Ga naar inhoud

Ride4Fun, zaterdag 8 september 2018


pimgmx

Aanbevolen berichten

En weer een vooraankondiging voor een benefietklassieker...

 

De 14e editie van de Ride4Fun vindt plaats in het diepe zuiden van het land (Limburgs heuvelland, startplaats Kerkrade) en biedt gehandicapten en chronisch zieken uit de regio een onvergetelijke dag uit.

 

Net zoals de Oranjetoer in het voorjaar is dit een benefietrit waar dit forum zich zonder gêne hofleverancier mag noemen.

Menig jaar was iedere 4e of 5e deelnemer aan dit spektakel een Z3/Z4! 

Gebruik de zoekfunctie om verslagen van voorgaande jaren te vinden, dat geeft een goed idee van wat je kan verwachten...

 

De rit start vroeger dan voorgaande jaren: rond 09:00 verzamelen op de Markt in Kirchroa, start van de rit om 11:00, terug op de Markt rond 13:00-13:30. 

Dit betekent dat de westerlingen/noorderlingen onder ons óf heel vroeg van huis moeten, óf een B&B/hotel in de buurt moeten regelen...

 

Verdere details volgen in de zomer, aanmelden voor deze rit kan door een mail te sturen naar (emailadres verhaspeld om spambots te omzeilen)  

info Affenschwanz ride4fun punt nl.

Meld daarin wat voor auto je hebt en hoeveel passagiers je kunt herbergen, vooral dat laatste is belangrijke informatie voor de organisatie!

 

 

 

 

aangepast door pimgmx
Bijgewerkt met tijdstippen. Dank, Maurits!
Link naar reactie
  • Administrator

Exacte tijden heb ik gevraagd. Dit is Hub’s antwoord:

 

We verzamelen uurtje eerder 9 uur en vertrekken wss ook uurtje eerder, dus 11uur ipv 12uur.

 

Dat dus!

  • Like 1
Link naar reactie
  • 4 weken later...
  • 4 weken later...

Ik kreeg een mailtje van d'r Hub: ze kunnen dit jaar nog wel wat auto's gebruiken...

(zie openingspost van dit topic als je je wil alsnog aanmelden)

 

Dat betekent dat wij misschien wéér met twee auto's aan de startlijn verschijnen. Vanzelfsprekend gaat onze Z3 mee.

Voor de 2e kandidaat is 't nog even nadenken: weer de Jag of maar eens wat anders dit jaar? 

 

Link naar reactie
  • Administrator

^ of de LaRo of S8....maar duurt nog even dus misschien wel een nieuwe kandidaat :cool: 

Ik ga weer gewoon met de Z want de Zes duurt nog wel even.....restauratie op stickerniveau kost wel extra tijd he...:cynical:

  • Haha 1
Link naar reactie

Nu sta ik niet bekend om mijn scherpzinnigheid @pimgmx, maar om toch mijn nieuwsgierigheid te bevredigen wat is LaRo ? Ik heb blijkbaar ergens iets gemist ......

Link naar reactie

^ om het toch een beetje cyrptisch te houden, Theo: LaRo is de 'LR' in JLR...

 

En vooruit, nog een hint: hun fabrieken zitten in de geboorteplaats van Top Gears Richard 'the hamster' Hammond...

aangepast door pimgmx
Link naar reactie

Dat je een LaRo had was mij even niet duidelijk..... het wiel op de motorkap hielp me en aangezien top gear niet tot mijn favo’s behoort heb ik geen idee waar de hamster is geboren.....

aangepast door pampus
  • Haha 1
Link naar reactie
  • 1 maand later...
  • Administrator

Ter zake nu: ik heb me inmiddels ook definitief aangemeld. Er is nog ruimte; wie volgt krijgt van mij een biertje na afloop. Wie de wethouder in zijn auto treft een drie dubbele whisky ...  

  • Like 1
Link naar reactie

 Ik zal graag van je uitnodiging gebruik maken. Moet daarna terug naar huis (Maarssen) en als ik dan al een uurtje in die richting ga, ben ik daarna zo thuis. N.B. Ik kom alleen, dus 1x :blink:

aangepast door Zetter
aantal toegevoegd
  • Like 1
Link naar reactie
  • Administrator

^ Top Pim. Ik ben er ook bij. Dan moet ik misschien een krat pils en een fles whisky in de kofferruimte zetten in plaatsen van op de markt in Kerkrade aan te bieden ...

  • Like 1
Link naar reactie
  • Administrator
14 uur geleden zei pimgmx:

Ergo: ongeacht weer kan er nagetafeld worden.

Pizza, bij de italiaan om de hoek :221_see_no_evil:

  • Haha 1
Link naar reactie
  • 4 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.