Ga naar inhoud

REACTIETOPIC Water, heide & hunebeddenrit - zondag 2 september 2018


Bumble-Beemer

Aanbevolen berichten

  • Reacties 17
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Administrator

Hij was weer fijn Henk! Mooie route, alle bomen / planten mooi in het blad, twee onbelopen hunebedden, goed gegeten (twee keer) en jouw geheel eigen leiderschap! Mooi dagje.

ย 

Ik heb helaas maar รฉรฉn foto: tijdens het eerste chaosmoment kon ik รฉรฉn van de vele mooie plaats-/buurtschapnamen op me laten inwerken (helemaal rechts, niet op de ANWB fietsbordjes) ...

ย 

C96138DB-E234-41EC-88F9-138FF811641E.jpeg

Link naar reactie
  • Administrator

Het was weer legendarisch! Mooie route Henk, goed (en gezellig!) tafelen, geile ezeltjes, heel veel enkele hunebedden langs opritten van lokale bewoners gezien en een leuk gezelschap. Kortom, volgend jaar weer!! Thanks, ook namens mijn vrouw ๐Ÿค—

ย 

Rob

Link naar reactie

Leuke dag geweest met mooi weer en leuke mensen. Keuze van het diner restaurant bleek uitstekend. ย Altijd leuk als een jong echtpaar hun best doen om een kwaliteits restaurant op te bouwen.. (Ze hebben het een jaar geleden overgenomen).

Had er de zaterdag en maandag aan vast geplakt om Drenthe nog wat beter te leren kennen enย over de heidevelden te struinen. Is hele mooie provincie en ga daar zeker vaker naar toe.

ย 

Link naar reactie

Op 30 Augustus schreef CorvH :Helaas moet ik me afmelden voor deze rit, mijn auto staat bij het schadebedrijf.

ย 

Ik had de restaurants al betaald, en daarom een verzoek tot teruggave gedaan. Aangezien er nog 3 dagen te gaan waren, was het geen probleem. Heb geld terug gekregen en naar Cor overgemaakt.ย  ย LETOP, bij echte lastminute afmeldingen, als het restaurant al inkopen gedaan heeft, zalย dat niet altijd mogelijk zijn!!

Link naar reactie

Het was weer een heerlijke dagl Leuke rit, goede start-, lunch- en diner locatie, leuk gezelschap en weer een aantal onvoorziene chaosjes. Kortom: weer een topper.up: Bedankt Henk, we wachten op de volgende !ย :hypocrite:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
ร—
ร—
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.