Ga naar inhoud

jackie_p overleden


Ralf

Aanbevolen berichten

jackie_p overleden

Graag wil ik droevig nieuws met jullie delen.

 

Mijn vader, forumlid Jac, nickname jackie_p, is afgelopen vrijdag overleden. Jac werd 67 jaar oud en was hier net als ik actief vanaf 2007.

 

Vorige week dinsdag heeft hij thuis een hartstilstand gehad en is hij thuis en onderweg naar het ziekenhuis gereanimeerd. Hij is niet meer in staat geweest om wakker te worden uit zijn coma en is vrijdagavond op de IC overleden. Jac heeft sinds 2001 drie keer dapper gevochten tegen kanker, zijn positiviteit heeft hem er doorheen gesleept. Dit voorjaar kon hij starten met een baanbrekende immunotherapie. In juni zijn we samen met de ZZZ een weekendje naar de Nordschleife geweest, een geweldige ervaring met z'n tweetjes,

 

Jac heeft een aantal edities van de Limbo-rit met veel plezier als groepsleider gereden.  Naast diverse andere forumritten (samen met zijn vrouw Truus) heeft hij ook jaren genoten van de Ride4Fun's. Helaas moest hij zich door zijn ziekte afmelden voor de meest recente editie.

 

Namens pa; dank voor de fijne tijd hier.

 

Ralf

 

 

Pa's trotse bezit:

https://www.bmwzforum.nl/forums/topic/10373-jackie_ps-nieuwe-aanwinst-z3-30-2002/

 

Jackie_p.jpg

Link naar reactie
  • Administrator

Jeminee Ralf wat verschrikkelijk om te lezen. Gecondoleerd en heel veel sterkte aan jullie met dit verlies gewenst namens Richelle en mij. Koester de mooie momenten en we zullen zijn enthousiasme en gezelligheid tijdens de ritten nooit vergeten!

  • Like 1
Link naar reactie
  • Administrator

Gecondoleerd Ralf, veel sterkte! We misten Jac inderdaad al 8 september ... Fijn dat jullie in juni nog een hele mooie herinnering hebben gemaakt met zijn tweeen!

  • Like 1
Link naar reactie

Gecondoleerd Ralf. 

 

Bij mijn eerste Limborit zat ik in het groepje van Jac. Bart (Tja) was de hekkensluiter van ons groepje. Wij waren bedacht als het langzame groepje en tijdens het ochtenddeel was dat ook werkelijk zo. 's Middags ging het opeens best wel hard en bleken we als eerste bij de eindbestemming te zijn. :laugh:

 

Afijn, Jac was dus een van de eerste mensen op het forum die ik een beetje leerde kennen en die meteen heel sympathiek overkwam. Schokkend om te lezen dat hij zo jong gestorven is.

 

Heel veel sterkte met het verwerken van het verlies. 

Link naar reactie

Dank allemaal voor jullie steunbetuigingen.

 

Pa heeft tot op de allerlaatste dag genoten van zijn ZZZ en ik kan jullie verzekeren dat die 231 paardjes nog regelmatig aan het werk werden gezet !

"hard rijdt die zettie het beste" zei pa dan.

 

 

aangepast door Ralf
  • Like 2
Link naar reactie
  • Administrator

Gecondoleerd Ralf, !,   het was genieten met Jac als onze groepsleider met onze eerste limborit 4 jr geleden!.  sterkte met dit verlies 😞

Link naar reactie

Gecondoleerd met dit verlies Ralf. I wens jullie allemaal veel sterkte met dit verlies.

 

Ik heb hele mooie, en ook alleen maar mooie, herinneringen aan alle ontmoetingen en ritjes die ik met hem heb gehad.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.