Ga naar inhoud

INSCHRIJFTOPIC Europatour VII 29 juni t/m 7 juli 2019 - CH/A/IT Alpen (INSCHRIJVING GESLOTEN)


BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

4 minuten geleden zei jetpropdlx:

 

Dus alle adviezen en tips zijn welkom..
 

 

Sluit een reisverzekering af waarbij je naast pechhulp ook gratis vervangend vervoer hebt.

 

  • Thanks 1
Link naar reactie
  • Administrator
33 minuten geleden zei jetpropdlx:

De kogel is door de kerk, We gaan mee :banana:.      (voor schot betaald)

 

Dus alle adviezen en tips zijn welkom..

Wat leuk! Zodra de betaling binnen is (zal na het weekend wel zijn) zie je een oranje kleur.

 

Reisverzekering met pechhulp is sowieso altijd aan te raden. Daarnaast neemt de groep jullie vanzelf op sleeptouw en zijn jullie niet de eerste die gelijk zo'n rit gaan maken, o.a. Woudeg en Z4andmore gingen jullie voor. Gezelligheid meenemen en het komt allemaal goed!

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • Administrator

Ik heb nog niet van iedereen de aanbetaling ontvangen. Graag ontvang ik die zsm zodat ik weet waar ik qua hotelkamers rekening mee moet houden. Bvd!

Link naar reactie
  • 1 maand later...
  • Administrator

UPDATE:

 

De dagprogramma's beginnen langzamerhand vaste vormen te krijgen. Hij wordt echt bijzonder mooi dit jaar, dus mocht je alsnog zin hebben om mee te gaan... ik heb nog een drietal 2 persoons kamers in optie en beschikbaar. Daarnaast verblijven we in slechts 3 hotels, dus je hoeft ook niet zo vaak met je bagage te zeulen :rolleyes:.

 

Voor de wandelaars zijn er op de rust(middag)dag(en) ook genoeg mogelijkheden om de beentjes te strekken.

 

Hieronder nog wat plaatjes bij de praatjes...

 

et19-aare.JPG

 

et19-grscheid.jpg

 

et19-reichenbach.jpg

  • Like 1
Link naar reactie
  • 2 weken later...
24 minuten geleden, Z-ttree zei:

Hebben ook hier geboekt aankomsttijd nog niet bekend

Top. Gezellig. Zijn we daar al met 6 man/vrouw. Ook wij weten nog niet hoe laat we daar zullen aankomen. Maar zeker op tijd om nog gezellig een hapje te eten.. Het is volgens Garmin van Utrecht naar Hockenheim een kleine 5 uur rijden over de snelweg. Dus zullen we zeker op tijd voor een aperitiefje zijn. Misschien gezamenlijk oprijden van uit bijvoorbeeld Venlo of eerder afhankelijk van de woonplaatsen. Als dat een idee is, nemen we nog wel kontakt op via een PB.

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Wat hebben we aan vignetten nodig? CH in ieder geval zeker? Maar ook de Oostenrijkse?

Die Umwaltplakette was toch alleen nodig in de steden in Duitsland?

Link naar reactie

Volgens de WhatsApp groep , alleen  CH vignet noodzakelijk (afhankelijk van de eigen terug reis een Oostenrijks vignet ) maar het is goed mogelijk om via parallel wegen Oostenrijk uit te rijden zonder op de snelwegen te komen.  Voor Duitsland inderdaad niets nodig

 

Link naar reactie
  • Administrator

En het is alweer de dag van vertrek! Geniet er allemaal van. 

 

Grote vraag is of Guido’s Misano blauwe raket al af is, of dat hij nu à la Car S.O.S. nog tegen een half afgebouwde Z4 aankijkt met nog grofweg 4 uur te gaan ...

  • Haha 1
Link naar reactie

Alle deelnemers heel veel plezier, geniet en kom veilig weer zuhause.

Groetjes vanuit het Lago Maggiore met een om 7.45uur aangename 26 graden 😉

Link naar reactie
  • BMW-Z-CSi Losgeprikt, Niet in de spotlight en gesloten dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.