Ga naar inhoud

Ritje organiseren


Scorpion

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Ritje organiseren

Pas 3 ritten voor kalenderjaar 2018 :blink:

Jammer genoeg steeds minder georganiseerde ritten, wel jammer.

Kom op mensen wie o wie organiseert er eens een ritje :default_cool: zo moeilijk is t niet.

Ik heb kant en klare routes liggen voor oa regio Brabant en Zeeland. Een start-lunch-diner locatie toevoegen en klaar is kees :clapping:

Link naar reactie
  • Reacties 10
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

  • 3 weken later...

Ik tel in de lijst: Paasrit, Aspergerit, Limborit en Luxenburgrit in september.

Ik heb een  vooraankondiging gedaan van een rit Kop Overijssel/Drente op 2 september 2018

Inschrijven v.a. medio maart = ca. 5 maanden van te voren.

aangepast door mohikaan
Link naar reactie

Dit is een keurig forum, dus wordt er nooit gevloekt. 

Er hebben in in het verleden  regelmatig mensen van dit forum aan de Fiat  bootjes ritjes mee gedaan.

Er wordt op dit forum vaak smalend over deze autos gedaan, maar ik vindt het model mooier dan de MX5 van Mazda, de MG F (zum kotsen)  en Alfa Spider, die de grootste concurrenten waren. De 130 Pk viercilinder is zelfs wat sterker dan de 4cilinder Z3.

Noot : het koetswerk is getekend door de zelfde ontwerper die de BMW Z8 getekend heeft

aangepast door mohikaan
Link naar reactie
  • Administrator
1 uur geleden zei mohikaan:

 ... (wss. masturberend van plezier,)  ...

 

Ik weet niet of ik jou in levenden lijve nog wel eens een mop durf te vertellen Henk... :cynical:Maar, ter geruststelling, of misschien komt het juist als een grote schok: er is een zeer beperkte catalogus met (twee) woorden die hoe dan ook gecorrigeerd worden op dit forum. Automatisch. Kun je niks aan doen en hoef je ook niks voor te doen. Gaat dus zonder dat een administrator daar met zijn ene hand een joystick en met zijn andere een muis bij vasthoudt. Barchetta is er daar één van. Kun je natuurlijk omzeilen (<-- pun intended) met een beetje creativiteit...

 

 

Link naar reactie

Ik stond ook al vreemd te kijken, ik had barketta echt goed gespeld. Maar ik ken het fenomeen van andere fora. Kan er wel om lachen.

 

Ben er jaren geleden eens 2x geweest met een andere auto, maar ik ben zo klaar met Flevoland. Nu zitten ze eens ergens anders in Nederland en met een nieuwe ZZZZ had ik er wel weer eens zin in. Het is altijd wel goed georganiseerd.

aangepast door Ewout
Link naar reactie

^ Oh, vertrekken ze niet meer uit Lelystad? Dat is dan wel een reden om er weer eens naar te kijken.  

 

Ben de afgelopen jaren niet meer geweest. Enerzijds omdat het zo vroeg in het jaar toch wel erg vaak rotweer is. Anderzijds omdat je op een gegeven moment wel alles hebt gedaan dat bereikbaar is vanuit de Polder. 

 

En ik moet toch echt een keer dat I3archetta spoilerpakket winnen. :cynical:

Link naar reactie
  • Administrator
9 uur geleden zei mohikaan:

Er zit hier momenteel iemand, (wss. masturberend van plezier,) mijn posting steeds te wijzigen. Ik denk Rob of Ruud. Moeten jullie niet werken jongens?

Ben een paasrit aan het voorbereiden, dus ik ruk momenteel veel aan mijn stuur dan aan wat anders (veel bochtjes, voordat er vragen komen...) :hypocrite:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.