 QP rijders absoluut niet malen om witte pinklichten. Eerst rijden en fun hebben, wat aan de buitenkant staat of hangt vinden we minder belangrijk. (Op een stel mooie velgen na, natuurlijk).

Link naar reactie
Hoi,

En BTW : valt het jullie niet op dat heelwat (belgische) Z3 QP rijders absoluut niet malen om witte pinklichten.  Eerst rijden en fun hebben, wat aan de buitenkant staat of hangt vinden we minder belangrijk.  (Op een stel mooie velgen na, natuurlijk).

Op Roadsterboyke na dan ;)

Link naar reactie
Op 8 juli vertrek ik naar de Eifel voor een weekendje met mijn madam, wat cruisen en ook eens langs de Nordschleife.  Heb er al gereden met allerhande (diesel) auto's, nu de eerste maal met mijn Z3QP.  Moest er eens van komen...

Ben onlangs ook een Eifeltour wezen cabrioen en was echt helemaal goed vooral om 11:00 uur s'ochtends wijnproeferij dan kun je direct stoppen met rijden want dat loopt uiteraard uit de hand met al die lekkere moesselwijnen.

In ieder geval erg leuk om te doen.

André

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.