Ga naar inhoud

Bluetooth


Zchaijk

Aanbevolen berichten

Bluetooth

In mijn z4 e 85 zit een LA power mp3 Bluetooth car kit waarmee ik muziek kan streamen vanaf mijn i-phone. De laatste tijd verbreekt de carkit echter steeds de verbinding met mijn I phone. Al van alles geprobeerd; reset carkit, stekker eruit, i-pad, herstart en update i-phone. Soms gaat het enkele nummers goed.maar meestal niet van lange duur.  Iemand suggesties? Anders ga ik ook maar een dension bestellen, lees daar goede verhalen over op het forum.

Link naar reactie
  • Reacties 9
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik ken het systeem niet, sorry.

 

Maar ik kan wel bevestigen dan Dension goed werkt. zelf ongeveer 1/2 jaartje geleden geïnstalleerd en tot op heden foutloos en kraakhelder. Heerlijk om naar je eigen muziek te luisteren en ook je navigatie van de telefoon over je speakers te horen. Een carkit zit er ook op werkt ook prima maar gebruik ik eigenlijk nooit omdat ik merk dat het me afleid tijdens het rijden.

 

Heb destijds ook zitten twijfelen uit diverse systemen maar tot op heden geen spijt. Het is iets duurder maar het werkt tenminste.

 

Ik hoop dat je een oplossing kunt vinden en anders succes met je keuze.

 

Groet.

Link naar reactie

Ik begrijp de vraag even niet. Met PDC bedoel je Park Distance Controler?

 

Als je dat bedoeld bij mij werkt deze nog uitstekend. 

 

Bij mij zit de Dension GBL3BM4 BMW aangesloten op een originele BMW radio met Buisness navigatie in de radio. Dus geen klapscherm maar navigatie met pijlen. Ik heb de Dension destijds ook bij MB car audio bestellen prima services.

 

Ik ken de Bury cc68 carkit verder niet.

Link naar reactie

Redspeed, ik bedoel DSP (al die afkortingen).

ik heb wel een klapscherm met ook navigatie (business 3). 

Mb car audio lijkt er veel verstand van te hebben. Hebben ook nog geïnformeerd bij hun leverancier. 

Morgen wordt de bury geleverd.

Link naar reactie

Bury is ingebouwd. Werkt goed. Geeft ook de nummers weer (spotify). Telefoon doet het ook goed. Nog wel even wennen aan spraakcommando’s.......

met een speciale kabel kan je alles zo plug and play erin zetten, al moet ik toegeven dat ik dat niet zelf heb g3daan. Bury kost 198, kabel 50.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.