Ga naar inhoud

Zwarte lak wordt dof


lekkie1977

Aanbevolen berichten

Zwarte lak wordt dof

Beste forum leden, een vraag over mijn zwarte mooie motor kap. Hij begint in het midden dof te worden! Eerst dacht ik met turtle wax en andere middelen het aardig onder controle te hebben maar het komt steeds weer terug😥. Is het een idee om een clean bedrijf hier na te laten kijken of zou dit niet het gewenste effect hebben? Iemand ervaring hiermee? 

Link naar reactie
  • Reacties 6
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Dat kan verschillende oorzaken hebben. De leeftijd van de lak in combinatie met de warmte van het motorblok, misschien een keer overgespoten. 

De lak van je auto een keer laten polijsten (en daarna beschermen met een wax of een coating) kan sowieso geen kwaad. 

Ik detail regelmatig auto's dus je mag best eens langskomen, maar je woont niet echt in de buurt. 

Groeten Martin.

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Motorkap glimt weer! Van alles geprobeerd met diverse middelen. Van de week naar cleaningbedrijf geweest maar die stuurden mij door naar de buren, een herstelbedrijf om te kijken of het nog wel te poetsen was (zonder te kijken ;-)) Hier was de eigenaar zo aardig om even een stukje te poetsen en hoppa de lak begon weer te glimmen! Zelf maar gelijk het spul gehaald wat hun gebruiken en motorkap mee bewerkt. Het is van 3m 2 soorten. eerst een grove polishing en daarna een fijne. De motorkap ziet er echt weer als nieuw uit! Gelijk nieuwe logo gehaald bij de dealer voor motorkap om het helemaal af te maken.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.