Ga naar inhoud

Raamproblemen Z4


Sandor

Aanbevolen berichten

Raamproblemen Z4

Hoi Medeforummers,

 

Sinds vandaag heb ik een probleem met mijn linkerraam. Raam ging al een paar dagen wat zwaarder naar boven en beneden echter vandaag liet ik het raam een keer helemaal zakken en toen gaf die er helemaal de brui eraan. Het raam gaat 3 cm omhoog en dan loopt die vast.

Ik heb het binnenpaneel verwijderd en heb wat delen ingespoten met WD40 maar helaas geen resultaat.

 

Iemand nog tips?

Link naar reactie
  • Reacties 8
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

ik denk dat je mechanisme de geest gegeven heeft, komt wel vaker voor. kijk even op t forum voor t vervangen zal vast wel een goede how to te vinden zijn. 

 

beste optie zou zijn even uitlezen om te kijken wat er precies kapot zou zijn. 

aangepast door lightning87
Link naar reactie

Ik heb al gezocht op dit forum maar kan er helaas niet zo heel veel over vinden. MIsschien kijk ik er over heen🤓

Zou je dit uit kunnen lezen? Ik heb zo'n Carly OBD stekker dus zal dit weekend wel eens kijken wat die zegt.

Link naar reactie

Join the club. Dit is een veel voorkomend probleem bij de E85. Er zit niets anders op dan het raammechanisme te vervangen. Heb ik ook moeten doen

Je kunt het zelf doen als je handig bent, maar geen gemakkelijk klus, zeker het opnieuw afstellen van het mechanisme.

Link naar reactie
38 minuten geleden zei JK-Z4-3.0i:

Join the club. Dit is een veel voorkomend probleem bij de E85. Er zit niets anders op dan het raammechanisme te vervangen. Heb ik ook moeten doen

Je kunt het zelf doen als je handig bent, maar geen gemakkelijk klus, zeker het opnieuw afstellen van het mechanisme.

Ik ga er nog even over nadenken of ik dit zelf ga doen of een zekere garage in Reeuwijk ga bellen. Heb wel al een kabelset besteld.

Link naar reactie

Heb je een kabelset besteld met de geleiders compleet, of alleen de bowdenkabels?

 

Als je de gehele set besteld hebt, is het best zelf te doen, alleen weet ik natuurlijk niet of

je handig genoeg bent voor dit klusje 😁

 

Ter inspiratie (of afschrikking)

 

Handleiding

 

 

 

 

aangepast door CorvH
Link naar reactie
Op 30-5-2018 om 11:47 zei CorvH:

Heb je een kabelset besteld met de geleiders compleet, of alleen de bowdenkabels?

 

Als je de gehele set besteld hebt, is het best zelf te doen, alleen weet ik natuurlijk niet of

je handig genoeg bent voor dit klusje 😁

 

 

 

 

 

Ik heb alleen de kabelset besteld. Iets van € 30,- maar na het filmpje toch maar besloten om het uit te besteden. Ik ben niet zo'n geduldig type haha

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.