Ga naar inhoud

G29 Z4 M40i doet nordschleife in 7:55


GuidoK

Aanbevolen berichten

  • 2 maanden later...

Net bij de onthulling bij de dealer geweest, maar ik vind het nogal een hele auto...🙄

Misschien is het wennen, maar als ik dan toch in een Z4 moet, doe dan maar een E89..

aangepast door 330dM
Link naar reactie
Op 23-12-2018 om 12:37 zei GuidoK:

 

Da's toch niets nieuws meer? Sinds de FWD war zijn die dingen bloedsnel geworden. Ze zijn doorgaans ook 200-300kg lichter. (De nieuwe z4 weegt volgens bmw ook weer dik 1500+kg wat eigenlijk natuurlijk veel te zwaar is voor een sportwagen van deze maat)

 

Da's voor mij de essentie:
E85 weegt zo'n 200kg minder dan de E89. Ik had gehoopt dat het stoffen dakje van de G29 gewichtsbesparend zou zijn.
Ik kan daardoor nog geen afscheid nemen van de E85, wat voor mij meer een roadster is dan een comfi sportwagen met open dak (E89)
 

Link naar reactie
  • Administrator
Op 7-3-2019 om 18:59 zei 330dM:

... ik vind het nogal een hele auto...🙄

 

Dat is een sentiment waar onze Duitse vrienden zich ook mee bezig houden. Even wat plaatjes geleend uit dit draadje op het forum van de Oosterburen:

 

11-jpg.366896

 

12-jpg.366897

 

13-jpg.366898

 

14-jpg.366899

 

15-jpg.366900

 

IMG-20190313-WA0028.jpeg

 

 

Link naar reactie
  • Administrator

Ik vond daar overigens ook nog deze vergelijking / photoshop....

 

image.png.43e47bc2decf13654d03e79573e2f09b.png

 

Voor de mensen die nu zeggen dat zo'n AMG GT toch één of meerdere klasses hoger is, je kunt iets soortgelijks doen met het front van een (2016+) Fiat 124 ... 

 

Link naar reactie

Je moet hem ook niet in het wit doen dan zie je het design te goed😂

En het dak dicht helpt ook niet... nee ik vind het geen succes...

aangepast door 330dM
Link naar reactie
8 uur geleden zei 2.5si:

Dat is een sentiment waar onze Duitse vrienden zich ook mee bezig houden. Even wat plaatjes geleend uit dit draadje op het forum van de Oosterburen:

 

 

Hij is vooral een stuk breder.

Op zich heeft hij daardoor wel weer ongeveer dezelfde lengte/breedteverhouding als de e85, maar dan een stukje groter in alle richtingen (de e89 is dus vooral erg lang naar verhouding)..

Eigenlijk wel jammer, want kleine auto's zijn veel makkelijker te plaatsen in bochen en andere uitdagende weggetjes.

Ga maar eens met een S klasse of een stationwagen de stelvio doen :schater:

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.