Ga naar inhoud

Hoe weet ik of mijn Z4 een DSP heeft gehad?

ReauLeau

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Hoe weet ik of mijn Z4 een DSP heeft gehad?

Beste forumleden,

Ik ben nogal een leek op autogebied maar ik zou graag een bluetooth/aux feature willen inbouwen. De unit van GROM is mogelijk een optie maar zij moeten weten of mijn auto een Factory DSP heeft gehad.

Hoe zie ik of mijn BMW Z4 E85 3.0 (met NAV) een Factory DSP heeft gehad? 

Groetjes,

Roeland

• Reacties 3
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Oh oops! Zou een moderator mijn vraag in het juiste topic willen zetten? Excuus voor het ongemak!

• Administrator
Geplaatst:

Done!  Antwoord is simpel: je zoekt welke opties je auto 'af-fabriek' had. Dat doe je door op VIN nummer te zoeken (laatste zeven karakters van je chassisnummer: voor een E85 eerst twee letters, dan vijf cijfers)

Online zijn er vrij veel VIN decoders, bijvoorbeeld: www.etkbmw.com of www.bmwvin.com.

Geplaatst:

Hartelijk dank Holmes. Het zit er bij mij niet in. Weliswaar heeft één van de voorgaande eigenaren wel een upgrade laten uitvoeren (zit een versterker in de achterbak). Laat ik maar hopen dat dit geen conflicten oplevert met een GROM module 🙂

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen