Ga naar inhoud

Keuring.


Aanbevolen berichten

Net terug van de keuring, afgekeurd! :banaan:

De redenen : Getinte ruiten : Mag niet! (wist ik wel, maar je ziet het bijna niet, is maar een 10% ofzo, en vorig jaar mocht het wel...)

Maar vooral : Hij is TE LAAG :birthday:

Ongelooflijk, hij reed zonder probleem over de balkjes, toch vindt hij het nodig nog is ergens anders te gaan testen, normaal gezien moet de wagen minimum 11 mm boven de grond hangen, wat hij zeker ook doet langs de kant, blijkbaar in het midden is het maar iets van een 9 mm... Maar vorig jaar hebben ze daar ook geen prob van gemaakt... Pfff vreselijke mensen daar, denk dat ie al op voorhand wist dat hij de Z ging afkeuren... :drank:

Valt hij ook nog eens een keer of 3 stil, de krabber.

Een gefrustreerde Mjamjam :lol:

Link naar reactie
  • Reacties 12
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Heb je een rijhoogte van 9mm?? Dat is wel heeel laag. Wat voor verlagingsacties heb je gedaan?

Heb je anders een mogelijkheid om andere wielen (even) te monteren voor de keuring (winterwielen??) zodat ie net wat hoger ligt.

wat ga je eraan doen?

Link naar reactie

Pfff weet et ook nog niet... Zou me trouwens verbazen dat ie geen 11 mm heeft... Deze week nog maar eens bij de garage passeren en een oplossing zoeken... Weet eigelijk niet of em met de winterwielen hoger ligt, zijn maar 15"...

Voor 't zelfde geld verander ik er niets aan, en laat een andere me er wel door... 't Is gewoon geluk hebben wie je treft denk ik..

Eigelijk erg als je bekijkt wat voor wrakken er mogen rondtuffen, en jij dan met je perfect onderhouden wagen nog een keertje mag terugkomen...

Link naar reactie
Zou me trouwens verbazen dat ie geen 11 mm heeft...

Zou mij ook verbazen. Sterker nog: ik ben ervan overtuigd dat je minstens 11 CM hebt! (Met 11 mm zou je over elk kiezeltje struikelen...) :birthday:

Link naar reactie
Zou me trouwens verbazen dat ie geen 11 mm heeft...

Zou mij ook verbazen. Sterker nog: ik ben ervan overtuigd dat je minstens 11 CM hebt! (Met 11 mm zou je over elk kiezeltje struikelen...) :banaan:

pfffffffff :birthday:

Link naar reactie
O ja getinte ruiten.

Dit is één grote discussie, vanwege onduidelijkheid in de wet.

Hier is een stukje over folie in EUROPEESE WETGEVING;  afwachten nog

Vraag me trouwens af waarom dat verboden is, wat kan je er nu kwaad mee doen?

Vind het ook :birthday:

Ik kan wel van alles verzinnen, maar dan ook echt verzinnen

Link naar reactie

Beetje tinten kan naar mijn mening geen kwaad, maar wanneer iemand limo-zwarte ruiten heeft, en ik kan die bestuurder niet in de ogen kijken (vooral als fietser zijnde) vind ik dat heel lastig. Je wilt namelijk zeker weten of die persoon jou ook gezien heeft.

Link naar reactie
Gast Gast_navigator
Net terug van de keuring, afgekeurd!  :blush:

Maar vooral : Hij is TE LAAG  :lmao:

Ongelooflijk, hij reed zonder probleem over de balkjes, toch vindt hij het nodig nog is ergens anders te gaan testen, normaal gezien moet de wagen minimum 11 mm boven de grond hangen, wat hij zeker ook doet langs de kant, blijkbaar in het midden is het maar iets van een 9 mm... Maar vorig jaar hebben ze daar ook geen prob van gemaakt...

Een gefrustreerde Mjamjam  :D

Mijne werd gekeurd (na invoeren uit Duitsland) in okt. 2003, met Schnitzer verlagingsveren erop.  Geen probleem.

Vorig jaar verliep identiek aan jouw verhaal, balkje erbij gehaald, aan de zijkanten lukte het wel, maar midden (uitlaat) kwam ie er niet onderdoor.  Afgekeurd!  Wet is intussen verandert, mijnheer...

Met originele veren erop teruggegaan, alles ok.  Zit nu met een wagen die weliswaar comfortabeler rijdt, maar er minder uitziet.  Rij ook soms op circuit ermee en vindt de wegligging minder.  Ik ben nu aan't denken om een Eibach ProKit eronder te steken (maar 30 mm lager).

Wat heb jij intussen gedaan ?

Link naar reactie
Net terug van de keuring, afgekeurd!  :blush:

Maar vooral : Hij is TE LAAG  :lmao:

Ongelooflijk, hij reed zonder probleem over de balkjes, toch vindt hij het nodig nog is ergens anders te gaan testen, normaal gezien moet de wagen minimum 11 mm boven de grond hangen, wat hij zeker ook doet langs de kant, blijkbaar in het midden is het maar iets van een 9 mm... Maar vorig jaar hebben ze daar ook geen prob van gemaakt...

Een gefrustreerde Mjamjam  :D

Mijne werd gekeurd (na invoeren uit Duitsland) in okt. 2003, met Schnitzer verlagingsveren erop.  Geen probleem.

Vorig jaar verliep identiek aan jouw verhaal, balkje erbij gehaald, aan de zijkanten lukte het wel, maar midden (uitlaat) kwam ie er niet onderdoor.   Afgekeurd!  Wet is intussen verandert, mijnheer...

Met originele veren erop teruggegaan, alles ok.  Zit nu met een wagen die weliswaar comfortabeler rijdt, maar er minder uitziet.  Rij ook soms op circuit ermee en vindt de wegligging minder.  Ik ben nu aan't denken om een Eibach ProKit eronder te steken (maar 30 mm lager).

Wat heb jij intussen gedaan ?

Navigator... registreer je even...

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.