Ga naar inhoud

Navigatie update Z4 E85

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Navigatie update Z4 E85

Ik heb een Z4 met het Professional navigatiesysteem (pop-up display in dashboard).

Momenteel zit nog de navigatie dvd uit 2003 erin. Ik heb diverse dvd's geprobeerd te branden met nieuwere software specifiek voor de Professional uitvoering maar geen enkele wordt herkend door het systeem (no cd or dvd).  (BMW Navigation DVD Road Map Europe HIGH 2016 DVD MULTiLANGUAGE-NAViGON)

Het bestandssysteem van de gebrande dvd's ziet er nagenoeg identiek uit aan het origineel. Iemand advies? 

• Reacties 5
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

je kan het beter niet kopiëren, werkt wel maar ik heb het zelf ook mee gemaakt, dat hij dan vast loopt dus kan je beter een keer weer een nieuw aanschaffen , ik was in Italië en opeens deed de navigatie het niet meer. heb nu een nieuwe aangeschaft en nooit geen last meer gehad.

dus je kan de cd's wel kopiëren maar ik moet het je toch  afraden

Geplaatst: (aangepast)

Ik gebruik al een tijdje de 2018 versie, zelf gebrand en werkt tadeloos, het origineel ligt op een veilige plek.

Je moet wel ff je brandersoftware op laagste snelheid zetten.

Ik brand hem op DVD single layer.

aangepast door CorvH
Geplaatst: (aangepast)

Kan je eens een printscreen maken van de mapstructuur (inhoudsopgave) van de dvd? 

Inhoud navigatie BMW.jpg

aangepast door Watergek1959
Afbeelding toegevoegd
  • 6 maanden later...
Geplaatst:

ik heb nog een originele BMW cd van 2017 voor de helft van de prijs was €81 nu voor €40    voor de Z4 2005 e 85   type cd High Europa

Geplaatst:

Ik heb in mijn E39 van 2003 vorige week voor 15 euro 2 DVD gekocht. Werkt tot nu toe perfect. 

Via Marktplaats...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen