Ga naar inhoud

Z3 coupé bij Autoblog: mijn auto


GuidoK

Aanbevolen berichten

Leuk filmpje van member @MadMarky met zijn z3 coupé bij autoblog: Mijn auto, samen met Wouterrrrrrrrrr (van autoblog.nl) :thumbup:

 

 

 

 

 

Vooral het begin is erg grappig voor de cabriorijders :rolleyes:

 

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

Jullie hebben het filmpje inmiddels ook gevonden zie ik 😅

Draaidag was half maart. Auto was amper uit de winterstalling en meteen was het erg zonnig en best wel opgewarmd. Normaal geen punt omdat je het zonnedak open zet of desnoods de airco aan, maar dat kon nu niet met de audio opname... 🙄

Van tevoren eerst nog gekeken of Wouterrrrrr wel in de auto pastte (hij is ruim 1.90) maar dat ging wel oké, anders had Casper naast me gezeten.

  • Like 1
Link naar reactie
Geplaatst: (aangepast)
9 minuten geleden zei MadMarky:

Jullie hebben het filmpje inmiddels ook gevonden zie ik 😅

Draaidag was half maart.

 

De montage is wel een beetje alsof er veel stiltes vallen, alsof jullie beiden elkaar niet zoveel te melden hebben, alsof jullie getrouwd zijn......:lipssealed:

 

Ik heb ook het idee dat er redelijk rustig gereden wordt (wellicht door het verkeer)

 

Ik heb vooral het idee dat ze de auto's uitzoeken op het model en die redelijk standaard zijn. Misschien maakt dat leukere filmpjes omdat dat bereikbaarder blijft bij het 'normale' publiek

Ik zie nooit iets als 1500pk supra's of skylines en dat soort gekkigheid. Of zouden dat soort gasten zich niet opgeven?

 

Jij bent zelf toch ook best lang? volgens mij langer dan ik (1.87) (ff in mijn herinnering gravend..)

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

Ben zelf 1.85 en kan daarmee goed in de auto zitten.

Dat van die stiltes valt verder wel mee toch? Er is in de audio niet veel geknipt. De langste stiltes vallen volgens mij nog wanneer Wouterrrrrr het gaspedaal vloert en ik niet door de soundtrack heen wil kleppen. Desondanks had ik het idee dat Wouterrrrrr niet helemaal zijn dag had, misschien ook omdat hij er al redelijk wat ritjes op had zitten. Draaidag was in Apeldoorn en daar kent hij de weg niet, dus rijdt hij in de video's steeds hetzelfde stukje 60 weg langs het kanaal op en neer 😁

Bij de video's met Casper zal daar meer variatie in zitten, die woont daar en kent alle wegen.

 

Hoe ze de auto's selecteren weet ik verder niet. Ze hebben een bestand van mensen die zich al eens opgegeven hebben en daar kiezen ze er een aantal van zodra ze een draaidag in de buurt hebben. Stond meer dan 10 man op de locatie met vooral een hele diverse selectie aan auto's: Volvo 850R, Audi RS6, VW Corrado, hele oude Posche 924, Lancer Evo IV, etc. Er is ook al eens een Nissan GTR voorbij gekomen met 800pk en laatst hadden ze een video van notabene een tractor...

Is overigens al de derde keer dat ik gevraagd ben voor een draaidag van ze, maar de eerste keer dat ze het meer dan 2 á 3 dagen van tevoren aankondigden en daarom ook de eerste keer dat ik kon ivm werk.

Link naar reactie
1 minuut geleden zei MadMarky:

 

Dat van die stiltes valt verder wel mee toch? Er is in de audio niet veel geknipt.

 

Het is vooral het einde wat een beetje rommelig is. Voornamelijk dat Wouter denk ik niet meer helemaal weet wat ie nog moet zeggen (wat volgens mij heel weinig voorkomt.....)

Link naar reactie

Leuk flimpje, Wouter kiest inderdaad niet voor de "rijdersweggetjes", ze zouden het misschien beter in de Eifel kunnen filmen.

Mooie quote ook: "als je een Z3 Coupé hebt, waarom zou je dan voor een Z4 Coupé gaan"! 🙂

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.