Ga naar inhoud

INSCHRIJFTOPIC Najaarsrit - zondag 28 oktober 2018


BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

Zo, slaapplekje ook weer geregeld.  (Hotel Het Ros van Twente, de Lutte)   Nu maar weer aftellen! :clapping::guitar::default_sFun_banana2:

  • Like 1
Link naar reactie
  • Administrator

Oh ja deze moest ook nog betaald worden...done

Die Rob kost me toch wel heel veel geld :cynical:🙈

Link naar reactie

Inmiddels hebben 3 deelnemers geboekt in hotel (restaurant) Marktzicht, Martinusplein 25 te Losser voor de nacht van 27 op 28 oktober. Dit hotel heeft zo te zien een prima keuken. Misschien daar een gezellig diner'tje regelen voor iedereen, die de nacht voor de Najaarsrit in de omgeving van De Lutte overnacht.

Graag een PB als je mee wilt doen.

N.B. Ze hebben op dit moment nog kamers vrij!!!!

 

 

marktzicht.jpg

aangepast door Zetter
Link naar reactie

Hoi Rob

Wat leuk dat je dit weer organiseert.

Ik ga graag mee met 2 personen met alleen de lunch.

Groeten Pim Franssen

aangepast door Pim
Link naar reactie

Pegeltjes ook betaald!  (dacht dat ik veeeeels te laat was :lipssealed::default_oldman:)   valt mee zie ik aan het lijstje..:default_sHa_biggrin:

Link naar reactie

Voor diegenen die niet weten hoe de routes in het navigatiesysteem van de E89 te krijgen, heb ik een USB-stick bij me om  alsnog in te lezen. Maar ik denk dat de meesten van jullie wel weten hoe dit moet. Maar voor de zekerheid toch maar even een stickje gemaakt.

  • Like 1
  • Thanks 2
Link naar reactie
8 uur geleden zei Zetter:

Voor diegenen die niet weten hoe de routes in het navigatiesysteem van de E89 te krijgen, heb ik een USB-stick bij me om  alsnog in te lezen. Maar ik denk dat de meesten van jullie wel weten hoe dit moet. Maar voor de zekerheid toch maar even een stickje gemaakt.

Dat zou ik wel fijn vinden. Ik krijg de route niet op een USB vanaf n Apple laptop.  Ik ben Pim met een blauwe z4 e89

Link naar reactie
21 minuten geleden zei Pim:

Dat zou ik wel fijn vinden. Ik krijg de route niet op een USB vanaf n Apple laptop.  Ik ben Pim met een blauwe z4 e89

Hi Freek,

Zoals ik al met een Like heb geantwoord; graag op mijn TomTom ook via je USB.

Ik weet dat Rob dat ook wel zou kunnen/willen doen, maar die is te druk met de organisatie.
Dus ik maak graag gebruik van je aanbod.

Tot morgen:banana:

Link naar reactie
  • Administrator
1 uur geleden zei Lady & Co:

Ik weet dat Rob dat ook wel zou kunnen/willen doen, maar die is te druk met de organisatie.

Valt mee, kleine groep. Voor een ieder met een nieuwe TomTom (520/620, 5200/6200)... neem hem maar mee naar binnen, heb een SD-kaartje bij me, staan ze er zo op 😎

 

Daarbij heeft Freek een E89 en die bestandjes passen niet op een TomTom 😛 

Link naar reactie
  • Administrator

Geniet ervan mensen; het is er een mooie dag voor (lekker wintersport gevoel met zon en deze temperaturen! 😎).

 

(Ik mag met Huug - en waarschijnlijk met 5 miljoen anderen - naar de Efteling, waar ik waarschijnlijk niet verder kom dan het sprookjesbos...  Honderd keer Indische waterlelies denk ik.😂)

Link naar reactie
  • BMW-Z-CSi Losgeprikt, vastgeprikt, Losgeprikt en Niet in de spotlight dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.