Ga naar inhoud

Dension Bluetooth; Voldoet mijn auto?


ReauLeau

Aanbevolen berichten

Dension Bluetooth; Voldoet mijn auto?

Beste forumleden,

 

In een voorgaand topic heb ik al kort gesproken over mijn wensen voor bluetooth. Ik ben er dagen mee bezig en ik kom er vreemd genoeg nog steeds niet echt uit. Ik wil graag bluetooth (al het extra is mooi meegenomen) voor mijn audio streaming ingebouwd hebben. Hierbij in acht genomen dat het zo goed mogelijk weg gewerkt kan worden.

 

In topics op dit forum en op andere fora wordt de Dension Gateway Lite BT aangeraden. Op de website van dension hebben ze een mooi keuzemenu om er achter te komen welke geschikt voor jouw auto zou kunnen zijn. Ik heb dit ingevuld en kom op het volgende terecht:

https://shop.dension.com/mobilembed.compatibility.php?action=compbar_select&subaction=select5

 

Nu staat er alleen zoveel informatie bij de "Important Information" dat ik door het bomen het bos niet meer zie. Zo ver ik weet heb ik geen Head Unit met DSP maar heb ik wel een head unit met 'phone preperation'. Daarnaast vraag ik mij ook af hoe ik erachter kan komen of mijn head unit gemaakt is door 'Becker'. Na wat googlen kom ik hier helaas niet uit. 

 

Daarnaast hebben ze het ook over CDR2xxx units die maar compatible zijn met twee dension varianten. Weten jullie hoe ik er achter kan komen of ik zo'n dergelijke unit heb? Ik weet ook niet wat hier mee bedoeld wordt.

 

Zodra ik op "Done" klik, dan spreekt deze mij het meest aan uit de lijst:

Dension GateWay Lite BlueTooth GBL3BM4.

 

Denken jullie dat ik deze gok kan wagen?

 

Screenshot_20180914-201433_Gallery.thumb.jpg.9178d481d1f25b813f8e11034b9fc20f.jpg

 

Link naar reactie
18 uur geleden zei fender58:

Had jouw Z4 ook een uitklapbaar scherm (Navigatie) zonder CD wisselaar? Volgens mij moet ik hem dan achter de radio aansluiten. Was dit eenvoudig?

Link naar reactie

Ik heb uiteindelijk de BMW-GROM_BT3 besteld! Ik heb even met de beste man van motrade de mogelijkheden besproken en laat ik zowaar de CD wisselaar kabels in mijn achterbak hebben zitten! Plug and play wordt mij nu verteld. Ik ben benieuwd.

  • Like 1
Link naar reactie
3 uur geleden zei ReauLeau:

Had jouw Z4 ook een uitklapbaar scherm (Navigatie) zonder CD wisselaar? Volgens mij moet ik hem dan achter de radio aansluiten. Was dit eenvoudig?

Ik had een uitklapbaarscherm maar wel met een CD wisselaar in het opbergvak tussen/achter de 2 stoelen. 

 

Plug & Play dan , stekker van de wissleaar af en in het kastje.

Wellicht als je geen cd wisselaar hebt dan ligt misschien wel die kabel daar?

 

Hans

Link naar reactie
21 minuten geleden zei fender58:

Ik had een uitklapbaarscherm maar wel met een CD wisselaar in het opbergvak tussen/achter de 2 stoelen. 

 

Plug & Play dan , stekker van de wissleaar af en in het kastje.

Wellicht als je geen cd wisselaar hebt dan ligt misschien wel die kabel daar?

 

Hans

Beste Hans,

 

Ik heb inderdaad wel die kabel! Ik heb ook zojuist een GROM unit besteld 🙂 Even een off-topic vraagje. Welke velgen heb jij onder je ZZZZ zitten in je profielfoto? CLS Velgen mat zwart?

Link naar reactie
16 uur geleden zei ReauLeau:

Beste Hans,

 

Ik heb inderdaad wel die kabel! Ik heb ook zojuist een GROM unit besteld 🙂 Even een off-topic vraagje. Welke velgen heb jij onder je ZZZZ zitten in je profielfoto? CLS Velgen mat zwart?

Dat zijn idd CLS velgen gekocht bij Wheelpoint in Uden., Superleuk ritje ook 😉 , aardige hulpvaardige gasten. ik kon de 20 inch velgen die eronder zaten bij de koop gewoon tegen goede prijs inruilen, heel relaxed dus.

 

aangepast door fender58
Link naar reactie
  • Administrator

Hoppa! Waar heb je hem aangesloten? Op de centrale plug die ergens onder de radio / headunit hangt, of was het meer werk? Is je radio / headunit er uberhaupt uit geweest, of niet?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.